4.fejezet

999 67 14
                                    

Draco nagyon izgatott volt a mai vacsorával kapcsolatban a gyomra görcsbe ugrott akárhányszor eszébe jutott.

Már negyedszerre igazította meg az amúgy is tökéletes haját a tükörben.

Hiába mindenki tudta,hogy egy izai piperkőc lakozott benne legbelül és a neveltetése is ezt diktálta hűnek kellet lennie a család nevéhez.

Szinte hallotta apja szavai aki állandóan azt hangoztatta, mindig nézzen ki Malfoyhoz méltóan és még véletlenül se hozzon szégyent a családfőre hát ez a pont ki van pipálva.
Mert sikerült szégyenbe hoznia a szüleit.

Még tegnap este váltottak egy levelet Harryvel a vacsora pontos időpontjáról így nem csoda Draco percről percre idegesebb lett a várakozástól.

Harry pontosan érkezett és kicsit feszengve igazította meg a fehér öltönyét ami most inkább hamuszürkének tűnt a kandallóban való utazást követően.

Kifejezetten jól állt rajta a fehér,de ennek semmi különösebb jelentése nem volt csak annyi,hogy ez volt az egyetlen ami jó volt rá ugyan is Harry nem fáradozott ujjat venni.

- Jó estét Draco!- mondta Harry és egy üveg bort nyújtott át a házigazdának amit Draco remegő kézzel vett el és mikor az övéhez ért Harry keze bizseregni kezdett egész mivoltában.

Draco egy kézfogással köszöntötte vendégét.

- Micsoda finom illatok!- mondta határozottan Harry arra utalva,hogy már nagyon éhes és mert nagyon zavarba volt és éhes is volt már eléggé.

-Egy italt a vacsora előtt?-ajánlkozott Draco így próbálta oldani a kezdeti feszültséget meg addig sem kell vele szemben állnia.
Már annak is őrült,hogy a másik nem ugrott rögtön a torkának.

Nem hiába Harry kitette magáért és ezt Draco is észre vette.

- Mivel tudsz szolgálni?-kacagta Harry végig nézve a vitrinen ami tele volt finomabbnál finomabb borokkal és más italokkal.

Ennek tudatában Harry kínosan kezdte érezni magát amiért ő csak egy olcsóbb fajta bort tudott hozni de az volt az igazság nem értett igazán ehhez Dracoval szemben.

-Amit kérsz!- mutatott Draco is a szekrény felé de a másik szekrényre rá sem mutatott ami annak idején Nick kedvenceit tartalmazta.

Harry gondolkodott egy pár pillanatig majd újból megszólalt.

- Merlin-féle whiskyd van esetleg?- kérdezte Harry de meglepődött Draco arckifejezésén,holott Harry tényleg csak ezt a fajta Whiskyt itta.

- Ő van persze!- indult el a vitrin felé,hogy felbontson egy palackkal abból a szekrényből amit próbált elkerülni.

Félúton bekönnyezett a szeme mert ez volt Nick kedvenc itala és ő is ettől rúgott be nem régiben.

- Szép lakás!- Mondta Harry nem találva más témát és kezdte kínosan érezni magát a másik férfi társaságában,tudta nem valami felemelő lehet vele beszélgetni.

Miután ittak egy kört Draco felszolgálta a vacsorát és Harry elképedve tapasztalta a másik főző tudományát és azt,hogy Draco ezt is milyen Malfoyos tökéletességgel műveli.

- Volt alkalmam gyakorolni!Mikor elköltöztem otthonról akkor kezdtem igazán bele!- mondta kínosan Draco próbálva kerülni a párkapcsolati témát mikor látta Harry eléggé ledöbbent arckifejezését.

- Pedig azt gondoltam egy Malfoy sose vetemedne ilyenre!- mondta Harry komoran és elégedetten falatozott tovább.

- Nem is! Én nem csak magamra főztem Potter!- nevette Draco mikor már nem érdekelte semmi hiszen újra úrrá lett rajta a gyász hiszen most is olyat főzött ami Nick ínyére lett volna pedig nem is ö volt a vacsora vendége.

A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Onde histórias criam vida. Descubra agora