20

18 0 0
                                    

    Sokaktan geçen arabaların gürültüsü olmasaydı eğer eminim ki Fatih kalbimin sesini çok rahat duyabilirdi. Uzandı elini yanağıma koydu istemsizce kafam eline  doğru eğildi. Sanki hep oradaymış gibi. İçim titredi. Üşüdüğümden lütfen. Başka bir sebebi yok. Kalktım kapüşonlu aldım kendime sonra yolun yarısında Fatih de aklıma geldi ona da aldım bir tane. 

- Üşümüşsündür.

- Yani çok da üşümedim ama elindeki yerine sarılmanı verseydin daha kolay ısınabilirdim.

Elimdekini suratına fırlatıverdim.

- Şimdilik bununla idare edin beyefendi. 

- Ha sonrasında böyle bir durum söz konusu demek ki.

- Bakarız.

Elindekine baktı üstüne giyerken:

- Erkek reyonundan giyiniyorsunuz sanırım hanımefendi?

- Lütfen sorduğun şeyin altında bir ima olmasın.

- Merak etmek de suç olmuş.

- Yargılayıcı şekilde sorma sen de.

- Yargılamadım yahu. Sadece merak ettim. Düşünsene aynı şeyi benim yaptığımı?

- Bak sen empati diyorsun yani?

- Biraz.

- Kerem'in canım. Ayrıca dolabımda Kerem'e ait olmayıp erkek reyonundan olan bir sürü şey var.

Suratındaki ifade değişimleri o kadar hızlıydı ki. İlk önce Kerem'in olduğunu duyunca gelen rahatlık sonrasında ise başka erkek kıyafetlerinin oluşunun verdiği rahatsızlık. İstemeden kahkahayı patlatıverdim ve Fatih buna da anlam veremedi.

- Erkek ürünleri kadınlara satılmıyor diye bir kaide mi var? Parasını ödediğin müddetçe bir sıkıntı olabileceğini düşünmüyorum.

- Çok hoşuna gidiyor değil mi?

- Ne?

- Beni dumura uğratmak?

- Estağfurullah hiç öyle bir niyetim yoktu. Ayrıca birbirimizinden önceki yaşadıklarımıza karışma hakkımızın olduğunu düşünmüyorum. 

- Öyle mi Betül? Emin misin?

- Eminim tabi. Söz hakkı olamayız. Tabi bu bizim ilişkimize sıçramadığı sürece.

- Nasıl yani?

- Geçmiş ilişkilerimiz şu anki ilişkimize taşınmadığı sürece benim için bir sıkıntı yok. Ha bize can sıkıntısı verecekse ister istemez canımız sıkılır değil mi hayatım?

- Mesaj alınmıştır. Ayrıca bilseydim sen de bana göre kıyafet var alışveriş için zaman harcamazdım. 

- Öyle deme. En azından benim için ele geçirebileceğim bir kaç tane daha kıyafet oldu.

- Bak sen! Ben kendime almıştım ama.

- Bence bana da yakışır. Aldıkların güzelmiş. Napayım elimde değil. Aklım kalır bak.

- Sevgili kıyafeti fantezisi diyorsun yani?

- Fatiiiiih!

Kesinlikle beni utandırmak hoşuna gidiyordu! Bunun başka açıklaması yok çünkü. Tamam Rahibe Teressa değilim ama hak verirsiniz ki utanmak benim de hakkım!

- E hadi film, dizi kısmına geçmiyor muyuz daha?

- Tamam o zaman sen film ya da dizi seç ben de bir şeyler hazırlayayım?

Mavi Kuş (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin