41.

147 5 0
                                    


Mindannyian ünnepeltünk egy ideig, aztán felmerültek az ötletek, hogy mit csináljunk.

-Menjünk és üljünk be valahova? - Kérdezte Jimin.

-Túl nagy a felforgás. A legjobb otthon lenne, nem? - Mondta Suga.

-Igaz. Innen a kilátóból tényleg nagyon szép volt a tűzijáték, de tovább ünnepelni otthon jobb. - Bólintott RapMon, így megegyeztünk hogy hazamegyünk. Otthon ünnepeltünk is, meg felhívtuk a rokonokat/barátokat, és egészen hajnali 4-ig fent voltunk. Már aki, Jimin és V kifeküdtek hajnali 3 körül, annyi különbséggel, hogy míg Jimin teljesen józan volt, V már kevésbé, így mi tanácsoltuk neki hogy inkább feküdjön le aludni. Aztán másnap mindenki később kelt a szokottnál. Mindannyian hullafáradtan keltünk, de volt még, aki aludt.

-Álmos vagyok, de nem tudok visszaaludniii. - Hajtottam a fejem az asztalra.

-Ebből nem jó a szilveszter. - Ásított Jin.

-Szerintem tök jó volt végre együtt tölteni a szilvesztert és jól érezni magunkat.. - Bólintott RapMon. Mi hárman voltunk fent.

-V tegnap teljesen kész volt.. - Nevetett a fejét támasztva Jin.

-Nem kellett volna engednünk, hogy sokat igyon. - Nevetett RapMon is.

-Nem csinált akkora hülyeségeket.. - Vakartam meg a fejem halvány mosollyal.

-Kook ő oké volt? - Kérdezte Jin.

-Ivott, de nem ártott meg neki, szóval igen. - Bólintottam. - Te, Jin, Suga meg V vagytok azok, akik kevésbé voltak okék.

-Tudom. - Sóhajtott nevegve Jin. Mindannyian egész nap hullák voltunk, és nem nagyon csináltunk semmi hasznosat.

-Trixi, játszol velem? - Mutatta fel az overwatchot Jungkook.

-Nem vagyok jó ebbe, mert.. Sose játszottam. - Mosolyogtam.

-Akkor most játszol. Tedd be. - Nyújtotta felém, mire V és Jimin elröhögte magát.

-Miért nem te teszed be? - Vontam fel a szemöldököm, mire Jungkook is elnevette magát.

-Kook, nem Trixi feladata hogy betegye. - Rázta meg a fejét Jimin.

-Tedd be te. - Adtam Kooknak a játékot.

-Be is teszem. - Állt fel nevetve, mire J-Hope és Suga kinézett a konyhából.

-Mi a fenéről beszéltek? - Nézett ránk J-Hope mire mindannyian elröhögtünk maguknkat.

-Trixi nem tette be Jughkooknak a.. Az overwatchot. - Nevetett V.

-Szóval nekem kellett betenni magunknak. - Nevetett Jungkook.

-Jézusom. - Nevette el magát Suga és visszamentek inkább a konyhába. Játszottunk egy ideig, de tényleg béna voltam.

-Jó, úgy könnyű, hogy te állandóan ezzel játszottál, én meg sose játszottam vele! - Néztem Kookra.

-Akkor te mivel játszottál sokat? - Kérdezte mosolyogva.

-Én minecraftoztam. - Nevettem.

-Azt én iiis. - Nézett rám Jimin.

-Én Call of Dutyztam. - Nosztalgiázott V.

-Jaj, azt én is szerettem. - Mosolyogtam.

-Sok gamer. - Ült le közénk RapMon és Jin is.

-Te mivel játszottál? - Nézett rá Jungkook.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now