10.fejezet

683 42 3
                                    


Draco hamar elaludt Harry mellet hisz olyan rég volt,hogy valaki lassan szuszogjon mellette és féltően karolja magához közben.

Harry már nem volt ilyen szerencsés az éjszak folyamán háromszor látogatta meg fürdő szobát így könnyítve magán,és az is beigazolódott Draco ténylegesen vizsgáztatja őt hiszen akár hányszor Harry kicsit távolodott Draco mögül ő annyiszor húzódott közelebb pontosabban annyiszor nyomta a formás kerek fenekét Harry ágyékához.
A kis mocsok gondolta Harry de tetszett neki Draco e fajta bujasága.
Ő gondolva egyet majd férfiasságát Draco fenekéhez nyomta egy erőteljes mozdulattal mire Draco kéjesen felnyögött majd dörgölőzni kezdett.
Majd felkelt és akkorát csapott Harryre,hogy az még levegőt sem mert venni.
- Kérlek ma még ne!-szuszogta Draco majd teljes testével Harry felé fordult.
És a nyakához bújva szuszogott tovább az este hátra levő részében.
Kora reggel Harry szeme kipattant.
Már lent kávézott a konyhába mikor Draco az ő ingében mászott le a lépcsőn.
Harryt akaratlanul is felizgatta ahogy az ő ruhája van rajta.
-Jó reggelt!-mondta Harry majd egy bögre kávét tolt a még álmos Draco kezébe.
-Szia!-fogadt el a kávét majd Harry mellé telepedett és egy korty után fáradtan Harry vállára hajtotta a fejét.
-Meg kéne nézni mi van a házaddal!-vetette fel az ötletet Harry.
Draco bólintott majd reggeli után útnak is indultak.
************************************
A látvány ami fogadta őket elkepesztő volt.
Harry csak állt és száját tátva bámult mekkora rend uralkodott a lakásba.
-Ő mintha azt mondtad volna rád gyújtották a házat?!-akadt ki Harry.
Draco mélyet sóhajtott.
-De igen...-emlékezett vissza Draco.
Hiába probálta össze rakni a képet nem ment.
A lakás teljesen tiszta volt és minden a helyén volt.
Még Nick cipője is...
Harry zajt hallót.
-Hallod?-hívta fel a figyelmét Harry a zajra a másiknak.
-Víz csobogás...-állapította meg Draco.
Harry elő kapta a pálcáját.
-Valaki van itt!-pánikolt be ő is egy kicsit.
Draco a fürdő szoba felé robogott majd berúgta az ajtót attól amit látott hirtelen elájult és hangos puffanással ért földet mire Harry oda ért már a földön feküdt.
A vizet valaki elzárta,és az a valaki ki lépett a fürdőből.
Harryt sokkolta a látvány de neki több kellet egy ájuláshoz.
Álmában sem gondolta volna,hogy egy nap szembe találja magát a félmeztelen Nickkel.
Harry szólni sem tudott csak állt.
-Bocsi!-mondta Harrynek majd felemelte szerelmét a földről és a háló szobába vitte.
-Te meghaltál....- suttogta Harry még mindig Nicket bámulva.
- Szerintem igen is élek!-nevetett fel Nick a karjait szét tárva.
- De tudom,hogy lehetséges...?-dadogta Harry.
- A minisztérium vissza küldött egy időnyerővel egy küldetésre csak nem volt biztos,hogy túl élem és Draco miatt döntöttem úgy,hogy eljátszom a halálomat... Így volt jobb neki mert ha ténylegesen meghalok akkor most nagyobb lenne a gyásza!-mondta  Nick.
Harry akaratlanul és végig mérte a másikat mert ha Draco megtudja,hogy Nick él ö már nem fog kelleni senkinek.
Igen is szerette Dracot.
Ahogy végig mustrálta őt arra jutott,hogy igenis jól néz ki már érti miért volt annyira oda érte Draco.
Elképesztően izmos volt de ténylegesen egy 10 évvel volt öregebb Harrynél.
Harry idegességében egyik lábáról a másikra állt.
-Terítenél magadra egy törülközőt?-kérdezte Harry félve.
Nick végig nézett magán.
-Bocsánat!-mondta majd megfordult de Kár volt mert így Harry a fenekét is szemre vételezte.
*
Már a konyhába ültek Nickkel de Draco még nem tért magához.
-Most mi lesz?-kérdezte félve mert tudta mindent elveszíthet.
-Őszintén megint kaptam új munkát igy még örülnék ha Draco abban a hitben lenne,hogy halott vagyok!-jelentette  ki Nick és mivel nagyon elfáradt jobban kihallatszott az akcentusa.
-Akkor pontosabban fogalmazok én is szeretem Dracot!-sóhajtott Harry.
-Tudom de én a férje vagyok de egyenlőre maradj kérlek mellette.Tedd meg amire szüksége van!  Olyan dolgokat is.- kérlelte Nick a másik férfit.
Harry kiborult,mégis,hogy tudna lefeküdni Dracoval ha ő tudja él a férje.
Hogy legyen kedves és gyengéd???
-Azt hiszed csak így vissza jössz az életébe miután azt hitte halott vagy kis hijján belehalt!-üvöltötte Harry a másik arcába.
A gondolattól is rosszul volt,hogy Draco nem fogja szeretni.
Nick az asztalra csapott.
-Szerinted volt választásom?-kiabált a másikkal.
Harry lenyugodott.
-Bocsánat csak akkor is kiakaszt a tény,hogy felesleges vagyok Draco életében...
Nick odament Harryhez és megölelte.
-Nem nem vagy az csak rosszul alakultak a dolgok ennyi!-suttogta majd elengedte a másikat.
Harry könnyekben tőrt ki.
A szíve sajgott.
-És akkor?-kérdezte Harry kissé megnyugodva.
-Vissza akarok térni Draco életébe,ö a férjem!-magyarázta Nick.
Harry elgondolkodott nem tudna hazudni Draconak Nickről igy engedett.
-Azért örülők,hogy élsz!-suttogta maga elé Harry bár tudta itt a vége mindennek.
-Nos én mennék is és minden mennyen a terv szerint!-mondta Nick és elviharzott felöltőzni majd  az alvó Dracohoz sietett és hosszan érzelmesen megcsókolta.
Draco felnyögött és Nick nem állt le elsuttog egy varázsigét majd Draco-t kezdte kényeztetni mint annak idején majd Harry meglepetésére Draco teste a csókok sokaságára megadta magát és teljes egészében átjárta őt a kéj hihetetlen volt Harry számára, hogy Draco ennyire érzékeny Nick érintésére.
-Végeztél?- kérdezte Harry Nicktől mert nem volt kíváncsi arra ami ez után következett volna.
Nem akarta látni ez is éppen elég volt.
Nick mormogott valamit oroszul(valószínűleg egy viszontlátott).
Majd hopponált is.
Harry mérgében törni zúzni kezdett.
-Bassza meg magát!!!-üvöltötte a semmibe .
Draco mocorogni kezdett.
Harry oda rohant és letérdelt a kanapé mellé.
-Szia!-köszönt Harry Draconak majd egy nedves szőke tincset húzott el az arcából.
-Te csókoltál meg?-kérdezte felülve.
-Nem csókolt meg senki csak álmodtad.-Hazudta Harry.
-Mi történt?-megzavarodottan majd felült.
Harry örült Draco emlékezet kiesésének és megfogadta minden percet vele fog tölteni amíg vissza nem tér a férje.
-Elestél és  beverted a fejed!-mondta Harry a fél igazságot és Draco mellé telepedett a kanapéra.
Draco szinte azonnal az ölébe mászott és hozzá bújt Harryhez.
Harry lehajolt és megcsókolta majd eszébe jutott imént még Nick csókolta ezeket az ajkakat így vágya fel erősödött és még birtoklóbban falta a másik ajkait.
-Háló szoba!-nyögte a csókba Draco.
Harry egy pillanatra megállt és elöntötte a méreg de vissza fogta magát.
Lassan felemelte Dracot és a szoba fele vitte.
Az ágyra letéve  rá mászott és el kezdte vetkőztetni.
Draco nagyokat sóhajtott.
-Várj egy pillanatot...-lihegte Harry

A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Onde histórias criam vida. Descubra agora