1 hónap.
Pontosan egy hónap telt el azóta, mióta utoljára beszéltünk Benedekkel.Miután exe elhajtott sportkocsijával, Benedek egyenesen felém indult.
Az udvaron már senki más nem volt, csak ő és én. Legszívesebben elfutottam volna, de szívem mélyén kíváncsi voltam magyarázatára.
-Figyelj, Zoé. Elhiszem, hogy össze vagy zavarodva, hidd el, hogy én is. Nagyon meglepett Ada megjelenése. Hosszú évekig együtt voltunk, és most szüksége van rám, tudod? Meghalt az édesanyja, tehát teljesen egyedül maradt. Muszáj mellette lennem most, hiszen ő is mellettem volt, amikor egyedül voltam. Értsd meg kérlek, hogy fontos része volt egykor az életemnek. Nem hagyhatom őt magára... -magyarázkodott hevesen, tekintetét mélyen az enyémbe fúrva. Percekig emésztettem a hallottakat, majd bólintással jeleztem, hogy felfogtam.
-Az lesz a legjobb, ha egy ideig nem beszélünk egymással. Azon a pár órán, amit együtt kell töltenünk, megpróbálok normálisan viszonyulni hozzád, de azon kívül nem szeretnélek látni. -jelentettem ki határozottan.
-Rendben. Szerintem is ez lesz a legjobb. -vágta rá dühösen, majd elviharzott az iskola épülete felé.Az elmúlt hetekben tartottuk magunkat a megbeszéltekhez, és nem szóltunk egymáshoz a tanórákon kívül. Azóta többször is láttam őket együtt Adriennel, akivel láthatóan dúl a szerelem. Engem viszont teljesen hidegen hagy, kiöltem magamból a Ben iránti érzéseimet.
Varga Benedek már csak egy tanár számomra.Az ominózus beszélgetést követően édesapjával is tisztáznom kellett a dolgokat. Miután elmondtam neki, hogy mi történt, kijelentette, hogy őt nem igazán érdeklik ezek a gyerekes love sztorik, az esküvő így is meg lesz tartva, nem tehetünk ellene semmit. Szinte szóhoz sem jutottam, elhadarta mondandóját, és szó nélkül magamra hagyott engem... mint mindig.
Bátyám és nagybátyám megértően álltak hozzám, nem erőltették a kapcsolatot Bennel. Hagyták, hogy úgy rendezzem le a dolgot, ahogy én akarom. Eleinte még faggatóztak, de amikor világosan a tudtukra adtam, hogy nem beszélünk Bennel, feladták, és nem kérdeztek többet róla. Mondhatni azóta még jobban elkényeztetnek, mint eddig.
Ezidáig is mindent megkaptam, de most, hogy túl vagyok életem első igazi csalódásán, még jobban figyelnek rám, már amennyire a munka engedi.A megértő, kedveskedő családommal szemben barátnőm, Elisabeth nem fogadta túl jól azt, hogy nem is beszélünk egymással. Ő mindenképp arra bíztatott engem, hogy beszéljem meg vele újra a dolgokat, és béküljünk ki végre. Állítása szerint tökéletes pár lennénk, ha nem lenne mindkettőnk ilyen makacs. Szinte naponta lejátszódik köztünk ez a párbeszéd, de a vége mindig ugyanaz... Bennel nem fogunk kibékülni.
Persze tanácsokat nem csak ő adott nekem. Én is rengetegszer részesítettem fejmosásban egyetlen igaz barátnőmet, amikor bátyám volt a téma. A kirándulás után azt hittem, hogy összejönnek, de amióta hazajöttünk, kapcsolatuk semmit nem haladt előre. Néha-néha, amikor Lis nálunk van, megbeszélik, hogy "mizu", de ezen kívül nem találkozgatnak.
-Zoé. -bökte meg vállam barátnőm.
-Bocs, csak elgondolkodtam. -fordultam felé teljes testemmel. -Mondtál valamit?
-Azt kérdeztem, hogy neked sikerült-e lerajzolnod ezt a virágot. Szélen, azt a pirosat. -mutatott a tanári asztal irányába, ahol a mai óra feladata, egy csokor virág árválkodott, eltakarva rajz tanárunkat, aki a telefonját nyomkodta.
-Ja, nem is tudom. -pillantottam le az előttem elterülő papírra. -Tényleg jól elgondolkodtam. -állapítottam meg üres papíromra bámulva.
-Min gondolkodtál? -kérdezte Lis kíváncsian, tekintetével azt a bizonyos piros virágot kémlelve.
-Az elmúlt egy hónapon. Tudod, ma van egy hónapja, hogy Bennel utoljára beszéltem. -sóhajtottam, közben belekezdtem a rajzba.
-Jaj, barátnőm. Úgy sajnálom. -bigyessztette le ajkait szomorúan.
-Igazából én nem. Nincs szükségem egy felszínes kapcsolatra. A miénk pedig az volt. Nem is szerettük egymást, csak muszáj volt együtt lennünk. -válaszoltam óriási gombóccal a torkomban.
-Vagyis muszáj lesz együtt lennetek. -javított ki barátnőm, majd figyelmét ismét a rajzolásra fordította.
YOU ARE READING
Veled vagy ellened?
RomanceKerekes Zoé élete közel sem tökéletes, csupán a külvilág felé próbálja ezt mutatni. Milyen érzés lehet egy maffia klán egyetlen női tagjának lenni? Milyen érzés az, ha rengeteg ember élete múlik rajtad? Vajon képes lesz Zoé túllendülni a nézetelté...