2 évvel ezelőtt:Azon a napon mikor mikor megismerte Nicket...
- Lucius értsd meg a fiad fiatal még a házassághoz!- próbálta Narcissa nyugtatni a férjét de az féktelen haragra gerjedt.
- Én is ugyan ennyi idős voltam!- zengte férfi haragjában majdnem pofán verte a fiát de szerencsére az asszony szorító karja megakadályozta ebben.
Csak éppen azt felejtette el,akkor más idők voltak a háborúk miatt a családokat csak így tudták egyben tartani és erősíteni.
Draco elviharzott a családi házból és hangosan csapta be a bejárati ajtót.Minden alkalommal ugyan ez volt a jelenet.
Hopponálhatott is volna de az ajtó csapás hatásosabb volt.
- Csak azt éred el,még jobban megutál.Lesz utód ha készen áll rá!- mondta az asszony nyugtatólag.
- Értsd meg nincs sok időm..- suttogta Lucius.
-De van!Lucius értsd meg más idők járnak!-csitította a felesége.*
Draco miután sikeresen össze veszett a szüleivel a saját otthonába hoppon-állt a házuk elöl.
Mégis,hogy mondhatnál el a szüleinek ,hogy nem asszonyra vágyik hanem férfire az oldalán???Feldúlt volt az agya zakatolt.
A ház üres volt ,se házi manók se bejárónőt nem alkalmazott fölöslegesének érezte.
Elege volt a szüleiből és az állandó menyasszony jelöltekből akik szebbek és szebbek voltak és nem is ez volt a gond.
Ő olyan emberrel akarja összekötni az életét akit ő választott.
Mikor nem bírta már a folyamatos gondolkodást át öltözött mugli ruhába ami mint minden tökéletesen állt rajta.
Egy mugli kocsma felé vette az irányt.
A bejáratnál még toporgott egy keveset de végül csak belépett rajta.
Mély levegőt vett és leült a bárpult mellé.
Tekintete rendelés után jobbra vándorról és az orrát megcsapta a finom parfüm illata mi keveredett a cigaretta füst és az alkohol mámorító illatával.
A szeme elkerekedett.
A férfi enyhén felé fordulva leste Draco minden mozdulatát szinte felfalta a tekintetével.
Igazán szemre való férfi volt és a látványtól a szíve is össze szorult,ilyen jóképű fickót sem látott még életében.
Magas volt és izmos,jóképű és leírt róla az elegancia és a maximalizmus.
-Nick!- mutatkozott be a férfi miután leküzdötte zavarodottságát amiért Draco enyhén bámulta.
A férfi orosz akcentussal beszélt.
Draco hirtelen ötlettől vezérelve kezet nyújtott és amint a férfi kezéhez ért megérezte annak varázs erejét.
Legalább nem mugli.-Draco!- mondta a másiknak és finoman kezet ráztak.
Az este hátra levő részében beszélgettek nagyon sok mindenről.
Kiderült Nick idősebb Dracotól egy pár évvel ő szinte gyereknek tűnt emelete.
Draco érezte van esélye a másiknál és milyen igaza volt a testének nem bírt parancsolni egy szavára megtett volna mindent.De ezt egyikük sem bánta,és a végén addig iszogattak míg az utcán állva meg nem csókolta Nicket,letámadta mint egy végzős lány a párját az iskola bálon.
Ez volt élete legszebb csókja amit valaha férfitől kaphatott.Nick nem ellenkezett de furcsállta ezt a reakciót,ugyanis volt dolga már férfivel de ilyennel még soha.
A varázs ereje szinte égette a másikat.A másik férfi először idegenkedett mert azt gondolta Dracot csak hajtja a gyermeteg kíváncsisága és úgyis egy két héten belű rá jön ez a dolog nem neki való.
Biztos lázad a szülei ellen így tör ki az elnyomásból,tudta egy mozdulattal el ijeszthetné őt de a szíve mást diktált.
De Draco rácáfolt Nickre.
Egy év után össze is költöztek,Draco tele volt meglepetésekkel.
Egyik reggel mikor egy együtt töltött éjszaka után egymás mellet felébredtek a holló bércben.
Ez volt az első alkalom,hogy lefeküdtek egymással.
Mondanom se kell ki volt a legjobban zavarban.
Draconak minden természetes volt de Nick idegenkedett de pár csók után elengedte a kételyeit.
-Jól vagy?-Kérdezte magához húzva Nick Dracot.
Draco kicsit sziszegve ölelte át a mellette fekvő férfit.
- Jobban nem is lehetnék...- sziszegte Draco mikor megmozdult.
Nick felült az ágyon és alaposan végig nézett a másik férfin és annyi harapás nyomot látott rajta és látszott rajta,hogy minden porcikája fáj.
-Sajnálom..- suttogta Nick.-Nem akartalak bántani.
Majd végig húzta az ujjait a sebeken és harapás nyomokon.
Draco hangosan felnevetett.
- Mi az?- kérdezte kiakadva Nick és értetlenül nézett a párjára.
- Csak tudd a sebeim fele nem is tőled van,és ha baj lenne szerinted hagytam volna,hogy azt tegyél velem amit csak akarsz?-mondta még mindig nevetve Draco majd felkínálta ismét magát,ledobva magáról a takarót.
Nick hangosan kifújta a levegőt.
Végig csókolta a másikat nem bírt ellen állni Draco annyira szűzies volt és Nick ettől beadta a derekát.- Imádtam minden mozdulatod!- nyögte Draco és már mászott is Nickre.
- Lehetek őszinte?- kérdezte Nick de nem tolta le magáról Dracot.
Draco hevesen bólogatott.
- Azt hittem 2 héten belül lelépsz mellőlem!- mondta suttogva a másiknak.
Draco keze megakadt és felnézett a férfi kék szemeibe és komoly arcot vágott.
- Nick te buta egy ilyen férfi mint te csak akkor szabadul meg tőlem ha meghal!- mondta Draco és hevesen megcsókolta a másikat.
Itt még nem is sejtette,hogy ez milyen hamar be fog következni.
Így az alkalmat kihasználva tovább élvezték egymás társaságát...
YOU ARE READING
A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/
FanfictionDraco Malfoy a Malfoy család örököse az aranyvérű egyik napról a másikra elveszti élete szerelmét. De a sors úgy hozza nem kell sokáig egyedül bele törődnie a fájdalmába. Találkozik valakivel aki átsegíti öt ezeken a nehéz napokon és a fájdalom úgy...