♥I♥

9.2K 249 27
                                    


Bazen 'Acaba nasıl öleceğim?'diye düşünmeden edemiyorum.Aklımdan milyon tane senaryo geçiyor.Hayatımı tamamen değiştirecek olayın belki de bir gün benim sonum olacağını bilmiyorum.Her gün olduğu gibi evden olabildiğince hızlı çıkmıştım.Hava yağmurluydu etrafta azda olsa sis vardı.Ama bu beni rahatsız etmiyordu.Aksine iyiydi.Yagmur ile birleşen toprağın kokusunu içime çektim. Bu kokuya bayılıyorum. Bana annemi hatırlatıyordu.Okula yaklaştığımı fark ettimde yolun karşı tarafına geçmek için durdum. Arabaların altında pestilim çıkmasını istemezdim.Aniden arkamdan bir ses geldi.Bir şey mi düşürdüm acaba diye düşündüm. Arkama dönmemle yere düşmem bir oldu.Sendeledim.Kafam çok acıyordu etrafı bulanık görmeye başlamıştım.Kafam ağırlaştı. Belki de bu şekilde ölecektim.Bu çok ironikti.Gözlerim kapanmadan önce son gördüğüm şey birinin bana doğru yaklaşmasıydı.
                                ~~~~
Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum.Kalmaya çalıştım ama beceremedim. Her yanım ağrıyordu.
Yatağımin ilerisinde sarışın bir çocuk ilaç hazırlıyordu. Benim uyandığımı fark etmiş olmalıydı.
"Uyandın demek."bana elini uzattı. "Benim adım Will Solace."Bana gülümseyen çocuğa baktım.
Hiçbir sey anlamıyordum.Dediklerini kavrayamayacak kadar.
"N-nerdeyim ben?"
"Melez kampındasın.Ama merak etme güvendesin. Korkmana gerek yok yani."dedi.Sesisin büyüyeceği dikkatimi çekmişti.Bana eskiden annemin söylediği şarkıları anımsatmış ve biraz sakinleştirmisti.
"Melez mi ?"
"Evet ,bizler yunan tanrılarının yarı insan yarı tanrı çocuklarıyız. Ben Apollon'nun oğluyum.Ama merak etme senin de yakında sahiplenirler."
Etrafıma bakındım ama birden kafama bir ağrı girdi. Az kalsın düşüyordum ki son anda Will beni tuttu.
"Teşekkürler Will."Yavaşça yerimden  doğruldum."Bu arada ben Kristen,memnun oldum.Ne zaman işin biter?"
İçten bir gülümseme gönderdi tekrar bana.Buna alışmam lazımdı.
"Ben de memnun oldum."Elime bir icecek verdi. "Şu nektarı da içtikten sonra çıkabilirsin."
İlacımı aldıktan sonra revirden çıktım ve dolaşmaya başladım.Burası acayip derecede büyüktü.Nerdeyse stadyum kadardı.Hatta daha büyük bile olabilirdi.
Ileride birkaç kişi gözüme takıldı.Her zaman her yerde arkadaşım olmasını isterdim.Hiçbir zaman yanlız kalmamak için.İçimde bir heyecan kabardı.Kızın yanına doğru ilerledim.
"Merhaba."Kız bana doğru döndü.Anında dikkat çekici güzelliği gözüme çapmıştı.
"Sen yeni gelen kampçı olmalısın. Hani şu kucağında Nico'nun getirdiği kızsın."dedi kıkırdayarak.Kaş göz işareti yapmayı da unutmamıştı sağolsun. " Bu arada ben Piper,Afrodit'in kızıyım.Tanıştığıma memnun oldum."Az önce söyledikleri biraz kafamı karıştırmış olsada cok takmamaya çalıştım.
"Ben de memnun oldum.Ben Kristen."Elimi uzattım tokalaşmak için.
Benim az önce olan dalgınlığımı yok saymış gibiydi. O da elini uzattı.
"Sana birisinin kampı gezdirmesi gerekiyor.Ben de burada ne diye duruyorum.Haydi!Sadece beni izle yeter Kristen."
deyip oturduğu yerden kalktı. Meydanın ortasına kadar Piper'ı takip ettim. En sonunda beyaz sütunlu bir binanın önüne geldik.
"Bu Zeus Kabini. Zeus göklerin tanrısı aynı zamanda Olimpos'um kralıdır.Oğlu Jason Grace kendisi benim erkek arkadaşımdır. Bir de kızı var tabi.Thalia Grace ama o Artemis'in avcılarına katıldı. "
"Hmm...Anladım."
Tek anladığım şey hiç bir şey anlamamış olmamdı.Sonra mavi bir kulübeye doğru yürüdü. Önünde durdu.
"Bu Poseidon kulübesi. Poseidon denizlerin,depremlerin tanrısıdır.
Bir tane de oğlu var.Percy Jackson. "
Tam o sırada kulübeden siyah saçlı ve su yeşili gözleri olan bir erkek çıktı.Nefesim kesildi. Baya yakışıklıydı. Piper ona el salladı ve çocuk bizim yanımıza doğru yürümeye başladı.
"Hey Pipes!"
"Sana da merhaba Percy." Beni fark etti.
"Sen herkesin konuştuğu şu kız olmalısın."diye söze girdi aniden.
Herkesin neden bu kadar ilgisini çekmisti onu da anlamıyordum.
"Bunun neden bu kadar tuhaf görüyorsunuz ki alt üstü o Nico denilen çocuk beni buraya getirdi diye.Ne var bunda ?"kendimi tutamamıştım.
Söylediklerimden sonra ikiside suratıma mal mal bakıyorlardı.
"Anlaşıldı sen daha Nico ile tanışmamışsın. "



Herkese merhaba !Ilk bölüme göre biraz az olabilir.Ilk kitabin haycanı.Neyse
Yazarınız kaçar!!Byeee♥

Ölümün Kızı |Nico Di Angelo|  * DEVAM ETMEYECEK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin