Multi medya döngü yapın*oy ve yorumlarınız başımın tacı,iyi okumalar,iki bin için teşekkür ederim♥♥🌷
Jungkook derin bir nefes aldı ve matematik testine odaklandı. Okulun bitmesine bir ders daha kalmıştı. Yorgundu. Bugün yeterince yorulmuştu.
O yüzden Jimin'in çalıp duran telefonunu ona eve gittiği zaman verecekti. Jimin için bir de okulundan olamazdı. Zaten okula geç kalmıştı. Taehyung yüzünden.
Jungkook testini çözerken şu lanet telefon tekrar titremiş, matematik hocası Bay Choi uyarıcı bir sesle konuşmuştu.
"Jungkook, telefonunu kapatır mısın lütfen?" Bay Choi sınıftaki tek öğrencisinin telefonunu kapatmamasından rahatsız olmuştu. Jungkook özel bir öğrenciydi ve okulda ona ait bir sınıf vardı. Bunu Bayan Jeon, oğlu Jungkook için istemişti.
Malum, oğlu kalabalık ortamlardan hoşlanmıyordu. Üstelik hastaydı.
"Üzgünüm Bay Choi." diye mırıldandı Jungkook çekingen bir tavırla, Jimin'in telefonunu cebinden çıkarmış tekrar kapatmıştı.
Bay Choi bir şey demeden önüne döndü. Bugün Jungkook'ta bir şeyler vardı sanki. Sevdiği matematik dersine pek katılmamış, üstelik normalde on beş dakikada çözeceği yirmi soruluk testi hala çözememişti.
Jungkook'un bedeni buradaydı fakat kafası başka yerdeydi. Yine de üstelemedi Bay Choi. Anlayışla karşıladı.
"Bitti mi?" diye sordu Bay Choi. Bakışlarını testi nihayet bitiren Jungkook'ta gezdirmişti. Ders boyu bu testi çözmeye çalışıyordu Jungkook. Ki şurada dersin bitmesine az bir zaman kalmıştı.
"Jungkook." dedi Bay Choi dayanamayıp. Jungkook'un bugün bu derse olan ilgisizliğini merak etmişti. Belki de hastadır diye düşünmüştü. Fakat Jungkook hasta olduğu zaman okula gelmezdi ki.
"Bir sorun mu var?" dedi Bay Choi Jungkook'un bitmiş testini alırken, meraklı bakışlarını Jungkook'un ifadesiz yüzünde gezdirdi.
"Bir şeyim yok efendim. Nereden çıkardınız bunu?" Jungkook sırtını dikleştirip Bay Choi'ye sakin bir sesle cevap verdi.
Huzursuzluğunu kendisine bile belli etmezken Bay Choi anlamıştı çoktan. Bu kadar belli miydi Jimin'den dolayı kafasının karma karışık olduğu?
Bay Choi başını anladım dercesine salladı. "Peki o halde, diğer saat kafan derste olsun."
Junfkook mahcup bir sesle, "Üzgünüm efendim, dikkat edeceğim." diye cevap verdi. İlk defa hocası tarafından ders hakında uyarılmıştı.
Pişmandı. Keşke Jimin'in telefonunu almasaydı. Ne diye Taehyung'un almasına izin vermemişti ki.
Sırf bu telefon yüzünden hocası Bay Choi'den azar işitmişti.Bay Choi zilin çalması ile küçük odadan çıkarken, Jungkook yerine genişce uzanıp derin bir soluk verdi.
Gözlerini yumdu bir süre. Bugün yaşadıkları öfkesini fena halde zorlamıştı. Taehyung'un lüzumsuz hareketleri ve Jimin'in her hareketi.
Yine de düşünmemeye çalıştı Jungkook. Düşündükçe sinirleniyordu zaten, kafasına takması saçmaydı.
Jimin'in telefonu tekrar titrediğinde sinirle soludu. Kafasına nasıl takmayacaktı? Jimin denilen hizmetçi bozuntusu onu bir şekilde sinirlendirmeyi başarıyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memoria Persa | jikook
Fanfiction"Hasta bir çocuğa aşık olacak kadar aptalsın." 15|9|18 17|6|19 17|11|19#2 jikook 16|1|21#1 hayran kurgu 5|12|22#1 taegi