Multi medya ile okuyun,sizi seviyorum♥
🌷
Korkuyorduk. Bayan Jeon'a bir şey olabilme ihtimali herkesi çok korkutuyordu. Jungkook'un gözlerindeki endişe ve korkuyu herkeste görüyordum.
Seungi noona ve Siwon amca ile beraber hastaneye gitmiştik. Jungkook ise kimseyi beklemeden, garajdaki bir arabayı alıp gitmişti. Onun için korkuyordum. Şu an ne hissettiğini çok iyi anlıyordum ve kendi başına yola çıkmasını doğru bulmuyordum.
Bayan Jeon araba kazası geçirmişti. Jungkook'u arayan, hastane görevlisiydi. Jungkook bize sadece hastanenin yerini söylemişti. Bayan Jeon'un durumunu kimse bilmiyordu. Yaralandı mı? Yoksa en kötüsü öldü mü? Bilmiyorduk, bu bilinmezlikte kayboluyorduk.
Jungkook deli gibi korkuyordu. Annesine bir şey olmasından çok korkuyordu. Hepimiz Bayan Jeon için endişeleniyor, onun için dua ediyorduk.
İçimi kaplayan huzursuzlukla, sonunda özel bir hastanenin önünde durduk. Gözlerim Jungkook'un çıkarken garajdan aldığı, kenardaki arabaya kayarken derin bir nefes aldım. Sağ sağlim hastaneye ulaşabilmişti.
Seungi noona araçtan indiğinde bende indim. Jisa ve Mira Kwon'a göz kulak olmak için yalıda kalmıştı. Hoseok hyung ise dakikalar sonra hastaneye gelmişti. Jungkook o kadar üzgündü ki, bizi duymamıştı. Dinlemeden, tek paşına hasteneye gelmişti. Bayan Jeon'u kaybetme korkusu onun gözünü kör etmişti.
"Tanrım sen Bayan Jeon'u koru." Seungi noona göz yaşlarıyla tanrıya dua ederken onun kolundan destek amaçlı tutum. Umarım Bayan Jeon'a bir şey olmazdı. Umarım Jungkook, annesini kaybetmezdi. Yoksa bu acı ile baş edebileceğinden pek emin değildim.
Emin olduğum tek şey; Eğer Bayan Jeon ölürse Jungkook'un mahvolucağıydı. Buna dayanamazdım. Henüz annesi ile sorunlarını halledememişken, Bayan Jeon henüz Jungkook'a gerçek sevgisini gösterememişken gidemezdi.
Acil salonuna girdiğimizde Siwon amca hemen danışmanın yanına gidip, Bayan Jeon'un durumunu sordu.
"Saat dokuz buçukta araba kazası nedeni ile gelen hasta şu an acil müdahale odasında. Diğeri ise yoğun bakımda. " Görevli kadın bize bilgileri verdiğinde titrek bir nefes aldım.
"Yoğun bakımda olan hasta kim?" diye sordum, Bayan Jeon'un olmasından deli gibi korkuyordum. Görevli kadın önündeki bilgisayara kısa bir bakış attıktan sonra bana döndü.
"Jeon Eunji şu an acil odasında, diğer şirket görevlisi Bay Kang ise yoğun bakımda." Görevli kadın işinin başına geri döndüğünde rahat bir nefes vermiştik.
"Acil odasına gidelim." dedi Hoseok hyung, onu başımla onayladım. Siwon amca ve Seungi nona ile beraber acil odasına girdik. Jungkook'ta ordaydı.
Bayan Jeon acil yatağının üzerinde oturuyordu. Kaşının biraz üstü yarılmıştı, fakat fazla derin gözükmüyordu. Sağ kolunu tutuyordu. Görünürde durumu kötü değil gibiydi.
Jungkook ağlamaktan kızarmış gözlerini Bayan Jeon'dan bir an olsun ayırmıyordu. Yanında oturuyor, annesinin elini tutuyordu sıkıca.
"Tanrım! Bayan Eunji bizi çok korkuttunuz." Seungi noona hızla Bayan Jeon'un yanına yaklaştığında elini tuttu. Herkes çok korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memoria Persa | jikook
Hayran Kurgu"Hasta bir çocuğa aşık olacak kadar aptalsın." 15|9|18 17|6|19 17|11|19#2 jikook 16|1|21#1 hayran kurgu 5|12|22#1 taegi