Sabah erkenden kalktım.Nico'nun yatağı boştu. Demekki rüyamdaki kadının dedikleri gerçekti. O gitmişti...Ben onu cok seviyordum o da beni.Her ne kadar yapmak istemesemde ona bir sekilde yaptığını ödetmem lazımdı. O beni böylece bırakmazdıAlışması zor olacaktı benim için.Hızlıca üstümdeki kamp tişörtünü çıkardım ve siyah bir sweatshirt giydim.Diger eşyalara ihtiyacım yoktu. Bilezigim vardı.Tek yapmam gereken bir not yazmaktı.
"Sevgili Nico,
Üzgünüm eger seni yeterince mutlu edemediysem.Bilki sen beni çok mutlu ettin. Çok teşekkürler.
Sen gittiğinde kalbimin yarısı da senle birlikte gitti.Bunu hissedebiliyorum. Gülmeye çalışıyorum ama yapamıyorum çünkü aklıma sen geliyorsun.Sen beni hala seviyorsan bilki ben seni hiç bir zaman sevmeyi bırakmadım.Terk etmedim. Sen benim için çok değerlisin.Sen gideli az bir zaman olmuş olabilir ama kalbimdeki yara çok hızlı bir şekilde büyüyor. Ve ben buna dayanamıyorum.Artık hayatımda sen yoksun ,annem de yok. Kısacası yaşamanın anlamı yok. Beni ararsan bana değer verecek kişilerin yanında oluyor olacağım.Bana sevdiklerimi tekrar verecek kişilerin...Kristen.
Notu katlarken üstüne bir damla göz yaşı damladı.Notu yatağımın üzerine koydum ve hemen kulübeden çıktım.Kamp sınırlarına doğru yürümeye başladım.Kamptan uzaklaştıkça kendimi daha kötü hissediyordum.Orası benim yuvamdı.Bir gün oraya geri döneceğimi biliyordum.Ama yakın bir zamanda değil...
----------------------
Manhattan da bir ara sokakta yürüyordum.Her yer cok sessiz di.Sokaklar bombostu ve bu biraz garibime gitmişti.Nico'yu düşünüyordum ama arkamdan gelen ayak sesleri duyunca düşüncelerim dağıldı.Ses yoğunlaştı bir adamın ayak seslerine benzemiyordu daha çok topuklu ayakkabı sesi gibiydi. Ne olursa olsun arkamı dönmeyecektim.En son döndüğümde kendimi yerde bilincimi kaybederken bulmuştum.Ama omzumda bir el hissedince ister istemez arkamı döndüm.Arkamda dün rüyamda gördüğüm kadın vardı ve bana gülümsüyordu.Elimi tuttu ve karanlığa doğru çekti ...
NICO:
Kafam karmakarışıktı.Kristen'ı düşünüyordum.Onun için korkuyordum.Uzun bir süredir birinin kampa ihanet edeceği ile ilgili kabuslar görüyordum taki Kristen gelen kadar.Bunun üzerine bide kehanet gelmişti. Kehanet ölümün kızının karanlık tarafa geçeceğini söylüyordu. Kristen Thanatos yani ölüm tanrısının kızı idi. Ne yapacağımı düşünmek için zaman ihtiyacım vardı. Kristen öyle kolay kolay ikna olmazdı...Tabi benim onu terk ettiğimi düşünmezse.Hayır düşünmez demi?O benim onu ne kadar sevdiğimi biliyor olması lazım.Hemen kampa geri dönmem lazımdı. Hala ordaysa tabi...
KRISTEN:
Tahminimce karanlık bir taht salonundaydım.Karsida altından bir taht vardı ve üstünde de beni buraya getiren kadın karşımda beni seyrediyordu.
Gözlerimi ona diktim.O ise tahtından kaltı ve bana doğru yürüdü."Aklında sorular var biliyorum ve istersen bunlardan birinin cevabını verebilirim sana Kristen. "
"N-nico nerde o?"
"Ah canım ,gel yanıma da sana istediğini gösteriyim. "
Kadının yanına doğru tereddütle ilerledim.İçimi biraz merak,korku ve endişe sarmıştı.Ama en çok gerçeklerle yüzleşmekten korkuyordum.Siyah bir görüntü belirdi.Ormanlik bir alanda bir erkek bir çocuk ile bir kız vardı. El ele gülümsüyor ve eğleniyorlardi. Görüntü netleşti ve erkeğin Nico olduğunu gördüm yanında da çok güzel bir kız vardı muhtemelen bir afrodit meleziydi. Kız Nico'ya gülümsedi.Nico da ona gülümsedi.
"O aptal kıza ne oldu Nico?"
"Sen o paçozu merak etme.Ben bir tek seni seviyorum. "
Sonra Nico kızı kendine doğru çekti ve öptü .Işte o an gözlerimden aralıksız göz yaşları dökülmeye başladı.Aman tanrılarım. Bunu nasıl bana yapabilmisti?Hıçkırarak ağlamaya başladım.Ona karşı hislerim,sevgim, aşkım... Hepsi boşaydı.O beni başkasına tercih etmişti. Bir daha onu görmek istemiyordum.
"Işte ben bu yüzden buradayım Kristen. Sana yardım etmek için ve zamanında seni üzenleri yok etmek için..."
*Yazar, fangirl ve fanboylar tarafından dövülerek getirilir*
Abi beni öldürmeyin!!Fangirller:Seni öldürmekten daha beter yapıcaz!
---------------
Merhaba!Ilk olarak lütfen küfretmeyin ikinci olarak yazarken benimde içim açıyor!Üç neden böyle bir kurgu?Bilmem farklılık yapmak istedim her zmnki gibi.
Neyse öldürülmeden gideyim bari. Byeeeee*Fangirl ve fanboyla elinde sopalar ile kovalarlar*
Fangirl ve fanboylar:Nereye kaçtı lan?
Nico ile Kristen'nın hiç ayrılmaması dile-
*Fangirl ve fanboylar elindeki sopaları yazarın kafasına geçirir*Fangirl ve fanboylar:Goodnight Bitchess.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Kızı |Nico Di Angelo| * DEVAM ETMEYECEK*
FanficÜzülmenin,ağlamanın bu hayatta acılarınızı azalttığını sanıyor "Içini dök,ağlamak iyidir."sözlerine inanıyorsanız inanmaya devam edin. Ama acınız geçmediği zaman gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaksınız. ••• Fanfictio...