2#

414 17 0
                                    


   - Na.. Mizu van Sugával? - Érdeklődött zsebre dugott kézzel bátyus.
-Hallod, rengeteget dumáltunk telefonon meg minden, amíg távol voltam.. Annyira jó volt.
- Amúgy rengeteget beszélt rólad, de komolyan. - Sétálgatott mellettem.
-Például? - Néztem rá.
-Például.. Múltkor próbáltunk, mire Suga nevetve mondta, hogy "Ha Trixi itt lenne, már rég visítozna ezen", meg volt olyan is, hogy pihenőt tarzottunk, Suga nagyban üzenetezett ahelyett, hogy addig is aludt volna. Megkérdezte Jin, hogy kivel üzenetezik, mire mondta, hogy veled.
-Velem üzenetezett ahelyett, hogy az alvást választotta volna? Ezt el se hiszem.. - Nevettem.
-Én a Valentin Napra leszek baromi kíváncsi.. Holnap után lesz, és aznap lesz a szülinapod is. Vagyis, nekünk már megvan az ajándékunk számodra.
-Micsoda? Ajándék? Miii? - Néztem rá izgatottan.
-Majd meglátod, már nincs messze. - Tette a fejemre nevetve a fejét.
-Nekem is megvan ám az ajándékotok. Mindannyiótoknak. - Mosolyogtam.
-Tök fura, hogy szülinapod is van, de te is veszel nekünk ajándékokat ,csak te Valentin Napra. Ne, az a te napod tesó.. - Nézett rám.
-Köszönöm.. - Öleltem meg. - Annyira mázlistának érzem magam.. Hogy mindig ott lehettem veletek. Amikor megalakult a banda, és mindig tudtalak titeket támogatni.
-Mi is hálásak vagyunk neked. Emlékszem, hogy még akkor, mikor megalakult a banda, odaadtad az összes zsebpénzed, hogy minden meglegyen ahhoz, hogy jó banda legyünk.
-Mindig itt leszek nektek. - Kacsintottam rá.
-Akkor velünk fogsz élni? - Kérdezte mosolyogva.
-Igen. Úristen, legutóbb 16 évesen aludtam veletek, most pedig veletek fogok élni.. de fura.. - Gondolkoztam. - Bár ha valakinek elmondom, hogy hét fiúval élek együtt, elfogják tátani a szájukat.
-Rossz az aki rosszra gondol. - Nézett rám mosolyogva, mire elnevettem magam.
-Jól van, csak hülyén jön ki az, hogy egy lány és hét fiú, na! - Nevettem.
-A mi dolgunk ezek. - Nevetett ő is.
Hazamentünk, és amint megérkezett mindenki, mindannyian leültünk a földre egy körbe.
-Rendeljünk már valami kaját. - Néztem körbe.
-Rendeljünk pizzát! - Vágta rá V.
-Nem, csirkét fogunk rendelni! - Nézett rá Jimin.
-Valami húsfélét, ez tuti. - Mondta összefont karral Suga.
-Rendeljünk hambiiit! - Nézett körbe Jungkook.
-Neee! - Mondta RapMon. - Valami húsféle kéne..
-Rendeljünk csirkét! - Nézett rá Jimin újra, mire elnevettem magam.
-Te mit ennél meg? - Kérdezte tőlem Suga.
-Én is valami húsfélét. - Mosolyogtam.
-AKKOR RENDELJÜNK CSIRKÉT! -Nevetett Jimin.
-Jó, csirkét rendelünk na! Hívom.. - Állt fel J-Hope nevetve és elintézte a hívást.
-Addig játszunk felelsz vagy merszt! - Dobta fel az ötletet RapMon.
-J-jesszus, biztos jó ötlet ez? - Kérdeztem.
-Ez izgalmas lesz! - Tapsolt Jungkook.
-Na, akkor benne vagytok? - Fordult körbe RapMon.
-Nekem oké. - Hajtotta a vállamra a fejét V, én pedig bólintottam, és a többiek is beleegyeztek. Egy palackot tettünk középre és RapMon megpörgette. Jinnél állt meg.
-Felelsz vagy Mersz? - Nézett rá kihívóan.
-Nem merem egyiket se. - Nevetett. - De akkor Felelek.
-Mi volt a legnagyobb hülyeség, amit életedben tettél? - Kérdezte.
-Most soroljam? - Hitetlenkedett, mi pedig elnevettük magunkat. - Talán a legnagyobb az volt, amikor hóba ugrottam félmeztelenül.
-Félmeztelenül? - Vontam fel a szemöldököm.
-Persze hogy ez az egyetlen az, amit megfog az egészből. - Röhögött Jimin is.
-Hát én nem vagyok olyan perverz mint egyesek! - Néztem rájuk, mire mindenki bólogatni kezdett "ahhhaaa,perszeee" stílusban, én pedig könnyeztem a nevetéstől. Következőnek Jin pörgetett, az üveg pedig Jungkooknál állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek. - Mondta.
-Hú, de bevállalós. - Nevetett Suga.
-Akkor vallj szerelmet valamelyik oldaladon ülőnek. - Fonta össze a karját, mire elnevettük magunkat. Jungkook megnézte, ki ül a bal és jobb oldalán. A balon én ültem, a jobbon meg RapMon.
-Nem tudok választani, olyan csábító mindkettő! - Nevetett Jungkook.
-Az izgalmasság kedvéért válaszd már bátyót. - Mutattam RapMonra mosolyogva.
-Nekem ne, nee merd. - Mutatott rá Jungkookra mosolyogva.
-Nem, inkább lánynak, bocsesz. - Mosolygott, majd felém fordult.
-Jaj istenem. - Könyököltem a térdemre és zavartan néztem rá, a többiek pedig elcsendesedtek és Jungkookra figyeltek.
-Trixi.. Már nagyon régóta ismerlek. Már nagyon régóta érzem azt, hogy a tűz, amit a szívemben gyújtottál, sose fog elmúlni. Szeretnélek minden nap ölelni. Szeretnélek minden nap megcsókolni. Szeretném, ha minden este mellettem aludnál el és minden reggel mellettem kelnél fel. Akarlak.. - Ragadta meg a kezem. - Szeretlek. - Mosolygott Jungkook, majd adott egy puszit az arcomra, én pedig totál elvörösödve nevettem. Ez.. Hiteles volt. Középiskolába Jungkookot az egyik legjobb barátomnak tekintettem.. De mindig is éreztem iránta valamit..
-Na jó, erre a szerelmi vallomásra ki ne csábulna el? - Nevetett V.
-Miért, elcsábultál? - Nézett rá Jungkook.
-Lányokra gondoltam. - Nézett vissza rá.
-...Miért, elcsábultál? - Kérdezte Jungkook, mire mindannyian sírtunk a nevetéstől. Szegény V.
-Oké, hagyjátok már abba, szegény Trixi olyan vörös lett mint egy paradicsom. - Nézett rám mosolyogva Suga.
-Na, menjünk tovább! - Mondtam nevetve. Jungkook pörgetett és az üveg J-Hopenál állt meg, aki felelt. Miután megkapta a kérdését és válaszolt, és pörgetett. Az üveg..nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz? - Nézett rám J-Hope.
-Hű.. Öm.. Felelek.
-Ajj, már megvolt pedig a merszes feladatod.. De a feleléses is jó.. - Mosolygott ördögien J-Hope. - Ha mind a heten elhívnánk randizni, melyikünkkel mennél el? - Kérdezte, mire mindannyian rám néztek.
-Na jó, neee.. Nem szeretek választaniii. - Néztem rá.
-Ez a kérdésed mostmár, ez van. - Nyújtotta ki a nyelvét.
-Ajjj..
-Csak válassz valakit.
-Hát.. - Néztem körbe és azon gondolkoztam, hogy nagyon egyértelmű lenne-e az, ha Sugát vagy Jungkoolot választanám.. - Mindannyiótokkal elmennék.
-De egyeeeet! - Nevetett Jin.
-Muszááj?
-Muszááj. - Bólogatott nevetve J-Hope.
-Ajj, akkor.. - Agyaltam. - Neeem tudoom. Jungkook meg Suga.
-Egyeeeet! - Tette össze a kezét V, aki már sírt a nevetéstől.
-Akkor Suga! - Böktem ki.
-És most derült ki, ki a kedvenc! - Nézett rám Jin.
-Csak random választottam. - Vakartam meg a fejem. Idők közbe megjött a kaja és mindannyian ettünk. Játszottunk még 11-ig, utána lefeküdtünk aludni.
-Pont elférnénk mind a négy ágyon ebbe a szobába úgy, ha mindenki választana maga mellé valakit. - Mondta RapMon.
-Trixi! - Nézett rám Jungkook.
-De én veled akartam aludni! - Hisztizett V Jungkookra nézve.
-Emberek, inkább aludjunk a földön mindannyian. Megoldva. - Tette fel az ötletet Jimin. Beleegyeztünk, és matracokat helyeztünk a földre. Lefeküdtem elsőnek, mire Suga lefeküdt mellém meg Jungkook, és így aludtunk sorba.
Reggel hallottam, hogy a srácok többsége már fent van.
-Tiszta aranyosak. Fel ne költsd egyiket se. J-Hope! - Hallottam Jin hangját.
-Csak egy képet csináltam, nyugi.
-Gratulálok, felkeltetted Sugát! - Tapsolt nevetve Jimin.
-Mi a..? - Hallottam Sugát, és ekkor jöttem rá, hogy éppen őt ölelgettem..
-Hagyjad, fel ne költsd! - Mondták egyszerre vagy 4-en.
-Szorítsd magadhoz! - "Suttogta" hangosan RapMon, mire éreztem, hogy Suga közelebb húzott magához és átölelt, de akaratlanul is kinyitottam a szemem. Felnéztem Sugára.
-N-ne haragudj! - Csúsztam ijedten arrébb, és éreztem, ahogy elvörösödök.
-Semmi baj. - Nevettet. - Kész van már a reggeli? - Nézett rá a srácokra akik ébren voltak: Jin, Jimin, Rapmon és J-Hope.
-Nincs, müzli van. - Vonta fel a szemöldökét Jimin.
-Akkor csinálok magamnak. - Kelt fel Suga.
-Nekem is! - Mondtuk mindannyian egyszerre.
-Felejtsétek el! - Szólt vissza Suga, majd kiment az ajtón. - Trixinek csinálok, ti csináljatok magatoknak. - Fűzte hozzá, mire automatikusan is elmosolyodtam, majd visszadőltem.
-Na jó, nincs mondani valód nekünk? - Ült le mellém J-Hope.
-Igen ,valami? - Kérdezte Jimin, majd ő és Jin is leült mellém.
-Hát.. - Vakartam meg a fejem.
-Ennyi idő után szerintem ti is rájöttetek, nincs mit mondania. - Fonta össze a karját RapMon.
-Neked bejön Suga? - Suttogta Jimin.
-Aha.. - Hajtottam le zavartana fejem.
-Tudtam, úgy tudtam! - Mutatott rám Jin. - Már gimi óta elég egyértelmű volt!
-Én mindig is azt hittem, hogy Jungkook tetszik neked.. - Csodálkozott Jin, mire mindannyian Jungkookra néztünk, aki "aludt".
-Micsoda? - Csodálkozott Jungkook, és pont erre a mondatra nyitotta ki a szemét. - Kinek tetszem?
-Trixinek. - Mondta Jimin, mire mindannyian elröhögték magukat.
-N-nem, ez nem igaz! - Tagadtam.
-Jó, nem.. Trixinek tetszik Suga. - Suttogta Jin.
-Mi? Komolyan? - Nézett rám Jungkook, mire bólintottam. - Oh.. Gondoltam.. - Bólintott.
-Ennyire egyértelmű? - Ijedtem meg.
-Igen, eléggé. - Hallottam egy ismerős hangot, mire ijedten hátrafordultunk mindannyian.
- V! Ne ijesztgess! - Néztem rá.
-Bocsi. - Mosolygott majd leült hozzánk. - Szerintem mindenkinek feltűnt, csak neki nem. - Tette fel a megállapítást.
-Addig nem baj.. - Nyugodtam meg. - J-Hope.. Azt mondtad hogy csináltál rólunk képet, ahogy alszunk.. - Néztem rá sunyin, mire elnevette magát és megmutatta a képet. Kivettem a telefonját a kezéből és alaposan megnéztem. Nagyon aranyos kép volt..
-Úristen, ezt küldd át! - Néztem rá mosolyogva.
-Mindjárt rájön a fangörcs megint.. - Nevetett Jin, mire belépett a szobába Suga is.
-Elkészült a reggeli.
-Végül mindenkinek csináltál? - Kérdezte mosolyogva J-Hope.
-Nem, ez csak Trixinek szólt. - Mondta, mire elnevettük magunkat, majd elmentünk reggelizni.  

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now