Multi medya,asıl (sanatçımız) ile okuyun🌸
🌷
Karşı koyamamak. Veya en doğrusu düşünmeden hareket etmek. Şu anda. Tam da şu anda, Jimin Jungkook'un gözlerine yoğun bir ifade ile bakarken Jungkook'un yapabileceği tek şey düşünmeden hareket edip Jimin'in dudaklarına yaklaşmaktı.
Milimler kala mesafeli dudakları, hızla çarpan kalpleri ve nefes alış verişleri işlerini daha çok zorlaştırıyordu. Jimin vakit kaybetmeden büyük bir arzu ile Jungkook'un onu öpmesini bekliyordu.
"Beni öpmenizi istiyorum." diye fısıldamıştı Jimin, yarını düşünmeden. İstediği tek şey Jungkook'un onu öpmesiydi.
Ki Jungkook'ta onu öpmek istiyordu. Yarını düşünmeden. Bir kere olsun düşünmeden bir hareket edecekti Jimin'ne biraz daha yaklaşıp dudaklarını birbirine sürterken.
Jimin hafifçe hareket ederken dudakları artık Jungkook'un dudaklarına temas ediyordu. Fakat ikisi de dudaklarını aralayıp gerçek bir öpüşmeye sebep olmuyordu.
Jungkook kasılan karnını umursamadı. İnce dudaklarını Jimin'in dolgun dudaklarına sürterken mantığını kaybetmişti sanki. Yüzüne çarpan sıcak nefes ve Jimin'in hafifçe yerinde kıpırdayıp biraz olsun dudaklarının hareket etmesini sağlarken tamamen kontrolünü kaybetmişti.
Düşünmeden Jimin'in dolgun dudaklarına uzandı. Yoğun bir istekle sarışın çocuğun dudaklarını emmeye başladı. Yavaş hareketle Jimin'in dolgun dudaklarını emerken, Jimin'de aynı yavaşlıkla Jungkook'un alt dudağını emmeye başlamıştı.
Jungkook Jimin'in ona karşılık vermesiyle daha da şiddetlendirdi öpücüğünü, Jimin'in alt dudağını emdikten sonra dilini yavaşça orada gezdirdi. Jimin'de aynı işlemi Jungkook'un alt dudağında uygulayacakken dilleri birbirne değmiş, ikisi de boğukça inlemişti.
Hızla çarpan kalp atışlarını ve bedenlerine yayılan heyecanı umursamadılar, sanki kontrollerini kaybetmişlerdi.
Sesiz odada sadece ateşli öpüşmelerinin sesleri duyuluyor, Jimin ellerini Jungkook'un başına koyarken onu kendine bastırıyor, derin öpüşmelerini kesmeden ellerini Jungkook'un kumral saçlarında gezdiriyordu.
Jungkook setçe Jimin'in dudaklarını ısırdı. Durmak istiyordu ama yapamıyordu işte. Başta masum bir öpüçükken niyeti, nasıl oldu da bu duruma düşmüştü?
Jimin Jungkook'un dudağını ısırmasına karşılık tekrar inleyip ellerini Jungkook'un siyah tişörtüne sokup kaslı karında gezdirdi parmaklarını.
Jungkook karnında hissettiği soğuk ellere karşın sarışın çocuğun dudağının kanayacağını umursamadan, kısa süren bir ayrılmadan sonra tekrar dudaklarını Jimin'in dudaklarıyla birleştirip sertçe dişlemişti.
"Imm...Jungkook..." diye inledi Jimin, Jungkook'un kızarmış dudaklarına doğru. Boşta kalan eli ile Jungkook'un kot pantolunun kemerinden kavarayıp bedenine doğru çekerek üyesini Jungkook'un çoktan sertleşmiş üyesine sürtü.
Jungkook erkekliğinde hissetiği sertlikle Jimin'in ellerini karnından çekti. Hızla Jimin'den ayrılırken soluk soluğa kalmıştı. Hemen yerinden doğrulup aralarındaki mesafeyi açarken Jimin tekrar onu kendine çekeceği fırsat bu sefer onu bileğinden kavrayıp durdurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memoria Persa | jikook
Fanfic"Hasta bir çocuğa aşık olacak kadar aptalsın." 15|9|18 17|6|19 17|11|19#2 jikook 16|1|21#1 hayran kurgu 5|12|22#1 taegi