Évekkel ezelőtt a Roxfortban:
Draco kicsit fáradtan ébredt és alig hogy kinyitotta szemét máris fázni kezdett azt viszont érdemes megjegyezni sosem aludt pizsamában ez volt az előnye,hogy az apja elintézte,hogy lehessen külön hálóterme.
Igy hódolhatót különleges szokásainak is.
Ugyan is hiába ment a kandalló a szobájukba a Roxforti pincében még így nyár elején is elég hideg volt.
Miután ki kászálódott az ágyból már fel is idegesítette magát mivel Karck és Monstro már veszekedtek is a tegnapról megmaradt egy szem süteményen amit felcsempésztek a háló terembe.
-Elég legyen ti idióták!- csattant fel Draco és díszpárnát vágott a fejükhöz.
- Jó reggelt Draco!- mondták szinte kórusba és abban a minutumban ki is húzták magukat.
Hiába voltak hatalmasak és erősek olyan buták volta,hogy az értelmi szintjük vetekedett egy Kiméráéval.
Lement a lépcsőn és megköszörülve a torkát a fiukhoz fordult.
Akikkel soha büdös életben nem barátkozni ha apja nem kényszerítené rá mert mondván jóba kell lenni a többi halálfaló gyerekével majdhogynem a karácsonyt is együtt ünnepelték...
Ugyan is ennek a két mamlasznak halálfalók a szülei pont minta az ő apja.
De azért volt haszna is a két fiúnak megvédték és le tudta vezetni rajtuk szexuális frusztrációját és idegességét ugyan is nem engedhetett meg magának egy barátnőt.
A két fiú még élvezte is benne voltak a dologban sőt még kérték is de főleg Monstro ő valahogy mindig is közelebb ált Dracohoz de ezt ő nem mutatta ki.
Kicsit mintha értelmesebb is lenne a másiknál.
Draco kihúzta magát és megfogta a könyveit és vállára vette a táskáját ma is mint mindig tökéletesen nézett ki.
- Indulás bájital tanra!-csapta össze a tenyerét és indul is ki a klub helyidéből és hátra se kellet nézni tudta a két fiú követi mint az árnyék.
A lépcsőn felfele menet a fiuk sugdolózni kezdtek a háta mögött és ezt halva Draco idegesen felmordult.
-Engem is beavatnátok?-mondta Draco majd hirtelen megtorpant így a két fiú neki ütközött.
Mindketten erős izgalmi állapotban voltak az isten tudja miért Draco ezt vehette volna bóknak is mivel mögötte sétáltak.
Draco gondolkozott egy két másodpercet és stagnált neki is jól esne és még volt egy órájuk az óra kezdetéig így jutott erre a döntésre.
Draco érezte nem lesz nyugis napjuk és érezte a fiuknak is szüksége van egy kis "kikapcsolódásra"
-Irány a raktár!-adta ki Draco az utasítást és két mamlasz már rohant is előkészíteni a terepet.
Most a prefektusi fürdő nem is jöhetett szóba mivel 7 óra körül jár így az idősebbik Weasly ivadék áztatja ott magát.
Mikor Draco beért a Karck fel volt még öltözve.
-Hát te?-vonta kérdőre Draco mivel ő szokott lenni az első aki akcióra kész.
- Ma inkább nem!-vonta meg a vállát majd ki ment őrködni.
Draco annyiban hagyta úgyis mostanában egy másik Mardekáros lánnyal tölti az idejét ez lehet a főbb probléma.
Így csak oda sétált Monstrohoz és megcsókolta mivel még egyáltalán nem is volt felizgulva de egy csók megtette a hatását.
ESTÁS LEYENDO
A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/
FanficDraco Malfoy a Malfoy család örököse az aranyvérű egyik napról a másikra elveszti élete szerelmét. De a sors úgy hozza nem kell sokáig egyedül bele törődnie a fájdalmába. Találkozik valakivel aki átsegíti öt ezeken a nehéz napokon és a fájdalom úgy...