Másnap izgatottan keltem. Fogalmam sincs, miért. Ma fogunk zenélni az utcán, ennél nagyobb koncertem is volt már, de ettől függetlenül ugyan úgy izgultam. Ameddig vártuk, hogy Lee Hyun eljöjjön hozzánk, addig TV-ztünk, és az egyik csatornán ment egy adás...
-Ez a "Szívassuk a Maknaet!" sorozat.. - Néztem az intrót.
-Ebbe Jungkook is szerepelt egyszer. Haláli volt. - Nevetett Jimin.
-Most kik lesznek soron? - Nézte a képernyőt Jin, aztán a házigazda beszélt egy ideig és beehívott.. Minket. Igen, November végén minket is meghívtak ebbe a sorozatba..
-Jaj, ne, csak engem ne! - Kaptam fel a távirányítót, mire Jungkook kivette a kezemből.
-Te is láttál engem kínlódni, most mi jövünk. - Nevetett. Az adás elején csak kérdéseket tettek fel, aztán a műsorvezető rákérdezett a kapcsolatomra a BTS-el..
-Te jó kapcsolatot ápolsz a BTS tagjaival, igaz?
-Igen, nagyon jó barátok vagyunk. - Bólintottam mosolyogva a TV-ben.
-Akkor valószínűleg nem bánnák, ha kiparodizálnád őket. - Mondta.
-Kiparodizálni? Neee, nem akarooom. - Nevettem.
-Sok maknae átesik ezen, ez van. Én is átestem. - Nézett rám mosolyogva Lisa.
-Wow, kiparodizálni? Na nee, ez jó lesz. - Nevetett Suga, én pedig a fejemet fogva néztem a képernyőt.
-Oké, kivel kezdjem..? - Sóhajtottam.
-Kezdd mondjuk... A bátyáddal.
-Jaj ne.. Oké. Előre imádkozom hogy nem fogják látni ezt a részt. - Tettem össze a kezem, a srácok pedig elnevették magukat. Hát, reménykedtem.
-Oké, Namjoon.. - Bólintottam, majd személyiséget váltottam. - Bakker, a srácokkal voltunk turnézni múltkor olyan sapkát láttam, de az volt a gáz hogy nem tudtam megvenni mert nem volt a méretembe ezért elkértem Trixitől még egy kis pénzt és úgy már meg tudtam venni, viszont rohadt bénán áll rajtam szóval nem hordom! - Hadartam, mire a lányok elöröghték magukat.
-Na jó, ez.. Sajnos igaz. - Nevetett RapMon. - Ne haragudj.
-Semmi baj, csak ez jutott eszembe elsőre. - Mosolyogtam.
-A bátyád tényleg ilyen? - Nevetett a műsorvezető.
-Igen.. Néha az idegeimre megy, de.. Szeretem. - Küldtem puszit.
-Te is az idegeimre mész. De szeretlek. - Ölelt magához nevetve.
-Oké, következő legyen.. Ki a legjobb barátod?
-Legjobb barát? Hát.. V és J-Hope.. - Vakartam meg a fejem.
-Nyuu. - Mosolygott J-Hope.
-Akkor mondjuk legyen ő a kővetkező.
-Neee, jaj.. Annyira félek hogy valamelyikőjüket meg fogom bántani.. - Nevettem.
-De édes. - Nevetett Jin.
-Oké, akkor J-Hope... - Köhintettem. - SugaSugaSugaSuga elmegyünk együtt mozizni? Már olyan rég lógtunk együtt, menjünk el, légyszii! - Ugráltam Jisoo körül, aztán odamentem Rosehoz. - Trixi! Te eljössz velem? Te foglalkozol velem igaz? Te mindig eljössz velem mindenhova, TrixiTrixTrixiiii! - Rángattam Rose karját, és mindannyian röhögtek, mire J-Hope is elnevette magát.
-Tényleg ilyen energikus vagyok néha? - Nevetett J-Hope.
-Igen. - Mondtuk mindannyian.
-Ez aranyos volt akkor is. - Nevetett.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...