Multi medya ile okuyun,geç geldiği için üzgünüm ♥:(
🌷
Yakındık. Birbirimizin nefeslerini duyacak kadar. Kalplerimizin atışını hissedecek kadar yakındım Jungkook'a. Aklım durmuştu. Ne yapacağımı, ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Jungkook bu kadar yakınımdayken, gözleri gözlerimdeyken hareket etme cesaretini gösteremezdim. Ki o da bunu yapacak gibi görünmüyordu. Ya da ben yanılıyordum.
"Jungkook..." diye mırıldandığımda elimle kaslı göğsüne dokunarak itmiştim yavaşça. Dokunuşum tüy kadar hafifken hareket etmeye, üzerimden kalkmaya çalışmış, bunu yaparken de yanlışlıkla üyesinin hafifçe üyeme sürtünmesine sebep olumuştu. Bundan habersiz ifadesiz bakışlarını yüzümde gezdirmişti.
Kalp atışlarım hızlanmıştı, gözlerimi istemsizce kapatmış, inlememek için dudaklarımı ısırmıştım. Tanrım Jungkook bunu yapmış olamazdı, değil mi? Bana sürtünmüş olamazdı.
Jungkook bunu yanlışlıkla yapsa da öyle bir atıyordu kalbim yerinden çıkacak gibiydi, erkekliğim ise çoktan uyuşmaya başlamıştı. Aklım da mantığımla beraber uçmuştu. Gözlerimi açmaktan korkuyordum. Jungkook bana sürtündüğü zaman verdiğim tepki onu sinirlendirmiş olabilir miydi?
Aniden üzerimden kalktığında derin bir nefes vermiştim belirsiz. Kalp atışlarım artık normal düzeye gelirken yavaşça doğruldum, Jungkook'ta eliyle ensesini kaşımış, benimle göz teması kurmadan, "Çık şu odadan." demişti gözlerini saniyelik kapatıp. Yüzüm kızarmıştı fakat Jungkook'un gergin hâli beni telaşlandırmıştı. Bana kızgın mıydı?
Konuşamadım. Jungkook gözlerini açıp kahverengi irislerini bana çevirdiğinde yerimden kalktım.
Bana çıkmamı söylemişti fakat hâlâ buradaydım. Az önce yaşananların etkisinden kurtulamamıştım. Jungkook hiç bu kadar yakınımda olmamıştı. Jungkook'u hissetmiştim, bu bile inanılmazdı benim için. Ufacık bir temas beni mahvetmişti. Jungkook farkında olmadan beni mahvetmişti. Yoksa bilerek mi yapmıştı? Etkilenmiş olabilir miydi?Tabi ki hayır. Bu kadarı da fazlaydı. Jungkook'tan bahsediyorduk. Beni her zaman azarlayan, bana bir hiç mişim gibi davranan Jungkook'tan. Bana kendi isteğiyle sürtünmez, benden etkilenmezdi. Bu ihtimal bile olamazdı, az önce yaşananlar tamamen kazaydı. Benim için inanılmaz bir kaza hem de. Aklımdan çıkmayacak türden bir kaza.
Jungkook sertçe boğazını temizlediğinde kendime geldim. O sinirlenmeden bu odadan çıkmam gerekiyordu ama ondan önce telefonumu almam lazımdı.
Bakışlarımı bana ifadesizce bakan Jungkook'tan ayırıp odasında gezdirdim. Sonunda telefonumu Jungkook'un yatağının yanındaki komidinin altında gördüğümde o tarafa doğru bir adım attım. Jungkook ilerlememe fırsat vermemiş, kolumdan sıkıca kavarayıp, bedenimi çok uzak olmayacak şekilde yanına çekmişti.
"Sana çıkman gerektiğini söyledim Jimin." dedi Jungkook sinirle solurken, ateş gibi parlayan gözlerini yakından görüyordum. Kolum ise inip kalkan göğüsüne temas ediyordu.
Cidden şu anda öfkeden kriz geçircekti. Tabi yine benim sayemde.
"T-telefonum" dedim zorlukla Jungkook öfkeli bakışlarını bir an olsun benden ayırmazken, sertçe yutkundum. Sinirliydi çok. Fakat sebebi tam olarak neydi? Onu sertçe itmem yüzünden üstüme düşmesi miydi? Veya bana yanlışlıkla sürtündüğü zaman ki yüz ifadem mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memoria Persa | jikook
Fanfiction"Hasta bir çocuğa aşık olacak kadar aptalsın." 15|9|18 17|6|19 17|11|19#2 jikook 16|1|21#1 hayran kurgu 5|12|22#1 taegi