♥XIII♥

2K 95 12
                                    

NICO:

Etrafımızı  gorgonlar sarmıştı. Kılıcımı kınından çıkardım ve bir tanesinin kafasına sapladım.Toza dönüşmesine rağmen hala bana doğru gelmeye çalışıyordu.Galiba çok da akıllı değildi.Diğerinin kafasını tek bir hamlede uçurdum.Percy de dalgakıranı ile aynı anda üç tanesini toza dönüştürdü. Geriye dört tane kalmıştı.

"Tartarus' ta görüşürüz Albızlar alasıca gorgon çocuğu ." dedi Percy .

"Percy onlar zaten gorgon."

"Konumuz bu değil!"

Arkamdan bir tıslama geldi.Bir gorgonun pençerelerinden son anda kaçmayı başardım.Ama pençeleri cok azı sırtımı çizmişti ,hafiften kanıyordu.Az çok hissedebiliyordum.Vücudum ağırlaşmaya başladı. Yere düşmeden önce ancak bir tane gorgon ölebilirmiştim.Toprak  zemine düştüm.

"Nico?"Sonunda beni farketmişti.Percy geri kalan üç gorgonu da tek bir hamle ile yok etti ve hemen yanıma koştu.Beni hızlı ama dikkatlice kaldırdı ve yaramı incelemeye başladı.

"Bir Apollon çocuğu değilim ama sırtın çok kötü gözükmüyor.Eminim biraz amborisa ile geçer. "

Cebinden biraz
amborisa çıkardı ve bana verdi.Küçük ısırıklar ile yemeye başladım.Aynı zamanda Kristen'ı düşünüyordum.Acım yavaşça azalıyordu. Sonunda ayağa kalkabilecek duruma geldiğimde bir ağaca yaslanıp ayağa kalktım.

"Hadi daha çok yolumuz var. "

"Ama daha nereye gideceğimizi bile bilmiyoruz Nico."

"Doğru. "

Düşünmeye başladım.

"Belki uyursak bir rüya görürüz hani bize herhangi bir ipucu verebilecek bir rüya."dedi Percy bir umutla.

"Denemekten zarar gelmez. "
dedim ve gözlerimi kapadım.

--------------------

That salonu olduğunu düşündüğüm kasvetli bir yerdeydim.Arkamdan ayak sesleri geldi.Bir an saklanma isteyi duydum.Beni görebilirler miydi ?Zannetmiyorum ama genede kocaman bir situnun arkasına geçtim.
İçeri bir kadın girdi yanında da bir erkek vardı. Bir dakika bu ...Gaia'ydi.Toprak ana.

"Kristen'nın çok özel güçleri var ve biz bunu olimposu yok etmek için kullanabiliriz. "

"Nasıl?"dedi yanındaki çocuk.

"İlk önce O Nico denilen eski sevgilisini ortadan kaldırmalıyız.Sonrası kolay."

"Ama ya onu bir şekilde hatırlarsa,efendim?"

"Onu buraya Los Angeles'e getiren neydi biliyor musun Alex?"

"Hayır efendim. "

"Annesi ve Nico'ya karşı nefreti..."

Son duyduğum sözle sarsıldım ve kendimden nefret ettim.Uyanmak istiyordum.Neden mi?Çünkü kendimi ona yaptıklarımdan sorumlu tutuyordum.

Rüyanın etkisi ile yattığım yerden doğruldum.Çok terlemiştim ,ellerim titriyordu ve ne yapacağımı bilmiyordum.Ilk önce sakinleşmeliydim.Derin bir nefes aldım ve içimi boşalttım.Birden Percy geldi aklıma etrafıma bakındım oh...Percy hala uyuyordu.Bir an önce buradan ayrılmalıydık daha fazla burada kalmak istemiyordum.

"Percy uyan."

Ilk önce sağa sonra sola döndü.

"Beş dakika daha ..."Ağzından salyalar akıyordu.

"Percy hadi ama."
Aklıma bir fikir geldi.

"Hey Annabeth'in yanındaki kampa yeni gelen şu yakışıklı çocuk değil mi?"
Aniden Percy yerinden kalktı daha doğrusu uçtu desek daha doğru olur tıpkı tıpkı şey gibi .....Kristen.....

"Noluyor lan!!"
Percy etrafına bakıyordu

"Ne -nerde onu bir güzel kılıcıml-"

Sonra beni gördü.Surat ifadesi ciddileşti.
"Bu yaptığın hiç komik değil dostum."

Hafifçe gülümsedim.
"Kalk hadi yola çıkmamız lazım "
Merakla bana bakıyordu.
"Eeeee?Rüya gördün mü bari Nico?"

"Malesef evet. "

KRİSTEN:

Uyandığımda yanımda Alex vardı bu sefer.Uyuyordu.Yataktan kalktım ve kapıdan dışarıya baktım. Herzamanki
gibi karanlıktı ve ben bidaha bu koridorlarda kaybolmak istemiyordum.Tekrar Alex in yanına döndüm.Tam tekrar uyucakken karnım guruldadı.Karnım açıkmıştı.Yemek bulmak umuduyla bütün odayı aradım ama hiçbir şey bulamamıştım.Mecburen Alex'i uyandırmak zorundaydım.Yatağa uzandım Alex'in yüzünü parmağımla dürtmeye başladım.

"Uyan artık seni uykucu. "

"offffff.. "

"Hadi a-"

Elimi tuttu.Ne yaparsam yapayım doğru gelmiyordu. Elimi çekmeye çalıştım ama beceremedim.

"Alex....lütfen. "

"Hayır. "

"Alex bırak beni. "

Beni dinlemiyordu ve ben her geçen saniye daha çok rahatsız oluyordum.

"Ale-"Dudaklarıma yapıştı.Kurtulmaya çalıştım ama başaramadım. En sonunda onu ne kadar zarar vermek istemesemde dirsegimle karnına bir tane geçirdim.

"ALEX ISTEMIYORUM DEDIM SANA!!"

Yare iki yetmiş yapıştı. Ona bakmadan odadan çıktım.

Selamınaleyküm!Size bir şey sorcam  artık gördüğüm her şeyi Percy jackson a bağlamaya başladım. Sizde de oluyor mu?Mesela altın renkli kalemler =Hazel,Mavi panolar=Percy,Arkadaşlarımın bütün  siyah kalemleri =Nico♥ ...
Galiba feels geçiriyorum.
Bir de arkadaşlarınızın sizin için en sevdiğiniz kararekterle  (Benim ki tabiki de Nico ve kesinlikle böyle birşey yapmalarını ben  istemedim😂)sizi shipleyen hikayeler yazması.

(Abacialex13 ve Baran)
Teşekkürler

Byeeee

Ölümün Kızı |Nico Di Angelo|  * DEVAM ETMEYECEK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin