🌷|Memoria Persa

32K 1.5K 705
                                    

Ek not; 2018-'19 yılları arasında yazdığım bu fic acemiliklerle ve çokça yazım hatasıyla doludur. Kitabı güncellemeyi düşünmüyorum çünkü yıllar içerisinde gelişen yazım sitilimi bizzat görün istiyorum. Kitabı bir dönem silmeyi bile düşündüm lakin sizin isteğinizle bundan vazgeçtim. Eğer hâlâ buradaysanız, teşekkür ediyorum. Gerçekten minnettarım, diğer  ficlerimde görüşmek üzereisminemyg


🌷

Düşünsenize evinde sadece bir sığıntı olarak kaldığınız, çocukluktan beri aşık olduğunuz kişinin hizmetçisi olduğunuzu. Ben öyleydim. On üç yıldır aralıksız sevdiğim Jeon Jungkook'un evinde basit bir hizmetçiydim. Onun gözünde ailesinin sadece maddi yardımda bulunduğu öksüz bir insandım. Bir de beceriksiz, hiç bir işe yaramayan, aptal, Park Jimin...

Ama yine de ona olan sevgim bi gram olsun azalmamış, ona daha da çok bağlanmıştım. Onu tüm hatalarıyla kabül etmiş, onun için her şeyi göze almıştım. Buna rağmen yine de beni görmemesinin sebebinin beni sevmediği, hatta benden nefret etiği için olduğunu düşünsem de, unutuyordum.

Sevdiğim adamın, Jeon Jungkook'un bir hipokampus hastası olduğunu ve buna bağlı olarak duygularda saptma yaşadığını, gereğinden fazla öfkeli ve duygusuz biri olduğunu, hep unutuyordum açıkçası.

Ki kendime her zaman hatırlatmam gereken katı bir kural vardı.

'Asla ama asla Jungkook öfkeliyken ona yaklaşma. Çünkü kalbini kırar nefes alamazsın'

Ve bir diğer kural;

'Jeon ailesinde yaşananlar sadece evde kalır ve bir sır gibi tutulur.'

Bu Jeon ailesinin değişmeyen iki kuralıdır.

Ya bu iki kurala uyardınız ya da kapıyı boylar işsiz kalırdınız. Ve eğer ikinci kuralı çiğnerseniz büyük ihtimal yüklü bir para cezası alırdınız.

Siz siz olun bana uymayın..Sadece benim çalkantılı Jeon yalısında geçirdiğim tüm olaylara tanık olun.

-


🌷

 Memoria Persa | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin