12.fejezet

605 40 15
                                    


Teltek a hetek és minden ment a régi kerék vágásban.

Harry alig gondolt a történtekre de Draco annál inkább.

Egy ideig még a hollóbércben maradtak és Draco azzal foglalta el magát,hogy Nick ruháit mosta ki és rakta vissza a szekrénybe.

- Nem értelek!- bukott ki Harry száján a mai nap folyamán vagy harmadszorra a kérdés.

Draco az ölébe telepedett és befúrta magát Harry nyakához.

-Tudom,hogy ő a férjem de te is mellettem voltál mikor ö nem és tudom hogy megkért,hogy tartsd titokban hogy él de te nem tetted mivel jól érezted,hogy jogom van tudni a dologról és ezért hálás vagyok neked...- Magyarázta Draco el nem mozdulva az öléből.

- De Draco én nem akarom azt nézni,hogy ti mien boldogok vagytok én nem tudnék Nickre nézni úgy ahogy te teszed...-sóhajtott Draco és kis híján fel is mordult.

Draco a fejét fogta és felsóhajtott a másik naivitásán.

- Harry nem is várom el,hogy úgy nézz Nickre ahogy én de nem szeretném ha eltűnnél az életemből. Tudnál rajtam osztozni?- kacagta Draco eme nemes ajánlatot Harry fülébe.

Harryt egy pillanatra hatalmába kerítette egyfajta borzongás de hamar meg is enyhült.

- Talán de ez csak akkor derül ki ha kipróbáljuk de határozottan kíváncsi vagyok rá...- nevetett fel Harry s agyába már be is fúrta magát az a bizonyos kis gondolat,csak fogja Dracot és elveszi Nicktől mondván most az övé.

És ettől kicsit fel is nevette.

Draco finoman megcsókolta és egy pillanatra megállt a házat különös érzés járta át.

-Megjött Nick!- Pattant fel Draco Harry öléből és a bejárathoz rohant és  vele szembe találta magát.

A saját háza felismerte.

Ott állt előtte teljes élet nagyságban és mosolygott majd széttárta a karjait,hogy ölelésre hívja a másikat.

-Hát élsz?- játszotta a szerepét Draco és még sírt is.

Majd hirtelen felindulásból pofán verte Nicket aki ezt minden szó nélkül tűrte.

- Tudom és sajnálom!- mondta rekedtes hangon Nick.

Draco megcsókolta szenvedélyesen amennyire csak bírta.

Nick fél szemmel látta,hogy Harry szó nélkül a kandallóból elhopponál.

Dracon hirtelen úrrá lettek az érzései és sírt és sírt míg Nick probálta nyugtatni és mikor megfogta a kezét akkor látta csak meg,hogy rajta van az eljegyzési gyűrűje.

-Azóta sem vetted le?- Kérdezte meglepetten Nick.

Draco csak ingatta a fejét.

- A naplódat is megtaláltam,a cipődet sem voltam hajlandó elvenni a helyéről...-nyöszörögte Draco a másikat ölelve.

- Hiányoztál!- húzta fel magához Nick egy csokra Dracot.

Ahogy egyik csattant el a másik után a hangulat egyre hevesebb lett míg már Draco be is adta volna a derekát a férjének de Nick megállította egy pillanatra.

- Tartozom egy vallomással...- kezdett bele Nick a beszédbe.

Draco csendre intette.

- Tudok a feleségedről... és sajnálom a halálát.- mondta Draco és Nick arcára egy pillanat alatt kiült a  megkönnyebbüléssel vegyes enyhe aggódás.

Nick valamién szinten hálásvolt azért mert nem neki kellet elmondani ezt az egészet.

- Gyermekeid is vannak?- kérdezte halál nyugodtan,hiszen ők is gyermeket terveztek így nem volt idegen neki a téma.

Nick megköszörülte a torkát és egyik lábáról a másikra állt.

-Éppen ezt szerettem volna elmondani,hogy nincsen mert nekem nem lehet...-bukott ki végül Nick száján ez az igen nehéz mondat.

Draco enyhén szólva meglepődött és tudta most támogatónak kell lennie.

-Hát mivel én nem lehetek terhes így ezzel azt hiszem nem lesz probléma
...-Mosolyogta Draco egy ujjba csókba.

-De attól még próbálkozni lehet!-nevetett fel Nick majd Draco ágyékára vándorolt a keze.

Draco felnyögött majd a háta Nick mellkasának feszült.

-Ugye nem érintett meg OTT?-mondta Nick Draco nyakát  csókolva.
-Nem!-nyögte Draco egyre hangosabban de már alig állt a lábán.

*

Pár órával később miután vágyuk lecsillapodott az ágyban feküdve Draco hozzá bujt a férjéhez.

-Hiányoztál,és  jövök egy üveg whiskyvel...- motyogta Draco

-Berúgtál tőle rendesen  legalább?- cukkolta Nick Dracot.

-Jó volt hozzád Harry?- kérdezte Nick majd szorosabban magához húzta.

- Mi lesz most velünk?-Kérdezte Draco aggódva.

- Nem tud...-nem tudta befejezni a mondatot Nick.

- Nick!- üvöltötte Draco és kezébe fogta a férje életlen testét.




A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin