42.

175 7 1
                                    


-Azt szeretném mondani, hogy.. Tudjátok, nem kaptatok tőlem semmit karácsonyra, viszont ti küldtetek nekem ajándékot, amit megkaptam és köszönöm. - Mosolygott. - Szóval szeretném meghálálni azzal, hogy... Kérhettek valamit. Amit szeretnétek. - Dőlt a falnak.

-Vegyél mindannyiunknaj egy házat. - Nézett rá Jin, mire elnevettük magunkat.

-Oké, nem akármit, ezt kifelejtettem. - Nevetett.

-Nem tudom... Trixi? - Nézett rám J-Hope.

-Én.. Mindig is szerettem volna koncertezni a koreai közönségnek is.. - Mondtam.

-Koncert? Hol? A közeli arénába? - Nézett rám érdeklődve Hyun.

-Neeem, hanem csak ilyen kis utcazenére gondoltam.. Nem kell fizetned semmit.. Csak a városban a színpadot kibérelni vagy nem tudom.. - Mondtam.

-Ez nem hülyeség, koreába kevesebbet koncertezünk mint mondjuk Japánba. - Értett egyet Kook.

-Ah.. Ennyit szeretnétek? Intézzem el a színpadot? - Kérdezte.

-Igen. - Bólintott Jimin. - Támogatom az ötletet. - Mondta és mindenki egyet értett.

-Rendben. Holnap után délután ráérek, akkor lemegyünk együtt oda és majd közösen. Viszont.. Lenne egy kérésem. - Nézett ránk.

-Igen?

-Lenne egy feladatotok még.

-De most mondtad hogy pihennünk kell. - Sóhajtott V.

-Igen, de ezt élvezni fogjátok. Tudjátok, hogy van a közelbe egy kórház, ahol hátrányos helyzetű gyerekek vannak.

-És szeretnéd ha elmennénk hozzájuk. - Mosolygott Jimin.

-Igen. Biztos mindenki élvezné. És mindenki találna fant ott magának. - Nézett ránk.

-Ez aranyos. Mikor kéne elmennünk hozzájuk? - Kérdezte J-Hope.

-Holnap délelőtt, körülbelül. El tudtok menni?

-Persze. - Bólintott Suga.

-Rendben. Biztos mindannyiuk napját boldogabbá teszitek. - Mosolygott. Aztán másnap el is mentünk hozzájuk.

-Merre kell mennünk szerintetek? Van itt 200 szoba.. - Nézett körbe V.

-Szerintem mindenki oda megy, ahova akar. - Mondta Suga.

-Segíthetek? - Kérdezte egy ápolónő.

-Beteg gyerekekhez jöttünk.. - Nézett rá RapMon.

-Itt végig ők vannak. Már nagyon izgatottak. - Mosolygott.

-Mindenki oda megy be, ahova akar? - Kérdeztem.

-Igen.

-J-Hope, velem jössz. - Ragadta meg a karját Suga, és bementek az egyik szobába.

-Megyek Jungkookkal. - Mondta V.

-Jössz velem? - Néztem bátyóra, ő pedig bólintott és bementünk az egyik szobába, ahol két gyerek volt, egymással játszottak.

-Úristen, tényleg itt a BTS.. - Döbbent le az egyik kislány, aki.. Kopasz volt.

-Trixi.. - Nézett ránk a másik.

-Sziasztok! - Mosolyogtunk és beljebb mentünk.

-Úristen.. - Nézett ránk döbbenten a lány, mi pedig leültünk melléjük a földre -.. Nem hiszem el.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now