Harry még aznap este sem tudott nyugodtan aludni annyira izgatott volt és ideges Draco miatt és a teste reakciója mindent elárult a másik érzéseiről.
Csak Draco nem ő utána epekedett hanem Nick után,de elhatározta bármi áron övé lesz a másik férfi.
Halk puffanás hallatszott Draco mellet a kanapén mintha valaki leült volna mellé.
Draco a kanapén feküdve újra csókokat érzett az ajkán és az ismerős kezet a derekán.
És egy bizonyos illatot ami olyan ismerős volt és mégis idegen.
Bele simult minden mozdulatba és minél jobban vágyott még több érintésre.A szemét nem merte kinyitni mert félt,hogy ez az álom nyomban szerte foszlana.
A másik addig kényeztette őt míg a teste megadta magát és elernyedt és teljes egészében átjárta a kéj.
A másik test távolodni kezdett tőle fájó gyorsasággal.
- Ne menj!- kérlelte Draco a másikat.
-Muszáj mennem...- szolt a hang Dracohoz.
Draco hirtelen felriadt az ismerős hang hallatán.
-Nick!-Ordított fel Draco és fejét ide oda kapkodva kereste a szerelmét.
De rá kellet jönnie ez csak egy igen intenzív álom volt és sajnos fel kellet ébredni e belőle.
Mikor felkelt a feje megint sajgott és szédült de ezúttal megfogadta soha többet nem iszik ennyit.
Furcsállta,hogy nem emlékezett mikor ment el Harry és miért aludt el ö a kanapén de ezt is annak tudta be,hogy megint többet ivott a kelleténél.
Majd neki látott a tegnap este maradványainak eltakarításához,Nick a muglik világába nőtt fel így rá is ragadt egy két mugli szokás,mint például a kézzel való mosogatás aminek következtében le is öntözte magát.
Elindult zuhanyozni és ahogy megérezte magán a meleg vizet az agya átkapcsolt gondolkodó üzemmódban és csak Harryn kattogott.
Miért volt fehér öltönyben,miért vonzódik ö is a másik nemhez?
Szerencsére nem emlékezett a tegnap este kapott csokra Harrytől.
A zuhany alatt Nick cuccait látva hirtelen vágyakozott férje érintése után .
Próbálta elkerülni de nem ment.
Össze rogyott a zuhanyban és utat engedett egy síró görcsnek.
Üvöltött torka szakadtából fájdalmában.
-Draco!-rontott be a fürdőbe Harry és feltépte a kabin ajtaját.
-Mi a baj?-kérdezte kissé be pániklova Harry majd a vizet elzárva letérdelt Draco elé.
-Mi a francot keresel itt?- kérdezte pánikolva Draco de inkább ijedt meg.
Harry felsegítette őt és titokba végig mérte a férfi egész testét és jól emlékezetébe véste azt.Draco nem felelt csak kétségbe esetten felnézett az aggódó Harryre.
Harry egy törülközőt oda nyújtva neki felsegítette a zuhanyzóból majd a szobába kísérte és magára hagyta.
Kicsivel később Draco már a kanapén ült felöltőzve egy pohár kamilla teát szorongatva.
-Miért jöttél vissza?- kérdezte remegve Draco így kis híján kiöntve a pohara tartalmát.
-Nem emlékszel a tegnapi vacsorára?-kérdezte majd tudakozóslag Dracohoz bujt és kíváncsian fürkészte Draco ajkait.
Draco megfeszült.
-Nem,történt valami köztünk?-pánikolt be kis híján Draco de Harry időben távolodott.
-Nem miért kellet volna?-hümmögte Harry Draco fülébe.
Draco ezen szavak hallatán megborzongott és bizsergés járta át a testét, és kínosan tapasztalata ennyitől is beindult.5 pont a Griffendélnek...
Csak egy pár centiméter választotta el Harrytől.
Harry észrevette Draco testének reakcióját.
-Kívánsz?-tette fel a kérdést Harry mintha csak a holnapi időjárást kérdezné meg.
Ő nem az a fajta volt aki kerülgette a forró kását.
Draco mély levegőt vett.
-Még gyászolok...-Mondta és ezt Harry tiszteletben is tartotta de egyúttal jelezte Harry felé igen is kívánta őt.
-Értem.-Mondta Harry majd a konyhában felejtett pálcáját felvette és ott sem volt.
Draco miután egyedül maradt újra össze tőrt a saját érzésein hiszen a férje nemrég hallt meg ö meg már képes lett volna más férfivel ágyba bújni.
Nick is azt akarná,hogy boldog legyen de ne ilyen hamar.Harry csak azért ment el szó nélkül mert nem tudta mit reagáljon ilyen dolgokra.
Draco megrázta a fejét és elhatározta ma aktívabb napja lesz.
A hálószobába bemenve elkezdett rendet rakni mikor az éjjeli szekrényen lévő esküvői fotójára nézett az fől volt állítva és nem pedig lefelé fordítva mint ahogy ő hagyta.
Nem foglalkozott vele hisz nem emlékszik a tegnap estére így úgy volt vele lehet ő állította vissza részegen.
Ő maga is rendmániás volt de Nick még jobban.
Draco feje megfájdult elég erősen így megkereste Nick jegyzetit,hogy készítsen magának egy bájitalt.
A kis noteszt ismét a kezébe véve ész re sem vette az sem ott volt ahova őrakta.
Bele lapozott és mielőtt megtalálta volna azt amit keresett kiesett belőle egy kis kártya amire ez a varázsige volt írva.
"Vizualicus"
- Mi a fene??- értetlenkedett Draco majd a naplóra mutatva elmormolta a varázslatot.
A napló üres lapjai megtelt szöveggel amit Draco nem tudott elolvasni mivel oroszul volt írva hiába voltak házasok nem állt szándékában oroszul is megtanulni hiszen így is 5 nyelvet beszélt.
Ezt így utólag meg is megbánta.
- Hiányzol Nick!- suttogta Draco maga elé és elhatározta kideríti mi van a naplóba és azt is tudta ki segíthet neki.
Majd ki tudja miért magához ölelte azt azt képzelve,hogy Nicket öleli.Miután irt egy levelet anyjának és elküldte a baglyot neki idegesen megvárta a választ és útnak is indult.
Pár pillanat múlva már a saját régi háló szobájába találta magát és most is hálás volt azért,hogy tudott hoppon-állni a szobájából.
Régen jól jött mikor még alkalmi kapcsolatai voltak.A szoba ugyan úgy volt hagyva mint mikor egy éve itt járt.
Csak nem volt kosz,valószínűleg a házi manók csak takarítani járnak be.
Kihúzta a szekrénye egyik fiókját és elképedve tapasztalta,hogy tényleg mindene a helyén van.
Ott volt ugyanis az iskolás évei alatt tele irt napló is.
Szépen lassan leballagott az emeletről és a szalonba vezet az útja.
Anyja a kandalló mellet olvasott.
Körül nézett nincs e láthatáron Lucius.
- A minisztériumban van tiszta a terep!-szaladt oda hozzá anyja és szorosan átölelte a fiát.
-Draco,biztos tudni akarod mi van abban a naplóban?-kérdezte anyja óvatosan.
Narcissa volt férje orosz volt igy beszélte a nyelvet.
Lucius a második férje volt de erről csak ők tudtak.-Igen tudni akarom,hogy mi lett vele miután elment a szüleihez mert én csak a halál hírét kaptam meg.Üres koporsóban temettük el.-Zokogta megint Draco.
Anyja átkarolta.
-Azt hittem tudod,hogy halt meg...-suttogta anyja
Draco csak csendben rázta a fejet majd anyja mellé telepedett a kandallóhoz.
-Hogyan találkoztatok?-kérdezte kíváncsian az anyja.
Draco elmosolyodott.
-Pont az nap mikor 2 éve az egyik menyasszony jelölt miatt veszekedtünk!-nevette Draco.
Anyja mindig is megértő volt vele szemben.
YOU ARE READING
A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/
FanfictionDraco Malfoy a Malfoy család örököse az aranyvérű egyik napról a másikra elveszti élete szerelmét. De a sors úgy hozza nem kell sokáig egyedül bele törődnie a fájdalmába. Találkozik valakivel aki átsegíti öt ezeken a nehéz napokon és a fájdalom úgy...