19#

263 8 0
                                    


 Május 7.-ére mindennel végeztünk. Rengeteget gyakoroltuk a koreográfiát, a szöveget, elénekeltük, elkészítették a videóklipet is.. Nagyon húzós és fárasztó volt, nem hittem volna. De ettől függetlenül mégis nagyon élveztem az egészet. Aznap, mikor kijött a videóklipünk, leadták a Tv-ben, is, így mindannyian odagyülekeztünk. A srácok az egész klip alatt csak ámultak. A tánctól, az énektől, a kliptől, azaz magától a zenétől. Amikor vége lett, elsőnek Jin szólalt meg.
-Hát ez rohadt jó! - Csodálkozott.
-Nekem nagyon tetszett. - Értett egyet Jimin.
-Trixi, baromi jól táncoltál, és énekeltél.. - Nézett rám Jungkook.
-Úgy tudsz rappelni, mint Namjoon. - Dicsért V is.
-Hát eskü ezt én még meghallgatom.. - Mosolygott J-Hope.
-Mondtuk, hogy beillesz a bandába. Tökéletesen odavaló vagy. - Kaptam meg Sugától is a bókom.
-Nekem az a rész volt a kedvencem ahol olyan szexisen táncoltok. - Mondta Jimin, mire elnevettük magunkat.
-Baromi dögös vagy ebben a klipben.. - Mosolygott Jungkook.
-Aha, szóval csak a klipben. - Nevettem.
-Most is. - Nézett rám, mire elpirultam. A srácoknak majd 9.-én este fog kijönni, azaz aznap, amikor elindulunk Jungkookkal Thaiföldre. Természetesen szóltam a lányoknak is, hogy még az utazásunk előtt kéne végeznünk a dallal, ezért tudták hogy Thaiföldre megyek, amire Lisa irigy is lett, mert ő ott született, de sose jön össze neki, hogy meglátogassa a hazáját.
Aztán 2 nap múlva az indulás napján reggel a kanapén ücsörögtünk, és vártuk, hogy lassan elindulhassunk a reptérre, azaz egy 15 percet vártunk még.
-Én addig bepakolok.. - Mondta Jungkook.
-Nem pakoltál be tegnap este? - Kérdeztem.
-Elfelejtettem.. - Nevetett, majd felállt és elment a szobába összeszedni a holmiját. Pár másodperc csend után Namjoon megszólalt.
-Basszus, nem beszéltem veled, ahogy anyáék kérték.. - Csapott a homlokára, mire felvont szemöldökkel néztem rá.
-Miről is kéne beszélned velem?
-Arról.. - Nézett rám, mire értetlenül néztem rá, aztán pár másodperc múlva leesett.
-M-mi? Minek?
-Jungkookkal mész kettesbe utazni, négy napra... - Nézett rám összefont karral Jin.
-Jaj ugyan, attól még nem kell rögtön ezekre gondolni.. - Mondtam zavartan. - Különben sincs rá szükségem, szerintem mindent tudok.. Vagyis.. Van amibe nem vagyok biztos, de majd.. Megtapasztalom. - Vakartam meg a fejem. Ez totál zavarba ejtő..
-Trixi, Jungkook férfiból van, nem hiszem hogy ne használná ki az alkalmat, hogy kettesben vagytok.. - Nézett rám Namjoon, én pedig leültem törökülésbe a földre. -Ha én utaznék el a barátnőmmel, tuti kihasználnám..
-Én is.. - Mosolygott J-Hope.
-Dettó. - Bólintott Suga.
-Én is. - Nézett rám V és mindannyian egy véleményen voltak.
-D-de ugye nem csak ezért visz el? - Ijedtem meg.
-Biztos nem.. Csak szeretne kettesben lenni veled és megtapasztalni, hogy milyen lenne, ha egyszer összeköltöznétek. Gondolom. - Mosolygott Jimin.
-Egyébként is, ez egy olyan dolog, ami csak úgy.. Megtörténik. Volt-nincs. - Mondta Suga mire elröhögtem magam. Jesszus..
-Oké, de.. Szerintem inkább hagyjuk a témát, lehet nem is lesz semmi, csak ti reagáljátok túl.. - Ráztam meg a fejem. - V-vagy max megmondom neki hogy nem állok készen.
-Nem fogod.. Ismerünk. - Nézett rám Suga. - Meg ez alapból nem olyan dolog.. Mármint.. Egyszerűen csak megtörténik, és hagyod hogy megtörténjen, mert már baromira kíváncsi vagy.. Ne szórakozz hogy téged nem foglalkoztat a gondolat.
-D-de csak.. Ahhj, nem nyugtatsz meg.. - Néztem rá.
-Hoppá, a kis Suga milyen tapasztalt.. - Nézett rá J-Hope.
-Nem vagyok tapasztalt, csak régen olvasgattam ezekről. - Mosolygott halványan.
-Nincs mitől félni.. Jungkook aranyos srác, ha megbízol benne akkor nem kell ettől tartanod. Meg ő is nagyon jól tudja, hogyha nem vigyáz rád, róla is csak azt fogjuk mondani, hogy "Volt-nincs". - Mondta RapMon, mire elnevettük magunkat. Ezek után Jungkookkal kijött a szobából
-Köszönöm... - Öleltem meg RapMont. - Szeretlek.. - Mondtam, ő pedig szintén magához ölelt.
-Én is hugi.. - Simította meg a fejem. Néha nem tudom mihez kezdenék a bátyám nélkül.
-Igen Trixi, nagyon szívesen, mi is szeretünk.. - Mondta V irónikusan.
-Tőletek nem kérték, a jelenlétetek csak jobban zavart. - Néztem rá, mire mindannyian elröhögték magukat.
Miután sikeresen bepakolt Jungkook is, az ajtóban álltunk.
-Na akkor, minden jót.. - Nézett ránk V.
-Vigyázzatok magatokra meg minden, amit ilyenkor mondani illik.. - Ölelte meg Jungkookot Suga majd engem is. Elbúcsúztunk a többiektől, és V-től megkaptam, hogy "Ne parázz", meg J-Hopetól, hogy " Nincs mitől félned".
-Jungkook.. Ha nem vigyázol a húgomra, kitekerem a nyakad. - Nézett rá RapMon mosolyogva, mire Jungkook elnevette magát.
-E miatt szerintem nem kell tartanod. - Mosolygott rá. Elköszöntünk, aztán elindultunk.. A repülőn leginkább aludtunk, aztán amikor megérkeztünk a szállóra, körbenéztünk.
-Basszus, nem hittem volna hogy Thaiföld ennyire szép.. - Néztem ki az ablakon.
-És a tengerpart itt van egy 10 perc sétára. - Mosolygott Jungkook, majd közelebb jött hozzám. - Merre szeretnél menni először? - Simította meg az arcom.
-Elnézhetnénk a belvárosba és kipróbálhatnánk Thaiföldi ételeket. - Tettem fel halvány mosollyal a javaslatom.
-Akkor mehetünk. - Fogta meg a kezem mosolyogva aztán elindultunk a városba. Kinéztünk egy kávézót ahova beültünk és rendeltünk. Nekem nagyon ízlettek az ételek, amiket rendeltünk, de Jungkoolnak nem.
-Maradok a koreai kajánál... - Törölte meg a száját. Később elmentünk moziba ahol leginkább azzal szórakoztunk hogy egymás szájába dobálgattuk a popcornt a szünet alatt, meg a film előtt. A filmet konkrétan végigröhögtük. Voltak benne komoly dolgok, de olykor meg félreérthetően fogalmaztak a szereplők... Vagy lehet csak mi vagyunk túl betegek. De az tény, hogy nem mi voltunk legkultúráltabbak a moziban. Hamar eltelt a nap, amikor már sötétedett, lementünk a tengerpartra, ahol alig voltak. Kézen fogva sétálgattunk és beszélgettünk.
-Megnézzük a naplementét? - Kérdezte, én pedig elpillantottam a tenger irányába.
-Igen! - Mosolyogtam, majd leültünk a homokba. Magához ölelt én pedig a vállára hajtottam a fejem és néztük a naplementét.
-Annyira.. Szerencsésnek érzem magam. - Mosolygott Jungkook.
-Akkor én mit mondjak? - Néztem rá. - A fél világ oda van értetek, érted, neked mégis egy ilyen lány kell. - Ráztam meg a fejem mosolyogva.
-Igen, egy ilyen gyönyörű, tehetséges, és okos lány. - Suttogta a fülembe én pedig teljesen elvörösödtem.
-Ne hozz zavarba.. - Mosolyogtam.
-Pedig aranyos vagy mikor elpirulsz. - Simította meg az arcom, én pedig megöleltem.
-Nagyon szeretlek.. - Öleltem meg
-Én is.. - Szorított magához, aztán megcsókolt. A naplemente nagyon szép volt, mindig is ki akartam próbálni azt, hogy a barátommal egyszer megnézem a naplementét..
-Megyünk még valamerre? - Álltam fel, és leporoltam magam.
-Szerintem mára nem, hagyjunk programot a többi napra is. - Fogta meg a kezem majd visszaindultunk a szállóba. Az első nap Thaiföldön csodás volt. 

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now