-Valaki eljön velem a városba? - Kérdeztem.
-Én megyek el nem sokára, szóval nem jó. - Nézett rám Jimin.
-J-Hope?
-Nem jó, bocsesz.
-Én megyek! - Kapcsolt Jungkook. Igen, vele nem beszéltük meg a tervünket..
-Nem mész mert nekem segítesz. - Karolta át J-Hope. - Vacsit csinálunk.
-Én is abba segítek. - Mondta Jin.
-Suga..? - Néztem rá, aki felnézett a telefonjából.
-Miért ne? - Állt fel és ment felvenni a cipőjét. Közben J-Hope Jungkooknak magyarázta a tervünket.
-Sok sikert hugi. - Mosolygott rám RapMon.
-Egy csókot süssetek el. - Tette a vállamra a kezét Jimin.
-Hajrá. - Ölelt meg V.
-Na jössz? - Kérdezte Suga. Felkaptam a táskám és elindultunk. Sétálgattunk a városba és közbe elég sok mindenről beszélgettünk. Nagyon jó volt, beültünk egy kávézóba is, aztán leültünk egy padra a közeli parkba.
-Lesz egy koncertünk Március 9.-én Japánba. Különösen várom.. - Mondta.
-Mert a szülinapod lesz?
-Mert a szülinapomon ott leszel te is. - Nézett rám.
-Már megvan az ajándékom számodra. - Mosolyogtam elvörösödve.
-De nem kell semmi. Csak.. Csak egy dolog. - Nézett fel az égre és hátradőlt.
-Micsoda?
-Hagyjuk..
-Na..
-Lényegtelen. Menjünk. - Állt fel, mire szomorúan felálltam és mentünk. Egy ideig csendbe mentünk egymás mellett, de megelégeltem azt, hogy sose merek neki semmit se mondani. Megragadtam a karját, mire megállt.
-Mi a baj? - Nézett rám.
-Szeretnék mondani valamit.. - Mondtam lehajtott fejjel, mire zsebre dugott kézzel figyelt érdeklődően. - Szóval.. - Néztem a szemébe, de ez megnehezítette a dolgomat. Ránézek és leblokkolok.. Miért?
-Baj van? - Lépett közelebb hozzám és a szemembe nézett.
-Nem, nincs, csak.. - Vakartam meg a fejem zavartan. - Azt akarom mondani, hogy.. - Próbálkoztam. - Szeretlek. E-ez most nagyon hülyén hangzik, de.. Én.. - Dadogtam.
-Nyugi már.. - Nevetett. - Aranyos vagy. Nincs mitől így zavarba jönnöd. Jól gondolom, hogy te most.. Szerelmet szeretnél nekem vallani? - Nézett rám.
-Hát.. Lehet.. - Néztem rá elvörösödve.
-Jajj, te.. - Lépett hozzám közelebb, majd kivette a zsebéből a kezét, és az arcomra tette. Csodálkozva néztem rá, ő pedig a másik kezét a derekamra tette és.. Megcsókolt. Sokkal hosszabban tartott, mint a V-é és.. Sokkal jobban éreztem magam. Amikor elhajolt tőlem, én csak a szemébe néztem.
-Már 9. Óta tetszel.. De most, felnőtt koromra eljutottam idáig.. - Mosolyogtam halványan.
-Én nem olyan régóta érzem ezt.. Igazából.. Mindig féltékeny vagyok Jungkookra.. Annyiszor megöleled és annyira szeretitek egymást..
-De téged többet ölelgetnélek.. Csak sose mertem. - Hajtottam le a fejem.
-Akkor hajrá. - Tárta ki a karját, mire megöleltem és megpusziltam az arcát.
Ezek után hazamentünk. Beértünk, és mindenki ott volt ahol eddig.
-Jó volt sétálgatni gyerekek? - Kérdezte Jin.
-Ahha.. - Bólintottam mosolyogva. Nem tudtam levakarni a mosolyt az arcomról.
-Na jó, én lezuhanyzok és alszok, mert késő van. - Indult a fürdőszobába Suga, én pedig felnéztem az órára.
-Este 7 van. - Vontam fel a szemöldököm.
-Az késő.. - Fordult hátra. - Te is elfáradtál. Inkább gyere aludni- Mosolygott, mire elvörösödtem, ő pedig kiment a nappaliból.
-"Inkább gyere aludni".. Huha. - Mosolygott Jimin.
-Nanananana? - Kérdezgette J-Hope.
- Én.. Aaahw. - Foglaltam tömören mondatba a mondanivalóm. - Boldog vagyook! - Öleltem meg J-Hopeot.
-Megcsókoltad?? - Kérdezte Jungkook.
-Ő csókolt meg engem.. - Toltam el magamtól J-Hopeot.
-Fasza csaj vagy tesó. - Adott pacsit RapMon.
-A bátyjára ütött. - Mosolygott Jin.
-Na ez tök jó.. - Mosolygott Jungkook.
-Gratu. - Mosolygott V is.- Ezt megünnepelhetnénk egy pizzával!
-Jól hangzik. - Bólintottam. Rendeltünk pizzát, majd Suga is jött még azt enni. Amikor megérkezett, kinyitottam az ajtót.
-Hello. Meghoztam a pizzát. - Mosolygott , majd átnyújtotta.
-Adom a pénzt máris. - Srácok, valaki vegye el és hozza a pénzt! - Szóltam, mire V odajött a pizzáért, Suga pedig hozta a pénzt. Közben a futár a hátam mögé nézett és lesokkolódott, hogy ennyi fiúval lakom együtt. Közben odaadtam neki a pénzt, ő meg elvette.
-Bocsi.. Ők a testvéreid? - Érdeklődött, mire a srácok ránk néztek.
-A palijai vagyunk. - Vonta fel a szemöldökét Jimin, J-Hope meg majdnem elröhögte magát.
-Jössz már baba? - Kérdezte Suga, és megint leégetnek.
-Hosszú még az este, mást is kéne csinálni. - Kacsintott Jungkook, mire mindenki elröhögte magát.
-Beígértél nekünk egy ilyen 8 személyes estét.. - Mondta J-Hope visszafojtott nevetéssel.
-Bocsi, a legjobb barátaim, csak szeretnek leégetni. Na szia. - Csaptam rá az ajtót, és Jimin meg J-Hope sírtak a nevetéstől.
-Na jól van, menjetek a fenébe. - Nevettem és leültem.
-Na inkább rendezzünk pizzaevő versenyt. Aki hamarabb megeszi, az nyer. Aki a legkésőbb, az meg.. Telefonbetyárkodik egyet. - Találta ki Jimin, mi pedig mindannyian benne voltunk. Elindult a verseny és mindannyian elkezdtünk enni, mire.. V az egész pizzaszeletet betömte a szájába.
-Nyertem. - Mondta teli szájjal.
-Ez csalás! - Néztem rá, mire.. Jungkook is betömte a pizzát. Mindenki igyekezett minél hamarabb megenni a szeletet. A harmadik az J-Hope lett, a negyedik az Suga, ötödik Jin, hatodik lettem én, az utolsó meg.. Jimin.
-Ne szórakozzatok, 1 harapással maradtam le! - Nevetett.
-Te találtad ki, te is vesztetted el. Gratulálok. - Nevetett Jin, majd Jimin elővette a telefonját.
-Na kit hívjak fel és mit mondjak?
-Hívd el a tesódat, és mondd meg neki, hogy.. - Agyaltam.
-Hogy.. Elvesztetted a szüzességed. - Mondta V, mire mindannyian elröhögtük magunkat.
-Full hülyének fog nézni.. - Nevetett Jimin majd tárcsázta a számot. Kihangosította és amikor felvette, beleszólt.
-Sziaa. - Köszönt Jimin.
-Csáó. Mizu? Nem nagyon szoktál hívni. Baj van? - Érdeklődött.
-Nincs, csak.. Elvesztettem a szüzességem. - Mondta, mire mindannyian próbáltuk visszafojtani a röhögést.
-Micsoda? Ezért hívtál fel? - Csodálkozott.
-Igen.
-Hát.. Gratulálok. Asszem. De ezt nem telefonon keresztül kéne megdumálnunk mert publikba vagyok. És ki vagy hangosítva.
-Basszus... - Nevette el magát Jimin és mi se bírtuk tovább. Elmondta a testvérének hogy csak hülyült és letette.
-Ennél jobb feladatot fel se adhattál volna. De ezt még visszakapod! - Nézett nevetve V-re.
-Trixi találta ki, hogy a tesódat hívjuk fel! - Kente rám V.
-Ő is visszakapja. - Nézett rám is nevetve, ezek után mindannyian elmentünk aludni.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...