22.

214 8 0
                                    


Másnap az interjúra mentünk, és amíg vártuk, hogy megékrezzen maga a riporter, dumálgattunk.

-Halljátok, az ott nem a Seventeen? - Kérdezte összefont karral Suga, mi pedig oda néztünk ahova ő.

-De, azok ők. - Mosolyodott el Jimin.

-Úristen, komolyan? - Néztem a srácok irányába, és tényleg ők voltak azok.

-Ők is jöttek volna interjúra? - Kérdezte Jungkook.

-Úgy tűnik. - Bólintott RapMon.

-Úristen, úristen, imádom őket! - Kaptam fangörcsöt, mire nevetve a fejemre tette a kezét J-Hope.

-Nyugi van.

-Odamegyek hozzájuk köaszönni. Jöttök? - Kérdezte V.

-Megyek, megyek! - Mondtam izgatottan.

-Én is megyek. - Bólintott Jungkook, aztán Jin is és négyen odamentünk hozzájuk. V jóba van a tagokkal, kezet fogott párral.

-Hát ti? Interjúra jöttetek? - Érdeklődött Wonwoo.

-Jaja. - Bólogatott V.

-És ő ki? - Nézett rám Lee Chan. - Húgod?

-Nem az enyém, Rap Monsteré. - Mosolygott V.

-Várj már, ő Trixi! Az új BlackPink tag! - Nézett rám Dino, mire elmosolyodtam.

-Tényleg! - Csodálkozott Hoshi, aztán a többségüknek leesett, hogy ki vagyok.

-Hallod, imádom az új számotokat! - Mosolygott Hoshi. - Szerintem beillesz a bandába, támogatlak.

-Ah, köszönöm. - Mosolyogtam zavartan, majd Dino nyakláncán akadt meg a szemem.

-Michael Jackson nyaklánc..? - Néztem rá.

-Igen. Példaképem.. - Markolta meg mosolyogva a nyakláncát, mire megmutattam neki a karkötőmet, amibe bele volt írva Michael neve.

-Na ne, te is fan vagy? - Nézett rám.

-Kiskori szerelmem... - Nevettem, mire Dino felnyújtotta a kezét, és lepacsiztunk, de aztán a jobb kezem továbbra is fogta.

-Kedvenc szám? - Nézett rám, és V, Jin meg J-Hope is elkezdtek dumálgatni a többiekkel.

-Most tényleg azt akarod hogy válasszak? - Nevettem. - Akkor... Smooth Criminal. Meg You rock my world. Neked?

-Beat It. Az adott inspirációt az egész karrierem elkezdésére. - Mosolygott.

-Komolyan? - Csodálkoztam és továbbra is fogta a kezem.

-Igen. Mesélhetek neked? - Kérdezte.

-Persze. - Bólintottam mosolyogva és rá figyeltem.

-Szerintem hamarosan mi jövünk, szóval mi elköszönünk. - Ragadta meg a csuklóm Jungkook, méghozzá a jobb kezemen, így Dino elengedett.

-Oké. Egy telefonszámot kérhetek? - Mosolygott rám, mire kicsit csodálkozva néztem rá, Jungkook pedig rám nézett. Na most mit mondjak..?

-M-majd még találkozunk.. - Mutattam békejelet, aztán intettem neki és elmentünk onnan, aztán J-Hope, Jin és V is jöttek utánunk.

-Te miért nem dumáltál velük, Kook? - Kérdezte J-Hope.

-Nem akartam. - Engedte el a csuklóm.

-Ne légy félénk. - Mosolygott V.

-Nem csak azért, amúgy se.. - Sóhajtott.

-Jungkook, mi baj van? - Nézett rá Jin.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now