8.fejezet

779 51 4
                                    


Harry mivel parancsba kapta elkezdte a kutatást.
Fontos személy volt Nick a minisztériumban.
Aztán rejtélyes módon eltűnt és mindenki csak a halál hírét kapta.
Harry bele vetette a kapcsolatait és megtudta,hogy Nick apja hogyan halt meg.

Draco:
Aznap éjszaka mikor Draco vissza kapta az otthonát éjjel nem bírt aludni,folyamatosan Nick gyűrűjét forgatta az ujján.
A jövőjükről fantáziált ami már nem válthat valóra soha többé...
Családot akartak boldogságot...
Addig addig gondolkodott míg elnyomta álom vagy álomba sírta magát.
És hosszú idő óta most álmodott először.

A hó ropogott a talpa alatt a szél hidegen fújt és a talárját lebegtette.
Körülötte rengeteg fa volt amit csak a telihold fénye világított meg.
Lépteket hallót maga mögül.
-Draco!-szólította egy ismerősen csengő hang.
Azonnal hátra kapta a fejét.
-Nick!-ordított fel fájdalmában és örömében Draco majd a férfire vetette magát és kifulladásig csókolta bele adva minden fájdalmát.
A hóba borulva nézték egymást.
-Fel kéne ébredned!-mondta pánikolva Nick.
-De akkor megint elveszítelek!-sírta el magát Draco.
-Látsz még!De most fel kell ébredj!-üvöltötte Nick és levette magáról a férfit kit szeretett.
Zuhanás közben Draco felébredt.

A házat elöntötte a fekete füst.
Draco alig kapott levegőt fuldokolni kezdett.
Sikeresen le esett az ágyról és beverte a fejét.
Mikor magához tért egy pár pillant múlva még mindig a földön feküdt.
Felpattant és az egyetlen helyre hoppon-állt ami eszébe jutott.
Harry házába.
Hangos puffanással landolt a férfi nappaliba és zokogott az ijedségtől.

A másik éppen újságot olvasott mikor meghallotta a hangot.
Oda is sietett,mi a franc is történt.
-Draco basszus!-kapta fel az ájult férfit a földről.
Mind kettőjükön csak egy pizsama alsó volt így a bőrük összeért.
Harry nagy levegőt vett és leült Dracoval a kanapéra.
-Nick te vagy az?- suttogta Draco.
Ebben a pillanatban lejátszódott Harry előtt a múltkori eset mikor ugyan így feküdt a másik az ölében.
-Nem Harry vagyok!-mondta akadozva a választ Draconak holott csak válasz helyett megcsókolta volna.
Nem akart többet hazudni.
Draco magához tért.
-Hogy kerülők ide?- kérdezte aggodba Draco azon sem fenn akadva,hogy a másik ölében fekszik.
Harry feszengett egy kicsit mert testét ismerős bizsergés járta át.
-Ide hopponáltál valószínűleg!-mondta Harry majd ujjaival Draco hajába túrt.
-De mégis mi történt?-kérdezte Harry.
-Nem tudom én csak lefeküdtem aludni és azt álmodtam,hogy Nickkel vagyok és ő kelteget aztán felébredtem és mindent füst borított.-mondta Draco és közben többször köhögött.
Harry aggódva figyelte Draco minden egyes lélegzet vételét.
Majd hirtelen ötlet-öl vezérelve Draco mellkasára tette a kezét.
Draco az érintésbe bele borzongott.
-Gyorsan ver a szíved!-állapította meg bután Harry.
Draco kérdőn nézett rá.
-Te most komolyan beszélsz?Itt ülők az öledben fogdosol és elvárod,hogy nyugodt maradjak?-rivallt rá Draco Harryre majd a kezére fektette a kezét.
Mind ketten ugyan azt akarták szerelmet kapni a másiktól.
De senki sem mert lépni a másik fele.
A furcsa gondolat menet része a két ős ellenség kik egymásra találtak.
-Mit szeretnél?-Olvasott Draco Harry vágyakozó Pillantásából.
Harry megköszörülte a torkát Draco őszintesége miatt meglepődve.
Muszáj volt őszintének lenni mert ha később derül ki jobban porul-jár,de ilyen módon megúszhatja egy pofonnal.
-Draco!őszinte leszek,éppen készülök át venni azt a férfi helyét kit te férjednek neveztél.Azt szeretném,hogy engem szeress!-bukott ki Harry száján minden egyes szó kínos lassúsággal.
Draco egy pillanatra távolodni akart de mégis inkább jobban Harry mellkasához bújt.
Harry feszülten figyelte Draco minden pillantását látszott gondolkodik.
-Figyelj Harry Nick helyét a szívemben soha nem fogod tudni átvenni!De azt hiszem van a szívemben elég hely számodra!-mondta Draco.
Harry már össze is tört a szíve mélyen.
Már húzódott is el volna Dracotól ha nem tartják vissza.
-Csak azt mondtam nem veheted át a helyét a szívemben.Nem azt,hogy nem szeretlek!-mondta Draco és erősen megcsókolta a másikat és mosollyal az arcán fürkészte a másikat.
-Akkor most mi lesz?-kérdezte Harry majd a kezével probálta takarítani az arcát.
-Gyere velem!-húzta fel Draco Harryt a kanapéról.
Draco nagy nehezen megtalálta a fürdőt Harry lakásában.
-Esküszöm nem értelek!-értetlenkedett Harry mikor Draco pucéran bemászott a zuhany alá.
Draco hangosan felnevetett.
-Megfürdök,mert koszos vagyok.-incselkedett Draco Harryvel.
Nagy nehezen Harrynek leesett az aranyknút.
-Nem bánod ha csatlakozom?-kérdezte Harry.
Draco incselkedően hátat fordítva meg nyitotta a vizet.
Harry szívverése felgyorsul sebek láttán amiket anno ö okozott Draconak de aztán el is állt a lélegzet Draco feneke láttán.
-Sajnálom!-szipogva Harry majd megölelte a másikat.
Draco vére fellfort az érintéstől.
Majd végtelen ölelésben forrtak össze.
Harry már tért volna a lényegre mikor Draco rácsapott a kezére.
-Mi a fene?-fogta meg a fájós kezét Harry.
-Ma még nem Potter majd ha eljön az ideje!-mondta kimérten Draco és Harry kezébe nyomta a szivacsot ezzel jelezve mossa meg a másik a hátát.
Harry arcán csalódottság látszott.
-Meg csókolhatlak?-kérdezte Harry félve a következő ütéstől .
Draco a fejét hátra fordítva rámosolygott a másikra.
-Igen!-mondta Draco már teljes testével Harry felé fordulva.
Harry közelebb hajolt és megcsókolta a másikat.
Harryt kiakasztotta a tény,hogy ö teljesen felizgult egy csóktól de Draco teste nem reagált legalább is nem olyan téren.
-Mi a baj?-kérdezte Draco a másik arc kifejezését látva.
Harry sóhajtott egy mélyet.
-Nézd nagyon szívesen lefeküdnék veled itt és most csak bűntudatom van Nick miatt.-suttogta Harry maga elé.
-Most azt szégyelld,hogy beindultál rám?- kérdezte Draco.
Harry csak bólintott.
Draco mélyet sóhajtott.
Közelebb hajolt Harryhez épp csak ugy,hogy a szájuk pont ne érjen össze.
Majd letérdelt Harry aki értetlenül állt a dolog elött de mikor Draco kényeztetni kezdte kéjes nyögés hagyta el az ajkait ezt a Draco dicséretnek is vehette volna ha Harry a következő illantba el nem érte volna a csúcsot.
Harry majdnem össze rogyott az izgalomtól.
Draco felkelt és kajánul nézett Harryre.
Harry pislogott párat.
-Most jobb?-kérdezte kissé nevetve.
-Mintha húsz kilóval könnyebb lennék!De miért is kaptam ilyen ajándékot?-sziszegte Harry.
Draco megvonta a vállát.
-Mert a végén még az agyadra megy!-nevet fel Draco és kezével megtörölte a száját és folytatta a fürdést.

A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Where stories live. Discover now