A boltban Jinnel nézelődtünk a pulcsik között, és néhol ő talált valamit, aztán én, de az vagy nekem vagy neki nem tetszett.
-Nincs semmi normális itt. - Nézelődött.
-És ez? - Vettem fel két pulcsit. Az egyik egy férfi méret a másik női volt, és az rájuk írva, hogy "Pink Prince" és "Pink Princess"
-De jó! - Vette el a Princeset.
-Az ára is.. - Néztem meg a címkét.
-Úgyis én fizetek. - Nézte meg Jin is.
-D-de közös pulcsi, én is beleadok.
-Nem adsz. Vedd ajándéknak. - Vette el tőlem a pulcsit mosolyogva.
-De..
-Nem.
-De Jin...
-Sh. - Tette az ujját a számra, mire elnevettem magam. Reménytelen. Nézelődtünk egy ideig még az ékszer részlegen.
-Jin, elmondhatok neked valamit?
-Nekem bármit. - Nézett meg egy nyakláncot, majd rám nézett.
-Dino elhívott holnap egy kávézóba.. És.. Fogalmam sincs, hogy csak jobban meg akar-e ismerni, vagy több, ezért igent mondtam neki.. És.. Úgy vagyok vele, hogy max majd elmondom neki, hogy van barátom. - Vakartam meg a fejem.
-És nem akarod hogy Jungkook megtudja hogy elmész vele.
-Igen. - Bólintottam. - Mert nem akarok vele összeveszni...
-De akkor miért mondtál igent? - Nézett rám zsebredugott kézzel.
-Mert barátok lehetünk, meg minden és milyen menő lenne már. - Meséltem.
-Van benne valami. De vissza fogod tudni őt utasítani? Sose ment ez neked.
-Jungkookért bármit.
-Ha nagyon nyomulj, írj nekem és majd figyellek titeket a távolból. És hozom RapMont is.
-Oké. - Mosolyogtam. - Szóval majd falaznál nekem, hogy Rosehoz mentem át?
-Persze. - Tette a fejemre a kezét.
-Köszönöm. - Öleltem meg.
-Nincs mit, hercegnő. - Mosolygott, aztán elmentünk a pénztárhoz és kifizettük a pulcsikat. Néha nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen barátaim vannak.
Amikor hazaértünk, köszöntünk a többieknek. Már az utcán felvettük a pulcsit.
-De menőő! - Nézett ránk J-Hope.
-Ugye? Trixi találta. - Mosolygott Jin.
-Mondjátok, "csíz" - Kapta elő a telefonját RapMon, Jin pedig magához ölelt, és egymásra mutattunk.
-Lassan mindenkivel lesz közös cuccod. - Nézett rám Suga.
-Eddig Jinnel meg Jungkookkal van. - Mosolyogtam.
-Velem is kell! - Nézett rám J-Hope.
-Velem is! - Mondta V.
-Én már tudom milyen közös cuccunk lehet. - Mosolygott RapMon.
-Nekünk elég lesz egy sapka. - Dőlt hátra Suga a kanapén. Jimin és Jungkook tanultak a vizsgák miatt, én pedig addig felhívtam Jisoot.
-Végre, azt vártam már tegnap is, hogy hívj. - Szólt bele a telefonba.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...