Multi medya ile okuyun,sizleri çok özledimm,ah şu sınavlar!
Keyifli okumalar,ve evet,bu bölüm de rekor;')
🌷
Taehyung elindeki kalemi test kitabına bıraktı. Gözleri ve elleri artık gücünü kaybetmiş gibiydi. Neredeyse bir haftadan fazla uğraştıkları bu özel ders tıkırında gitse de, yine de zorlanıyordu.
Yoongi gayet iyi konuları anlatıyordu, sadece Taehyung ders çalışmaya alışık olmadığı için zorluk çekiyordu. İşin kötü kısmı ise sınava çok az bir zaman kalmıştı.
"Kafayı yiyeceğim, matematikten nefret ettiğimi söylemiş miydim?" Taehyung bezgince nefes verip gözlerini uykuya dalmış Yoongi'ye çevirdiğinde şaşırmış,dudakları tebessümle kaplanırken bir süre sandalyeye yaslı bir şekilde uyuya kalan Yoongi'yi izlemişti.
"Kediden farkı yok" diye mırıldandı Taehyung, kendi kendine. Yoongi'nin uyurken bir kediden farksız olduğunu düşünüyordu. Fakat uyandığı zaman, veya sinirlendiği zaman bu küçük kedi kaplana dönüşebiliyordu.
Taehyung Yoongi'nin sinirli hallerine bayılıyordu. Bir nevi Yoongi sinirli olduğunda hem tatlı, hem de feci derecede sexy olabiliyordu. Taehyung özel hocasının Yoongi olduğu için kendini şanslı hissetmekten alı koyamıyordu.
O kadar dalmıştı ki Yoongi'yi izlemeye, telefonundan gelen bildirim sesiyle bu dalgınlığı son bulmuş, bakışlarını masadaki telefonuna çevirirken, Yoongi'de gözlerini aralamıştı.
Taehyung telefonunu alıp, bildirime bakarken Yoongi'de hafifçe esnemiş, saatin kaç olduğuna baktıktan sonra gözlerini Taehyung'a çevirmişti.
Taehyung sosyal medya hesabından gelen mesajla gülümsedi. Hoseok hyung ona mesaj atmıştı. Direk mesaj yolladı Taehyung, Yoongi'nin onu izlediğinin farkında değildi.
Bir süre Hoseok ile mesajlaşırken, Yoongi'nin öksürmesiyle bakışlarını telefonundan ayırmıştı.
"Uyanmışsın." diye mırıldandı Taehyung, tebessüm edip, bakışlarını yeni uyandığı için gözleri şişen Yoongi'de gezdirdi.
"Uyuya kalmışım," dedi Yoongi, yerinden doğrulup, başını geriye atıp ensesini ovarken, "Niye uyandırmadın Taehyung?" diye sordu.
Taehyung gülümsedi, tam cevap vereceği sırada telefonundan tekrar bildirim sesi gelmişti. Hoseok ona mesaj atmışken hızlıca cevabını yazıp gönderdi. Hoseok onu sinemaya davet ediyordu, kabul etmişti.
Yoongi kaşlarını çattı. Taehyung her kim ile mesajlaşıyorsa onu sinir etmeye başlamıştı. Üstelik ona soru sormuştu, telefon ile ilgilenecek zaman değildi.
"Taehyung sana bir soru sordum." Yoongi soğuk bir sesle, Taehyung'a seslendiğinde, kaşlarını çattı.
Taehyung telefonunu kapatıp, çekingen bir bakış attı Yoongi'ye. Açıkcası ne sorduğunu bile unutmuştu.
"Şey..." Taehyung gözlerini Yoongi'ye çevirdi. Zorlukla mırıldanmış, Hoseok'un mesajına cevap vereyim derken Yoongi'nin ne sorduğunu unutmuştu.
Ve Yoongi ona sert bakışlar atarken heyecanlanıyor, ve biraz da çekiniyordu. Ciddi anlamda uyuyan kedi kaplana dönüşecekti.
Yoongi bakışlarını Taehyung'ta gezdirdi. Sandalyesini Taehyung'a yaklaştırıp, utangaç çocuğun dibine girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memoria Persa | jikook
Fanfic"Hasta bir çocuğa aşık olacak kadar aptalsın." 15|9|18 17|6|19 17|11|19#2 jikook 16|1|21#1 hayran kurgu 5|12|22#1 taegi