24.Fejezet

427 26 9
                                    

Másnap reggel Harry mintha egy álomból ébredt fel volna,karjaiban ott feküdt Draco és angyalokat megszégyenítő szépségű arccal szuszogott mély álomba merülve.

Harry agya azon gondolkodott vagy az angyalok faragták a vonásait vagy a jó genetika tehet erről.
Még az is eszébe jutott ha gyermekük születne biztos ilyen szép lenne.

Óvatosan kimászott alvó szerelme mellől és a konyha felé vette az irány útközben felkapva egy mélyzöld színű köntöst.

A konyhában épp a kávéját készítette mikor megszólalt mögötte valaki.

- Jó reggelt!-csendült fel Nick férfias hangja.

-Neked is,kérsz egy kávét?-köszönt vissza Harry és meg sem várva a választ a másik kezébe nyomta a bögrét és az asztalhoz ültek.

Nick tekintetében nem látszott semmi idegesség sem féltékenység.

-Jól éreztétek tegnap magatokat?-kérdezte bele kortyolva a kávéjába a kicsit döbbent arcú Harrytől.

-Draco még mindig istenien főz!-kacagott fel Harry és a tekintete fel csillant.

Nick felnevetett.

- Ha így folytatja el fogok hízni!-ütögette meg a hasát Nick.

-Csak tudnám honnan tanulta,az én főző tudományom kimerül a rántottánál pedig mugli családban nőttem fel.- mesélte Harry,
Tudta Harry,hogy Nick is mugli felmenőkkel rendelkezik.

-Hol van Draco?-kérdezte szerelmes tekintettel Harrytől.

- Még az igazak álmát alussza!- érkezett a válasz Harrytől.

- Ha megbocsájtasz!-ált fel Nick az asztaltól és a szoba felé vette az irányt.

Harry neki állt elmosogatni és még reggeli készítéséhez is hozzá fogott.

Pár perecel később Draco kisétált és álmosan Harry karjaiba bújt és megölelte,Harry válaszul csak egy puszit nyomott a feje búbjára.

- Kész a reggeli!-rakta az asztalra a kész ételt és meg reggeliztek.

Draco Nick mellet ült de fel-fel pillantott Harryre.

-Mi a programotok mára?- kezdeményezett beszélgetést Harry,mert tudta ő délutánra csak lazsálást tervez.

-Anyám meghívott minket vacsorára még tegnap oda megyünk Nickkel!-mondta mosollyal az arcán Draco mert tudta mekkora botrány lesz,ha Nickkel állít be és nem Harryvel.

-De jó,én most tuti megfojtanám Luciust az biztos!-mondta teljesen komoly arccal Harry.

- Én most fogom először látni öt személyesen, de ezek után semmi jó nem várok!-mondta Nick kicsit közelebb húzva magához Dracot.

*

Reggeli után Harry haza felé vette az irányt és nyugtázta magában igen csak boldogan,hogy egy jó estét tudhat maga mögött.

Draco:

Miután Harry haza ment még ültek egy kicsit Nickkel a konyhába és csak értetlenkedett mikor Nick csak mosolygott rá.

-Van valami az arcomon?-kérdezte kissé viccesen Draco.

- Nem csak jó látni,hogy boldog vagy!Vele és velem is!-simított végig a vállán Nick.

-Akkor igen most teljesen boldog vagyok!-mondta Draco Nick vállára hajtva a fejét.

- De azt azért nem gondoltam volna,hogy Harry ilyen jóképű és izmos mert hiába takarta a teste nagy részét a köntös én mindent láttam!-mosolyodott el pimaszul Nick és  felnevette.

A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Where stories live. Discover now