-Suga, fent vagy? - Kiabált be V, és a fülét az ajtóhoz tette.
-Ja, még fent vagyok! De be ne gyere! - Szólt.
-Mi? Miért? - Kérdeztem.
-Trixi, te is itt vagy? Ahh, egy pillanat! - Mondta.
-Miért nem mehetünk be? - Kérdezte V is.
-Felkapok egy felsőt, várjatok. - Mondta.
-Itt mindenki meztelenkedik este? - Nézett rám V, mire elröhögtem magam. - Jól van na, mindketten láttunk már úgy, ne légy Jungkook! - Nyitotta ki az ajtót V, Sugát pedig a szekrénye kinyitott ajtaja takarta el.
-Türelmetlenek.. - Kukucskált ki a szekrényajtó mögül Suga.
-N-nem nézek oda.. - Fordultam meg.
-Nem vagyok szégyenlős, nem zavar.. - Csukta be az ajtót én pedig lassan visszafordultam és éppen felkapta az egyik felsőjét.
-Éppen vacsoráztál? - Nézett V a kajára az asztalon.
-Igen. Miért jöttetek? - Nézett ránk.
-Nincs kedvet pizsamapartizni? - Kérdeztem.
-Pizsamapartizni? - Vonta fel a szemöldökét.
-Igen. Trixiék szobájába. - Bólintott V mosolyogva.
-Hányan leszünk?
-Négyen, ha J-Hope is belemegy. - Mondtam.
-Hát.. Nem szeretek nagyon későn lefeküdni, de végül is miért ne.. - Nézett fel az órára. Wow. Könnyebb volt, mint hittem. Ezek után elmentünk J-Hope szobájába ahova én kopogtam be.
-Igen? - Kiabált a szobából J-Hope.
-J-Hope! Trixi, Suga és V vagyunk. Bemehetünk? - Kérdeztem.
-Ah! Persze egy pillanat! - Mondta.
-Könyörgöm mondd azt, hogy te nem éppen egy felsőt akarsz felvenni.. - Mondtam nevetve.
-Miért, vegyem le ami rajtam van? - Kérdezte, mire elröhögtük magukat.
-Ah, szóval te nem meztelenkedsz.. Végre valaki. - Nevetett V.
-Én nem szoktam.. - Nyitotta ki az ajtót. - Csak becsuktam az ablakot. - Mosolygott ránk. - Mi szél hozott titeket?
-Van kedved egy négyes pizsamapartihoz? - Néztem rá mosolyogva.
-Haaa? Pizsamaparti? - Nézett a srácokra. - Igen! Olyan rég pizsamapartiztam már!
-Mondtam én, hogy jó ötlet őt meghívni. - Mosolyogtam V-re.
-Te ajánlottál? Aaa. - Ölelt meg. J-Hope vidám, mint mindig. Visszamentünk a szobánkba, és elkezdtünk beszélgetni, utána énekelgettünk, ezek után pedig Suga fejéből pattant ki egy játék.
-Játszunk kérdezz feleleket - Tette fel az ötletet.
-Oké. Ez miről szól? - Nézett rá J-Hope.
-Nem elég egyértelmű? - Vonta fel a szemöldökét, mire elnevettük magunkat.
-Oké, akkor kezdd te. - Bólintott V.
-Rendben... J-Hope. Mennyi ideig tartott a leghosszabb kapcsolatod? - Kérdezte.
-Hmm.. 1 Évig. Asszem.. Gondolkozott. - Igen.
-Most felmerült bennem pár kérdés.. - Nézett rá V.
-Felteszed őket ha rád kerül a sor. De egyszerre csak egy kérdés. - Nézett rá Suga.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fiksi Penggemar"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...