Harry és Nik a körmüket rágva ültek a váróban, és Harryt már nagyon idegesítette, hogy Nik egy folytában a lábával dobol.
De Nik még nem is panaszkodhatott, hiszen nem ő ült egy szál törölközőben egy műanyag széken, hanem ő.
Pont zuhanyozott mikor Draco szólt, hogy menni kéne...
- Igazán felvehettél volna valami ruhát! - kuncogott Nik heccelve Harryt, aki annyira izgult, hogy azt is elfejtette, akár egy Invitóval is letudhatná a dolgot!
Így gyorsan be is pótolta, majd sietősen fel öltözött. Igen mindezt a váró közepén, de pont nem érdekelte.
Draco már fél órája benn volt, és ők kezdtek nagyon idegesek lenni.
- Remélem fiú lesz, hogy tovább vigye a családfám! - mondta komolyan Nik. Harry beszólhatott volna, hogy inkább egészséges legyen, de igazat kellett adnia, mert az eljárás csak egy alkalmas dolog volt.
- Hát, reméljük a legjobbakat! - ölelték meg egymást a váróban.
Még ültek egy pár percet, mire ajtónyitódás hangja hallatszott.
Összenéztek, és felhangzott az a mondat, amit egyikük se gondolta, hogy hall valaha.
- Apukák, be lehet menni! - mosolyogta a nő, és mutogatott az ajtó felé.
Szinte egy emberként álltak fel, ám az ajtó előtt mindketten megtorpantak, mégis ki menjen be előbb.
- A te fiad! - mondta Harry Niknek és elállt mellőle.
- De nélküled nem születhetett volna meg... - állt hátrébb Nik Harryt előre engedve.
- De te vagy az apja, és én is az vagyok! - állt megint hátrébb Harry.
Az ápolónő mindezt végig nézte, és fura fejet vágott a történésekhez.
- Egyszerre? - mondták egyszerre, és bólintást követően beléptek a szobába.
De amint eléjük tárult a látvány, egymást fogták meg, hogy el ne ájuljanak.
- Azt hittem, sosem jöttök be! - mosolygott szerelmeire Draco, miközben a kezében aludt a két kis csöppség.
- Most én vagyok totálisan kikészülve, vagy két gyerek van nála? - pislogott Nik
Közelebb sétáltak, és le kellett ülniük, de Draco csak tovább mosolygott.
- Igen, ikrek! - mondta szeretetteljes hangon, és a kicsiket fürkészte.
- De hogyan? - képedt el Harry, mert ő csak egy babáról tudott.
Nik oda ment, és megnézte a picurokat az egyik baba rá hasonlított jobban, de örökölte Draco finom vonásait, a másik pedig Harryre ugyan azokkal a finom Dracós vonásokkal.
- Az orvos megkérdezte, volt e szexuális kapcsolatom az eljárás előtt negyvennyolc órával, és igen, hiszen lefeküdtem Harryvel! És így lehetséges, hogy az egyik gyerek tőle van, a másik meg tőled, ami nagyon ritka! - kuncogott Draco, és Harry hófehér arcát fürkészte.
- Akkor nekem is született fiam? - kapkodott levegő után Harry, és szinte már az ájulás szélét sodorta.
- Potter, ilyen nehéz a felfogásod? Igen, az egyik baba tőled van! - tért vissza a régi önmagához Draco.
Miután lecsillapodtak a kedélyek, végre kezükbe foghatták a gyerekeket.
- Mi lesz a nevük a fiúknak? - kérdezte Harry a kezében ringatva a csöppséget.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/
Hayran KurguDraco Malfoy a Malfoy család örököse az aranyvérű egyik napról a másikra elveszti élete szerelmét. De a sors úgy hozza nem kell sokáig egyedül bele törődnie a fájdalmába. Találkozik valakivel aki átsegíti öt ezeken a nehéz napokon és a fájdalom úgy...