Hát mit is mondja 8.k megtekintésre soha az életbrn nem számítottam de imádlak titeket és hoznék is nektek egy kis különrészt ehez a történethez.
Jó olvasást 😚-Draco!-kiáltott Harry párjának a nappaliban amint a fiukat már régen ágyba dugták.
Nik sonolyogva ölelte Harryt és várták szerelmüket,hogy felbukanjon. A konyhába és szokásához híven neki támaszkodjon a konyha pultnak.
A konyhában sötétség uralkodott igy Draco nem tudta mire vélni a dolgokat bár még az is meg. Fordult a fejében,hogy villany körtét cserélni hívták oda magukhoz igy kissé kételkedve lépett be a konyhába.
-Meglepetés!- kiáltotta Nik és Harry egyszerre amint Draco belépett az említett helyiségbe.
-Mi a..?-akadt el Draco szava és helyette a könnyei törtek utat igy kinyilvánitva érzelmeit.
-Boldog szülinapot Draco!-lépett elöre Harry megcsokolva öt.
Olyan hevesek voltak,hogy Nik választotta szét öket.
-A tortát is egyétek meg ne csak egymást!-kuncogott Nik majd ö is megcsokolta a szőkét.
-Annyira meg leptetek!- mondta Draco még mindig meghatódva a meglepetéstől de de nem volt rest a tejszinhabot az ujjáról erotikusan lenyalni.Mire a másik kettő kissé erősebben markolta a szék karfáját.
-Még el sem fujtad a gyertyákat!-hördült fe Nik.
-Kivánj!- mondta Harry.
Draco elfujta azokat és csak ennyit kivánt: A fiai sikeresek legyenek azéletben és ö örokre együtt lehessrn szerelmeivel.
-Tudjátok a fiuk már alszanak!-illegette mag a csipöjét Draco ezzel jelezve vágyát a többiek felé.
-Mielött neked esnék Harry szeretne kérdezni töled valamit!-tolta maga elé Harryt Nik mire amaz fülig vörösödött.
-Nik biztos nem baj?-remegett Harry hangaj mire Nik csak felnevetve annyit nondott.-Akkor nem segítettem volna megszervezni amire készülsz!.
Harry nagy levegöt vett majd letérdelt Draco elé de nem azért,hogy bekösse a cipöjét.
-Draco!-nézett mélyen Harry a szemébe Nik pedog levakarhatatlan mosolyal az arcán nézte öket.-Tudom,hogy sok év telt el hiszen a fiaink ma holnap már 11 évesek és most érzem készen magam erre szoval lennél a férjem?-mondta Harry Draco egy pillanatra lesokkolt.
-Azt hittem soha nem kéred meg te is a kezem!-sirta el magát Draco.
Draco mindig is azt szerette volna ha hivatalosan is mindkettöjük férje lehetne ha nem is hivatalosan.
-Akkor ez igen?-ált fel Harry és Draco felé nyujtotta majd engedte felhuzni az ujjára majd egymásnak estek.-Ezt tartogassátok a Bahamákra!-mondta Nik.
-Oké erröl én sem tudtam...-szolalt fel Harry meglepetten.
-Akkor irány pakolni!-csapta össze a tenyerert Draco és lopva csokolta meg szerelmét.Köszönöm még egyszer a sok nézetséget és csak egy kis bojler(haha poén)Dante és León is roxfortos diákok lesznek szoval az ö életüket ia fopytatni fogom....
Addig is sziasztok 😚😚😚
a helyes irásomat ne nézzétek mert ezt a részt starndon irtam telefonon😰
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/
FanficDraco Malfoy a Malfoy család örököse az aranyvérű egyik napról a másikra elveszti élete szerelmét. De a sors úgy hozza nem kell sokáig egyedül bele törődnie a fájdalmába. Találkozik valakivel aki átsegíti öt ezeken a nehéz napokon és a fájdalom úgy...