NICO:
Uyandığımda Kristen hala kollarımın arasında uyuyordu. Koyu kahverengi saçları darmadağındı. Yüzünü incelemeye başladım.Kirpiklerinin gölgesi yüzüne vuruyordu. Böyle çok masum ve güzel gözüküyordu.Istemeden gözlerim dudaklarına kaydı.Dolgun pembe dudakları çok tatlıydı.Yavasca yerinden kıpırdandı. Uyanmış olmalıydı. Hemen gözlerimi kapatıp uyuyormus taklidi yapmaya başladım.KRISTEN:
Sabah uyandığımda hala Nico'nun koynunda yatıyordum.Demekki beni bırakıp erkenden gitmemişti.Yavaşça başımı ona doğru çevirdim. Siyah saçları gözlerini kapatıyordu. Ama yüzünde tatlı bir gülümseme vardı.Dudakları tenine göre fazla renkliydi.Onu öpmek istiyordum. Evet son zamanlarda Nico'yu sevdiğimi fark etmiştim. Tabi bu biraz zaman gerektirmisti.Tam o sırada Nico gözlerini araladı .Birden bana bakan bir çift siyah gözle karşılaştım.Ona gülümsedim."Günaydın ."Tam o cevap verecekken yataktan düştüm.TANRILARIM NE KADAR SAKARIM!?!?Yere düşmemle kafamı yatağın baş ucunda duran komidine çarptım ve komidinin üstünde duran sürahi devrildi ve bütün su üzerime döküldü.Nico ise hala soktaydı ama sonra kendini toparlayıp bana elini uzattı ve kalkmama yardım etti.
"Hadi kalk sakar kız. "
"Şimdi sakar kız olduk öyle mi?"Tam o anda dışardan bir ses geldi. Nico
kulübenin kapısına doğru yürüdü ve kapıyı açınca içeri Jason ,Percy ,Leo ve Piper düştü. Şaşkınlıkla onlara döndüm."Ne işiniz var burada?!"
"Şey....biz sizi D mi C mi oynamaya çagıracaktık.Sonra camdan sizi içerde yan yana uyurken gördük ve izlemeye koyulduk. "diye özetledi Leo.
"Çıkın dışarı. "dedi Nico ama sesinde biraz sertlik vardı.
"Bari oyuna katılacak mısınız?Eğer isterseniz Zeus kulübesinde olacağız. "dedi Percy
"ÇIKIN DIŞARI!!"diye bağırdı Nico.Aldıkları emri anladıkları gibi tabanları yağladılar.Ne kadar kızmış olsamda onların bu haline gülmemek elde değildi. Bir kahka patlattım.Nico bana tuhaf tuhaf bakıyordu.Sonra birden oda gülmeye başladı. Sıra şoka girme sırası bendeydi. Ama tanrılarım Nico basbaya gülüyordu.Onu böyle görmek beni çok mutlu ediyordu. Ikimzde biraz böyle zaman geçirdikten sonra üstümü değiştirip kulübeden çıktık.Aklıma bir fikir geldi.
"Hadi Zeus kulübesine gidelim."
"Olmaz."
"Bak Nico,hayatta bazen eğlenmek gerekir. Şimdi kaldır o popunu ve beni takip et!"
Zeus kulübesine doğru yürümeye başladım. Arkama baktığımda Nico'nun da geldiğini gördüm. Vay Nico'nun beni dinleyeceği kimin aklına gelirdi.Sahzen benim gelmezdi.
Zeus kulübesine vardığımızda kapıyı Jason açtı eh doğal olarak. Geldiğimize şaşırmışa benziyordu. Özellikle Nico 'ya.Nico'yu kolundan tuttum ve içeri soktum. Içeride tanımadığım bir kaç kişi vardı.Bir dakika ben bunları tanıyordum.Connor ve Travis Stoll. Harika işte şimdi sıçtık. Kim bilir bunlar bize neler yaptırırdı."Harika herkes geldiğine göre başlıyoruz."
Leo şişeyi çevirdi ve şişenin ucu Percy 'ye arka kısmı ise Travis' e çıktı. Ah Percy sana acıyorum ."D mi C mi?"diye sordu Travis.
"C."Percy' ye boşuna yosun kafa demiyorlarmıs.Travis sinsice gülümsedi.
"Hmm.....BULDUM!Nico'nun yüzüne makyaj yapacaksın."demesiyle bir kapı çarpma sesi duyuldu. Bir baktım ki Nico yerinde yok.
"Nico'yu buraya getirin hemen!Kim bilir Nico Percy'ye ne yapacak."diye bağırdı Piper. Sesi hepimizi emri altına aldı. Zeus kulübesinden çıktığımızda yerlerden iskeletler çıkıyordu.
"Çocuklar Nico'yu bulamayacağız. "
Tam o sırada Jason Nico 'yu zorla tutuyormuş gibi sürükleyerek yanımıza geldi.Nico gölgelere karışmaya çalışıyordu ama daha karışmadan Jason onu durduruyordu."Ceza istiyorum ve seni elime geçirirsem Grace !!"diye bağışı duyuldu Nico'nun.
"Harika!"dedi Connor.Jason Nico'yu bıraktı. Tam Nico Jason'a saldırcakken bir şimşek çaktı ve aralarına düştü. Nico direk Jason a baktı ama Jason da şaşkındı. İsteyerek yapmadığı her halinden anlaşılıyordu.Nico hiçbir şey demeden 1.kulübeye geri girdi. Biz de arkasından girdik.
"Peki ben Nico'ya soruyorum. "dedi Leo.Nico Leo'ya ölümcül bakışlarından göndermeye başladı.
"Ne!Ben mi istedim de böyle çıktı."Sonra
Piper Leo'nun kulağına bana bakıp bir şeyler söyledi.Icimde tuhaf hisler oluşmaya başlamıştı."Evet söylüyorum. Nico Kristen'ı öp ama dudaktan.Mucuk mucuk."
Ama bu sefer Nico kaçmadı onun yerine bana bakıp gülümsedi. Ben de ona gülümsemeye çalıştım.Ama çok heyecanlıydım biraz da korkuyordum."Hadi ama!" diye cık cık ettiler Travis ve Connor.Nico onlarada ölümcül bakışlarıdan atti ama o iksinin pek umurlarında değil gibiydi.Nico bana doğru yaklaşmaya başladı ikimizde yavaştan kızarmaya başlamıştık.Galiba fazla heycan yapıyordum. Açıkcası bunu kaldırabileceğimi zannetmiyordum.Ani bir kararla kulübeden dışarı çıktım.Ormana koştum. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Az önce sevdiğim çocuğu öpme şansını kaçırmıştım.Yanıma biri geldi ve elini omzuma koydu. Kim olduğuna bakmadım. Umrumda da değildi.
"Neden kaçtın?"Bu Nicoydu sesinde hayal kırıklığı vardı.
"B-bilmiyorum.Çok heyecanlandım. "
"Bundan mı?"dedi ve beni kendine çekti ve öptü.Aman tanrılarım beni öpüyordu.Bende onu öpüyordum. Ayrıldığımızda ikimizde birbirimize bakamıyorduk.
"Nico..."
"Biliyorum pardon bunu yapmamalıydim. "
"Hayır. Tam tersi uzun bir zamandır bunu istiyordum."
"Seni çok seviyorum. Sen benim gün ışığımsın Kristen.
"Bende seni seviyorum Nico di Angelo."dedim ve sonunda gözlerimiz buluştu bir daha hiç ayrılmamak üzere...
Merhaba!!Uzun bir süredir artık şu ikisinin kavuşmasını o kadar çok istiyordum ki sonunda sizinle birlikte bende tuttuğum nefesi bıraktım.Oh be .Bu arda bana ilham verdikleri için Abacialex13 ve DelfinAygen 'e çok teşekkür ederim.
Nico sevginizin hiç eksilmemesi dileği ile byeeeee ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Kızı |Nico Di Angelo| * DEVAM ETMEYECEK*
FanfictionÜzülmenin,ağlamanın bu hayatta acılarınızı azalttığını sanıyor "Içini dök,ağlamak iyidir."sözlerine inanıyorsanız inanmaya devam edin. Ama acınız geçmediği zaman gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaksınız. ••• Fanfictio...