-Már mindent felkutattunk érted te lány! - Ragadta meg a karom Lisa, a srácok pedig mind döbbenten néztek felénk.
-Ez a BTS? - Csodálkozott Rosé.
-Én mondtam, hogy a csajszi hozzájuk tartozik! - Nézett hátra rájuk Lisa, aki továbbra is a a csuklóm szorongatta.
-Sziasztok.. - Köszöntek egyszerre a srácok.
-Hát ti meg..? - Döbbent le Namjoon.
-Hozzá jöttünk. - Mutatott rám Jisoo.
-D-de.. Hogy, és miért? - Böktem ki végre én is valamit.
-Na jó, most bejövünk szépen és mindent elmagyarázunk. - Nézett rám Lisa, a lányok pedig beléptek, és elindultak a karomat szorongatva egy szobaajtó felé, amit a leghamarabb megláttak.
-Ne haragudjatok a zavarásért de muszáj dumálnunk vele. - Nézett a srácokra Rosé, majd utánunk jött. Bementünk Jin szobájába, és hallottam, ahogy Jin megkérdezte, hogy "De miért az enyémbe?", de sajna válaszolni nem tudtam már rá, mert a lányok becsukták az ajtót. Leültem az ágyra, Lisa pedig mellém ült, Jisoo és Rosé pedig elénk ült le a földre.
-Tényleg ne haragudjatok a tolakodásért, de már égen földön kerestünk téged! - Nézett rám Lisa, én pedig vadul dobogó szívvel figyeltem rájuk. - Oké, elmagyarázok mindent. Eljöttél a meghallgatásra.. Te voltál szinte a legjobb.. Megadtad a telefonszámodat ahogy kértük.. Vagyis aha, azt hitted megadtad.. De csajszi, rosszul adtad meg, nem tudtunk téged felhívni! - Nézett rám, mire a szám elé kaptam a kezem.. Hogy lehetek ilyen szerencsétlen?
-Basszus.. De béna vagyok.. - Csodálkoztam.
-Aztán láttunk a TV-ben, a BTS tagokkal, megtudtuk hogy a menedzserük vagy.. Hallottuk, hogy koncertezni fognak itt Los Angelesbe, és gondoltuk, hogy velük leszel. Ezen a napon ott voltunk mi is a koncerteteken és láttunk téged..Aztán követtünk titeket, egészen idáig. Jó, ez betegesen hangzik, de muszáj volt!
-Ennyire akarjátok, hogy én legyek az új bandatag..? - Csodálkoztam.
-Érted utaztunk el idáig! - Nézett rám halvány mosollyal Jisoo.
-Azta.. - Döbbentem le.
-Mondjuk szállásra meg ilyenekre nem gondoltunk, csak jöttünk.. - Jegyezte meg Rosé.
-De megérte mert megtaláltunk. - Mosolygott Lisa. - Szóval.. Van kedved csatlakozni a bandánkhoz, hogy mi négyen innentől együtt zenéljünk? - Nézett a szemembe, mire mind a hármukra ránéztem. Átfutott milliónyi gondolat a fejemen, hogy ezek után fenekestül meg fog változni minden..
-Igen... van. - Mosolyogtam, mire mind a hárman boldogan felsikítottak, Lisa pedig a nyakamba ugrott és megölelt, aztán Jisoo és Rosé is. Annyira fura volt..
-El sem hiszem ,hogy most már négyen leszünk! - Mosolygott Rosé.
-Én se, ez.. Elképesztő.. Alig várom már, hogy megismerjelek! - Mosolygott Lisa is.
-Én is! - Szólt Jisoo és Rosé. Én se tudtam leállni a mosolygással.
-De.. Hol fogtok aludni? - Kérdeztem.
-Hazamegyünk. Ha most elindulunk, holnap reggelre hazaérünk. Asszem.. - Mondta Jisoo.
-Itt már nem férnénk el, mi? - Kérdezte Rosé.
-Nem, így is 7 szoba van,de nyolcan vagyunk. - Mosolyogtam.
-Na most vagy valamelyik két srác együtt alszik, vagy te alszol valamelyikkel. - Nevetett Rosé.
-Én alszok.. - Bólintottam elvörösödve.
-Wow, na, ki az? - Nézett rám érdeklődve Lisa.
-Jungkook. - Mosolyogtam.
-Jaj, jaj, Jungkook. Láttuk ám a koncerten, milyen közel álltok egymáshoz.. - Nézett rám gyanakodva Jisoo.
-Eléggé.. Nem rég jöttünk össze. - Bólintottam.
-Nekem tudod ki jön be de nagyon? - Súgott Lisa, mire érdeklődve figyeltem rá. - Jimin. Az a srác a mindenem.. - Mosolygott.
-Komolyan? - Döbbentem le.
-Bizony bizony.. - Vörösödött el.
-Nekem Rap Monster az, akit a leghelyesebbnek tartok.. - Gondolkozott Jisoo.
-A bátyám? - Vontam fel a szemöldököm.
-A bátyád? - Kerekedett ki a szeme.
-Az ám. - Bólintottam. - Külsőre nem, de belsőre hasonlítunk. - Mosolyogtam.
-Úristen, hallod.. Te leszel ami emberünk.. - Ragadta meg a karom. - Össze kell hoznod vele.. - Szorította össze a fogait, mire mindannyian elnevettük magunkat.
-Igyekezni fogok. - Kacsintottam. - Rosé..? - Néztem rá.
-Hogy nekem ki a legszimpibb? - Nézett ránk. - Hát én eskü nem tudok választani.. Mármint nekem egyikőjük se jön be, de ha kedvencet kéne mondanom, V-t mondanám.... Meg Jungkookot. - Mosolygott.
-V aranyos.. - Mosolyogtam. - Meg Jungkook is.
-Az.. Viszont nekünk akkor menni kell.. Otthon találkozunk, oké? - Mosolygott Lisa.
-Kikísérlek titeket az ajtóig. - Bólintottam. Kimentünk a szobából, a srácok végig minket figyeltek.
-Nos.. Már csak egy dolog maradt hátra. Megadni a jó telefonszámot. - Kapta elő Jisoo a telefonját, mire elnevetem magam. Mindannyian elővették a telefonjukat én pedig ezúttal már jól adtam meg nekik a számom, aztán ők is megadták az övéket.
-Figyelj, majd hívj ha hazaértetek, rendben? - Mosolygott Lisa, mire bólintottam. Megöleltem őt, aztán Jisoot és Rosét is és elköszöntem tőlük.
-Sziasztok srácook!- Integettek a fiúknak is.
-Csáó! - Integettek ők is.
-Szia Jimin! - Mosolygott Lisa közvetlenül Jiminre.
-Jó, menjél már! - Nevetett Jisoo aztán elmentek én pedig bezártam az ajtót.. Wow.
-Nem hiszem el.. - Csodálkoztam, és a srácokra néztem. - A BlackPink együttes tagja lettem! - Mosolyogtam boldogan.
-Akkor bevettek. Úristen de jó! - Pattant fel és ölelt meg J-Hope, majd a srácok is felálltak és sorba gratuláltak.
-Viszont egy kérdés nem hagy nyugodni.. - Mondta Namjoon, mire ránéztem. - Ki talált engem a leghelyesebbnek? - Kérdezte ,mire elnevettem magam.
-Titok. - Mondtam rejtélyesen.
-Ne már, végre bejövök valakinek! Melyikőjük mondta? - Faggatózott.
-Nem mondom el. - Nevettem.
-Lisa? - Kérdezte.
-Lisa az enyém! - Jegyezte meg Jimin, mire döbbenten néztünk rá.
-Mióta? - Kérdezte Jungkook.
-Mármint nem járunk, csak.. Ő az aki a legjobban tetszik. - Vakarta meg zavartan a fejét.
-Én egyiket se ismerem annyira.. - Nevetett Jungkook.
-Most hogy Trixi tag lett, többet fogunk mi is velük lógni. - Mondta Jin. - Én kinek jövök be? - Kérdezte.
-Senkinek. - Ráztam meg a fejem, mire mindannyian elröhögtük magunkat.
-Ezt nem hiszem el. Akkor kik mondtak ilyesmit? Azért hallottuk!
-V, Jimin meg RapMonster az, akik valakinek a kedvencei. De titok hogy melyikőjüknek ki. - Mosolyogtam.
-Úristen, Ne! De jóó! - Tapsolt boldogan V.
-Én melyikőjüknek lehetek a kedvence? Basszus, ezen fogok gondolkozni most.. - Agyalt nevetve Jimin.
-Én egyik BlackPinkes tagnak se jövök be? - Nézett rám Jungkook.
-De. - Bólintottam.
-Melyiknek? - Csodálkozott.
-Ennek. - Mutattam magamra, mire elnevette magát, és megpuszilta az arcom.
- Reméltem, hogy ezt mondod. - Mosolygott.
Ezek után hamar elteltek a napok, és az utolsó nap, amikor már nem volt koncertjük, étterembe mentünk, és a szállón beszélgettünk meg játszottunk olyanokat, mint "Találd ki az ételt", Felelsz vagy mersz, és "Utánozd a másikat'. Mind a három játékon rengeteget röhögtünk. Éppen én alakítottam egy tagot az "Utánozd a másikat" játékban. Elkezdtem szexizni, ahogy a választott tagom szokott, de a srácok csak röhögtek azon, hogy ki lehetek.
-Na jó, nekem már most van egy tippem! - Nevetett Jin, én pedig ráharaptam az ajkamra és rákacsintottam.
-Hallgatlak - Vettem elő a legszebb mosolyom, és mindenki csak röhögött, én is nehezen bírtam.
-Ez V! - Nevetett.
-Talált. - Bólintottam.
-Én nem is szoktam ilyeneket csinálni! - Nézett rám nevetve V.
-De. - Mondtuk egyszerre. Nevetve befejeztük a játékot és mindannyian elcsendesedtünk egy percre.
-Ti hány gyereket szeretnétek a jövőben? - Kérdezte Jungkook.
-Ez honnan jött? - Vonta fel a szemöldökét Suga.
-Csak gondolkoztam. - Nevetett.
-Én egy fiút akarok. - Mosolygott halványan.
-Én két fiút és egy lányt.. - Nézett rá RapMon.
-Jimin?
-Három fiút szeretnék. - Mosolygott.
-Én is hármat akarok.. Egy lány, két fiú. - Mondta Jin.
-Mindenki hármat akar? - Hitetlenkedtem.
-Neem, én négyet akarok. Két fiú, két lány. - Mosolygott J-Hope.
-Én ötöt. Nem tudom milyen feloszlásba, de ötöt.. - Mondta V.
-Ötöt? Azta.. - Döbbentem le. - Drukkolok, hogy a feleséged is nagy családot akarjon.
-Beérem hárommal is. - Mondta mire elnevettem magam.
-Na és te Jungkook? - Kérdeztem.
-Én egy fiút és egy lányt szeretnék. Ha a lányt megbántják a fiú ott lesz mindig mellette. - Mosolygott, mire elvörösödtem. Aranyos gondolatok.
-És te Trixi? - Érdeklődött RapMon.
-Én..? Nem tudom, két fiút vagy egy lányt és egy fiút.. - Gondolkoztam.
-Nekem két fiú is megteszi. - Nézett rám Jungkook, mire elnevettem magam.
Hazafelé úton alaposan elfáradtam és amikor végre otthon voltunk, mást sem akartunk, csak aludni, így mindannyian kidőltünk.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...