9.fejezet

697 45 3
                                    

Harry kikerekedett szemekkel nézte a másikat majd bugyután megkérdezte.
-Én tehetek érted valamit?-kérdezte félve mert ö is szívesen nyújtott volna örömet a másiknak barmién módon.
Draco rámosolygott és csak annyit mondott.
-Kezdetnek kérlek aludj velem és el ne engedj reggelig!-jelentette be Draco és a szárítóról lekapta a fehér törülközőt és maga köré csavarta majd kilépett a zuhany alól.
-Azt hiszem az menni fog!-jelentette ki óvatosan Harry.
Draco hátranézett a válla fölött majd szándékosan le ejtette a törülközője egyik oldalát ami igy lecsúszott.
Ezzel felfedve a fenekét és csípőjét.
Harrynek nem kellet több és már érezte is azt az ismerős feszítő érzést odalenn.
-Hát Potter majd meglátjuk!-mondta majd nőiesen kivonult mint valami díva szándékosan ingerelve Harry izgalmát.
Nem hiába ö is tudta kelletni magát és tudta Harry magáról nem lesz képes ellen állni képes lett volna még egy pofont is elviselni,hogy ugy érhessen Dracohoz.
De nem volt mit tenni Draco nyilván valóan vizsgáztatta.
Harry miután kiment a fürdőből Draco az ő köntösét viselte ami most fehér helyett mély zöld árnyalatot öltött.
-Az fehér volt nem ?-kérdezte Harry Draco mellé telepedve a kandalló elé.
-Zölden valahogy jobban tetszik!-jelentette ki Draco nem hiába volt Mardekarós...
Harry egy vállrándítással nyugtázta.
Nemhiába egy életre megtanulta nem veszekszünk mardekaróssal.
Átkarolta a másikat.
-Mesélj nekem Bill-ről!-Tudni akarom miként volt!-kérlelte Harryt.
-Rendben de után én kérdezek!-szabta meg a feltételeket Hary.
Draco csak bólogatott.
************************************
Minden ott kezdődött,hogy elmentem egy mugli szórakozó helyre.
Megláttam,hogy egy idegen fickóval máról.
Ideges lettem ugyanis hosszú évekig figyeltem öt csak nem léptem mert akkor még menyasszonya volt.
A kis hazug.
Szóval oda mentem hozzá kicsit berúgva ellöktem a másik fickót és elé álltam.
Lenézett rám a nevemet suttogta amit a zenétől nem hallottam.
Megöleltem.
Felkapott és kivitt a helyiségből haza hopponáltunk.
Lerakott a konyha asztalra és elém állt.
Így pont egy magasak voltunk.
Megcsókolt én vissza kicsit erőszakos volt de akkor nem foglalkoztam vele.
-Szeretsz Harry?-kérdezte és kicsit sem volt zavarba de én annál inkább.
-Igen!-válaszoltam és felvitt szobájába kicsit ideges lettem,hogy mit akar és még ott szűz voltam.
Azt hittem finom és gyengéd lesz.
Első alkalommal vissza utasítottam a közeledését.
Nem tetszett neki én meg féltem.
Akkor még nem tudtam,hogy Domináns típus vagyok.
1 hónap járás után úgy éreztem itt az ideje lépni mielőtt bele kezdtünk volna tájékoztattam,hogy nem voltam még férfivel.
-Szóval szűz vagy?-kérdezte meglepetten.
-Igen az vagyok!-mondtam megzavarodva.
Majd a lényegre tért lefektetett és rám mászott.
Semmi kecmec 3 perc múlva már bennem mozgott.
Úgy voltam vele előbb szabadulok és próbáltam élvezetet erőltetni az arcomra a végén már könnyeztem.
Mikor végzett otthagyott majd ledorgált mert miatta össze véreztem az ágyát.
-Most én jövők!-mondtam és pofán vágtam mire fel nyögött és a nadrágja dudorodott is annyira ideges lettem.
Akkor esett le egy BSD-M kedvelővel van dolgom.
Élveztem,hogy megüthetem tele voltam haraggal iránta.
Talán az élmény miatt vagy csak pusztán megvilágosodtam,hogy domináns vagyok és nem tűrőm ha valaki így bánik velem.
************************************
Harry a mondandója végén nagy levegőt vett és levette a szemüvegét.
Draco a hallottaktól megnémult.
Harry arcát fürkészte.
-Sajnálom...-szipogta Draco holott nem tehetett semmiről.
Harry nem válaszolt.
Draco gondolt egyet és az ölébe mászott majd hozzá bujt.
Felemelte Harry fejét és megcsókolta őt.
-Bocsánat!-bukott ki Harryből.
Draco el mosolyodott és még jobban hozzá bújva.
-Harry én soha nem tennék ilyet nem gondoltam ilyen beteg alak az a Bill.-akadt ki Draco.
-Nem volt beteg csak nem passzoltunk én nem kedvelem ezt a fajta együtt létet.- mondta harry két levegő vétel között.
-Nick is domináns volt,de mi passzoltunk egymáshoz első perctől kezdve.-mondta Draco ezzel utalva burkoltan arra,hogy ő maga inkább az alávetett típusba tartozik.
Harry szeme felcsillant.
-Értem... Köszönöm,hogy meghallgattál...-suttogta Draconak de az már mélyen aludt Harry karjaiban.
Harrynek bűntudata lett Nick miatt,nem mondhatta el Draconak,hogy lehet még életben van a férje...

A fájdalom virágai/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /1.könyv/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin