Másnap reggel Rose már nem volt mellettem, de a szobába mindenki más aludt.. V- kívül, mert ő se volt a helyén. Lassan kilépkedtem a nappaliba, de amikor megláttam, hogy beszélgetnek, megálltam és a falnak dőltem.
-Igen, Trixi mondta tegnap, hogy rossz kedved volt.. - Bólintott Rose.
-Rosszul éreztem magam amiatt, hogy megbántottalak.. Nem akartam. - Nézett rá szomorúan V. - Tudom, nem tudok jól időzíteni.. Nagyon béna vagyok..
-Semmi baj.. Én is inkább úgy tudnék rád tekinteni, mint egy.. Barátra. - Simította meg mosolyogva a karját Rose, V pedig megölelte.
-Tudod, középsuliba is volt, hogy megtetszett egy lány, de ő nem akart öszejönni velem, mert túl fura vagyok.. - Sóhajtott.
-Ha tudnád hány ember öszejönne veled amúgy. - Mosolygott.
-Tudom, de ha egyszer nem találok rá a szerelemre, akkor nem ér semmit.. - Sóhajtott.
-Nekem semmi bajom azzal, hogy fura vagy, ez szerintem aranyos. - Nevetett Rose. - Csak nem tudlak elképzelni barátomként.
-Meg fog találni a szerelem. - Mosolyogtam mire mindketten rám néztek.
-M-mióta állsz ott?
-Nyugi, nem hallgatóztam, most jöttem. - Léptem be mosolyogva a nappaliba. - Ah, Jin már fent van..? - Kérdeztem.
-Ő tette be az ajándékokat a fa alá, szóval valószínűleg. - Bólintott Rose.
-Juj, én izgatott vagyok, hogy mit kapok.. - Mosolygott V. Aztán amikor mindenki felkelt, már bontottuk volna ki az ajándékokat, de Jin azt mondta várjunk még 1-ig.
-Én akkor is megkeresem az enyéim. - Guggolt le a fa alá V és felvett egy ajándékot.
-V, tedd azt le! Légy türelmes! - Nézett rá Jin.
-Nem! - Mondta.
-Trixi, vedd el tőle! - Szólt rám, mire megpróbáltam kivenni a kezéből a dobozt, de nem ment.
-Kapjatok el! - Nevetett, mire.. Mind a ketten elkezdtük kergetni, de aztán a fa hirtelen megbillegett..
-V, ha kidől a fa, én megfojtalak.. - Nézett rá Jin.
-Én is.. - Szólt hozzá Suga. - Ne kergetőzzetek inkább. - Tanácsolta. Utána amikor 1 óra lett, mindannyian kibontottuk az ajándékokat. Mindannyian nagyon jó cuccokat kaptunk és örültünk az ajándékoknak. A legtöbben úgy oldottuk meg hogy 2-3-an közösen vettünk egy embernek ajándékot. Viszont én egyikőjüktől se hallottam olyat az én ajándékaimnál, hogy "Jungkook is velünk vette"...Lisáék maradtak egy ideig, aztán estefele hazamentek.
-Kitől kaptam ezt? - Nézett rám Jungkook, és az Overwatchot tartotta a kezében.
-Tőlem. - Ültem le. - Tudom hogy nagyon szerettél vele régen játszani.
-Függő. - Köhintett J-Hope mire Jungkook elnevette magát.
-Megszállottja voltam, már rég nem játszottam... Ah, köszönöm. - Adott puszit a homlokomra.
-Nincs mit. Én.. Nem kaptam tőled semmit.. - Néztem rá.
-Dehogynem. Azon gondolkozom, hogy szeretnéd tőlem hallani személyesen vagy szeretnéd a TV-ben hallani 10 perc múlva? - Nézett az órára.
-Hallani? - Csodálkoztam.
-Egyedi ajándék. - Bólintott halvány mosollyal.
-Szeretném a TV-ben hallani. Utána tőled. Vagy nem tudom, attól függ mi az. - Nevettem.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...