♥IX♥

2.7K 125 7
                                    

Nico ile beraber yemekhaneye doğru yürüyorduk.Nerdeyse birhaftadır birlikteydik ama nasıl desem uzun bir süreden sonra ilk defa biri tarafından sevildiğimi hissediyordum.O benim için çok değerliydi.Iki karanlık tanrının çocukları... Ilk elimi tuttuğunda karnımda kelebekler uçuyormus gibi olmuştu.Ama benim içimi  hala bir şeyler kemiriyordu.Nico'ya döndüm;
"Sence anlarlar mı?"

"Neyi?"

"Sevgili olduğumuzu."dedim.

"Muhtemelen. Ama istersen elini tutmayı bıraka-"

"Hayır, sakın o kelime ağzına bile alma Nicocugum."
Yemekhaneye vardığımızda herkes ellerimizle bakmaya başladı.Ama nedense artık utanmıyordum tam tersi kendimi çok özgüvenli hissediyordum. Hades masasına oturduk. Ikimzde tabağa aynı anda çikolatalı süt dedik.Ayni şeyleri düşünmemiz hoşuma gitmişti.Bir saniye sonra sütlerimiz gelmişti bile. Çikolatalı sütümü bir dikişte bitirdim Nico ise yavaş yavaş yudumluyordu.Sanki sütünü içmeye çalışan yavru bir kedi gibiydi.
Sonra bana baktı gülümsedi ve eliyle ağzımın üstünü gösterdi.Hemen peçeteyi kaptığım gibi içinden nerdeyse otuz tane çıkartarak ağzımı sildim.O sırada Kheiron yanımıza geldi. Yanında kızıl saçlı bir kız vardı. Üstü başı boya içindeydi.Kız tokalaşmak için elini uzattı. 

"Merhaba Kristen. Ben Rachel Elizabeth Dare. Bu kampın  kahiniyim."

Kahin mi hani şu geleceği görbilenlerden.Vay kıyakmış

"Bir şey sorabilir miyim Rachel?"

"Tabi ki."

Oturduğum yerden kalktım ve kulağına fısıldadım.

"Gelecekte Kherion'nun başında tek boynuz çıkacak mı?Bir Unicorn
hayalim var da. "
Rachel bu sorum üzerine gülmeden edemedi. 

"Üzgünüm Kristen." dedi ama sonra yanıma gelip o da benim kulağıma fısıldadı.
"Ama istersen maket tek boynuz yapıp takabiliriz."

Hep Kherion'nun unicorn çıkmasını istemişimdir. Neden mi?Bilmem...
Ben de ona doğru yavaşça fısıldadım.

"Elbette. Bunu kesinlikle yapmamız lazım. "
Gülümseyip Kheiron'nun yanına döndü. Ben de Nico 'nun yanına oturdum bu sefer.

"Ne söyledin ona?"

"Bilmem."

"Hadi a-"etrafımızı yeşil bir sisin sarmasıyla sözü yarım kalmıştı.Bütün yemekhane aynı sesle yankılandı. 

"Ölümün kızı karanlık tarafa geçecek

  Toprak yutacak hayalet kralı

  Denizin çocuğu gösterecek gücünü

  Karanlık kızı boğacak ama

  Sevgisi onu kurtaracak sonunda."

Dedi ve yere yığıldı. Hemen Rachel'ın yanına koştum .Teni buz gibiydi.Anında Kheiron yaninda bir kaç kampçı ile yanımıza geldi ve Rachel' ı aldı.

"Neler oluyor?!"

Kimse aldırmadı bana.Etrafıma bakındım. Kherion gözlerinde hafif bir hüzün vardı. Kehanet. dedi Kehanete dikkat et.

Bunlar bana  çok yabancı olan şeylerdi.
Nico'ya döndüm ama yerinde yoktu.Nereye gitmişti?Neden gitmişti?Hemen yemekhaneden çıktım.Gözlerim onu arıyordu ama bir türlü bulamıyordum. Ormana gittim belki oradadır diye ama yoktu.Korkmaya başlamıştım. En sonunda kulübeme gitmeye karar verdim. Yatağıma uzandım ve ağlamaya başladım.Nerdeydi?Çıldırcaktım ,beni bırakıp gitmiş miydi?Şuan kehanet umrumda bile değildi.Aglamktan gözlerim şişmişti. Gözlerim yavaşça kapandı ve uykuya daldım.

----------------------------------

Rüyamda  gene bir kadın vardı ama bu sefer üstünde yeşil bir kıyafet vardı. Simsiyah saçlarıyla çok uyumluydu.Adeta bir tanrı gibiydi.Sanki benim ordaki varlığımı hissetmiş gibi bana döndü.

"Annemi geri ister misin Kristen?Onu çok özeldin demi?Biliyorum. Hadi bize yardım et ve onu geri kazan."

Annemi çok özlemiştim.Ama Nico?

"Peki ya Nico ne olucak?"

"Nico seni bırakıp gitti Kristen. Kehaneti duyduktan sonra sen den uzaklaşmak istedi."

Hayır,hayır olamaz Nico beni bırakmaz.Yapmaz ,yapamaz... Gözümden bir damla göz yaşı süzüldü.

"Ağlama Kristen.Sen güçlü bir melezsin ve bize yardım edebilirsin."

"Yalan söylüyorsun!"diye haykırdım yüzüne.

"O sana yalan söyledi ben değil."

Ağlamak istiyordum.Rahatlamak istiyordum.Onu istiyordum. Onla olmak istiyordum. Ama neden olmuyordu?Belkide kendime sormamam gereken soruydu bu.Ve ağzımdan geri dönüşü olmayan bir soru çıktı. Benim onlara teslim oluşumun kanıtı olan soru.

"Ne istiyorsun tam olarak?"

"Bana güvenmeni. "

Bir den her şey karanlık oldu ve uyandım.



Yine ben with Dark Kristen!Böyle bir şey yazacağım aklıma gelmezdi yeminlen.Ama işte yazarken ilham geldi. Acaba neden ana karakterimi bir anlığına kötü yapmayayım ki?

Nico sevginizin hiç eksilmemesi dileği ile byeee❤☠♥

Ölümün Kızı |Nico Di Angelo|  * DEVAM ETMEYECEK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin