17.Fejezet

473 38 1
                                    


A Vacsora: 

Ron széles mosollyal az arcán nyitott ajtót a legjobb barátjának és szoros ölelésben is részesítette.

Harry miután majdnem elejtette az ajándékba hozott bort viszonozta Ron ölelését ámbár kicsit kevésbé hevesen.

-Olyan rég láttalak téged és Hermione is és van egy fontos bejelenteni valónk is!- támadta le Ron Harryt a kissé furcsa közlendőivel mintha a Kviddics is hablatyolt valamit még mindig ekkora rajongó lenne.

Harry tekintete ugyan is megakadt az előszobába belépő másik volt iskola társán.

Harry elmosolyodott és oda sétált a lányhoz és megölelte öt finoman vigyázva a gömbölyödő pocakjára.

- Gratulálok!- Mondta Harry könnyes szemmel hisz tudta barátai régóta próbálkoztak de az élet közbe szolt.

Ron még a minisztériumot is ott hagyta   Hermione miatt.

- Azért nem kell sírni Harry!- simogatta meg a hátát Hermione a síró Harrynek.

- Akkor ez az oka annak,hogy ide hívtatok!- esett le Harrynek az aranykunt.

Ron bősz bólogatásba kezdett majd a vállánál fogva befele invitálta barátját a nappaliba és egy üveg sör kíséretében lenyomta a kanapéra és a másik kettő meg állt előtte és komoran néztek rá.

- És veled mi a helyzet Harry?-kérdezte Ron.

Harry bajt szimatolt és hiába fogta volna menekülőre már nyakig volt a  bajban.

- Szakítottam Billel ennyi ha ezt akarjátok hallani,és igen én szakítottam vele mert erőszakos és vannak szadista hajlamai!- ordibálta kis híján Harry.

Ron kikerekedett szemekkel figyelt míg Hermione  helyet foglalt egy szemközti széken Harry ugy vélte még csak a második trimeszterben lehet.

- Harry én mondtam neked ez lesz a vége!-bukott ki Hermoine száján az igazság.

Ron még mindig csak maga elé bámult és nem tudott napirendre térni a felett,hogy a leggjobb haverja lefeküdt a bátyjával.

Harry bele kortyolt a sörébe.

- Még egyéb kérdés?- bukott ki Harry száján és már ment is volna.

Egy percre néma csend borult a három barátra.

Hermione törte meg a csendet.

-Emlékszel Monstrora?- kérdezte Hermione teljes nyugodtsággal a hangjába és a hasát kezdte simogatni.

Harry fejében megszólalt a vészcsengő de iszonyat hangosan.

- Azt ne mond,hogy tőle vagy állapotos?-bukott ki Harry száján ez  az igen buta kérdés.

-Dehogy te buta!-korholta le Hermione Harryt.

- Akkor miért ne emlékeznék rá!-mondta kicsit nagyon megkönnyebbülve Harry.

- Össze futottam vele régebben a minisztériumban!- mondta Hermione nyugodtan majd ivott egy kortyot.

- És?- probálta folytatni a beszélgetést de Ron átvette a szót.

-Röviden annyi,hogy valami Nick után kutatott és bele botlott Hermionéba.-szűrte a fogai között Ron és szitkozódás helyett inkább ö is ivott a söréből.

- És utána néztem miért is keresné Monstro Nicket,nem hiszed el Harry mit találtam az egy dolog,hogy Nick  a minisztériumban dolgozik ez még semmi és kicsit mélyebbre ásva találtam egy igen érdekes dolgot!- mondta Hermione elég izgatottan.

Harry itt már tudta mi is folyik valójában de kénytelen volt bele menni a játékba.

- Na mond már!- mondta tetetett izgatottsággal a hangjában.

- Nick úgy volt bejegyezve mit DRACO MALFOY FÉRJE pontosabban élet társa.-mondta Ron és kissé fel is nevetett.

- Ki gondolta volna,hogy az aranyvér mániás le ereszkedik egy mugli születésű orosz férfihez!- motyogta Hermione figyelve Harry reakcióját.

Ez után Egy kis szünet következett ugyan is asztalhoz űzlek evés közben Harry hozta fel megint a témát.

- Miért Kutakodott Monstro a minisztériumban?- tette fel a kérdést Harry.

- Kapaszkodj meg haver!- ütögete meg a vállát Ron és engedte ezt most Hermione mondhassa el.

-Draco és Monstro viszonyt folytattak még a Roxfortban!- bukott ki Hermione száján.

Harry majdnem kibökött egy olyat,hogy én ezt már tudom de emlékeztette magát,hogy Ők nem tudnak róla és Dracoról nem hogy még Nickről is így tovább folytatta a szerepét a játékban.

- Beszélgettem vele és jó sok dolog kiderült előkerültek az iskolás sérelmek és ugy döntöttem segítek neki bosszút állni.- mondta Hermione a tenyerét dörzsölgetve.

Harry mély levegőt véve előre dőlt és úgy figyelt tovább.

- Mikor elterjedt a híre,Nick halálának az a hülye Monstro rá is gyújtotta a házat az aranyvérűre,de  valahogy megúszta.Aztán jobb tervet eszeltünk ki.Monstro szerzett egy kis hajt Nicktől vagyis a fésűjéből és főztünk száz füllé főzetet és így fel tudta venni Nick alakját és a legutolsó információ az,hogy elment Dracohoz és várjuk a fejleményeket!- mosolygott Hermione és ronnal össze néztek.

- Végre megbűnhődik a rohadék!- mosolygott ő is.

Harryt hideg zuhanyként érte a dolog teljesen lefagyott fény derült mindenre és még csak nyomozni a sem kellet.

- Hogy tehettétek,Monstro béke halt én vittem el a hulláját...- Zokogta Harry és kis hijján össze is esett a fájdalomtól mert eddig is sajnálta Dracot az igaz,hogy egy rohadék volt de nem érdemelte meg ezt és főleg nem Hermionéból néz ki ilyen hülyézget.

- Honnan?- akadt el a hangja Hermionénak és a döbbenet ült ki az arcára.

- Tudjátok mit kellet Draconak át élnie  a hülyeségetek miatt és nekem is majdnem meghalt a tűzben és kis híján a  gyógyítóhoz kellet vinni mikor újra át kellet élnie Nick halálát és aztán szembe találta magát a halott Monstroval!- üvöltötte Harry és ezzel szabadjára is engedte a mágiáját és körülötte minden mozogni kezdett az asztalon levő váza hangos pukkanással robbant szét.

Az állítólagos barátai meredtek maguk elé nem számítottak efelé kirohanásra.

Harry megigazította a szemüvegét és sokkal halkabban  kezdett újra beszélni.

- Hermione te pedig olyan okos lány voltál pont neked nem kellet volna ilyet tenned!- suttogta Harry majd fel vette a kabátját.

-Azt ne mond ,hogy van valami közöd Melfolyhoz?- csattan fel Ron.

Erre Harry egy roppan frappáns választ adott.

- Igen és ezen semmi nem változtat Szeretem emésszétek meg!És ezentúl nem szeretném az arcotok látni egy jó darabig!- mondta komoran Harry és kifelé ment ki vett egy igen jó fajta whiskyt Ron italos szekrényéből és el is távozott.

*

Harry tudta most nem lenne képe Draco elé állni így inkább a temető felé vette az irányt és a szülei sírjához ment itt kezdődött minden.

A gondolatai csak úgy cikáztak és,hogy le csillapítsa őket jó nagyot kortyolt az italból de kis is köpte az íze pocsék volt de itta mert elnyomta a háborgó gondolatait és a dühét is csillapította.

Isten tudja mióta letehet ott.

- Anya miért történik ez?-kérdezte csak úgy magától majd érezte,hogy kezd szédülni inkább haza hopponált és el is dőlt részegen a kanapén.

- Harry mi a baj? Ilyen jó volt a vacsora?-simogatta meg a fejét Darco és hívott egy lavórt és már rókázott is Harry.

- Jó volt!-mondta ironikusan majd el is nyomta az álom Draco ölébe.



A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Onde histórias criam vida. Descubra agora