18#

238 6 0
                                    


 A reggel elég húzósan indult, én készítettem a reggelit, és V, Jungkook és Jimin is kijöttek reggelizni..
-V.. Beszélhetnénk..? - Nézett rá Jungkook.
-Beszélj. - Harapott bele a gofrijába V.
-Megkérdezhetem mi a baj..?
-Nem.
-Nem lenne jobb ha megbeszélnénk? - Nézett rá Jimin.
-V, nem haragudhatsz rájuk örökre.. Megígérik hogy többet nem csinálnak ilyet.. - Néztem rá.
-Béküljetek már ki. - Szomorkodott J-Hope.
-Nem. - Állt fel V. Nehéz eset, ha dühös...
-Ahhhjj.. - Vágta a fejét az asztalra Jungkook.
-Ne törd szét az asztalt. - Nézett rá Suga, mire akaratlanul is elröhögtem magam.
-Bocs. - Mosolyodott el Jungkook is.
-Majd meg fog békélni. - Nézett rá Jin.
-Igen.. Nekem viszont mennem kell. Akkor.. Reméljük a BigHit átvesz.. - Sóhajtottam.
-Ne menjek veletek? - Kérdezte RapMon.
-Nem kell, megoldjuk. - Mosolyogtam. Elköszöntem a srácoktól, és a lányokkal megdumáltuk, hogy találkozunk a YG Entertainment előtt. Az épület előtt még átbeszéltük, mit fogunk mondani, és mindenféle reakcióra igyekeztünk felkészülni. Bementünk a főnökhöz.. Köszöntünk, elmondtuk neki hogy beszélni szeretnénk vele.
-Hallgatlak titeket. - Nézett ránk.
-Nos.. Az lenne a problémánk, hogy.. Nem.. Igazán jövünk ki ezzel a "Nem lehet barátod" szabállyal. - Mondta Rosé.
-Mindannyian a húszas éveinkbe vagyunk és.. Ilyenkor van alkalmunk ismerkedni.. - Vakarta meg a fejét Jisoo.
-Eddig nem volt vele problémátok.
-De csak nem szóltunk. - Nézett rá Rosé.
-És megjött Trixi és mindannyian a talpatokra álltok.. Érdekes. - Vonta fel a szemöldökét.
-A lényeg, hogy.. Nem lehetne elengedni ezt a szabályt..? Kérjük szépen.. - Tette össze a kezét Lisa.
-Sajnálom, de ez elő van írva minden itt levő lánybandára. Nem ilyen egyszerű ezt eltűnteni..
-De meg lehetne oldani esetleg pár hét alatt? - Kérdeztem.
-Ha beszélek az igazgatóval, talán. Van abban valami, amit mondtok, csak eddig nem szólaltatok fel érte..
-Épp ezért szólunk most. - Bólintott Jisoo.
-Figyeljetek, ma beszélek az igazgatóval, aztán majd meglátjuk, mit mond rá.. - Nézett ránk.
-Tényleg..? Szóval van esély arra, hogy ezt eltörlik..? - Mosolyodott el Lisa.
-Lehet.. - Bólintott.
-Köszönjük szépen! - Mondtuk egyszerre.
-Majd hívom valamelyikőtöket, ha az igazgató döntésre jutott. - Mosolygott halványan. - Hogy álltok a dalotokkal?
-Még Trixinek nem mutattuk meg, most fogjuk. - Mosolygott Rosé.
-Hajrá.
Ezek után kimentünk az épületből örültünk, hogy van esély arra, hogy ezt eltörlik és nem kell átmennünk más kiadóhoz, akik nem is biztos, hogy átvennének.. Ezek után elmentünk egy kávézóba és a lányok megmutatták, milyen dalról beszéltek. A szöveg és a koreó már meg is volt, már csak be kell tanulnom őket. Megbeszéltük, hogy a hétvége után minden nap fogunk próbálni, hogy minél hamarabb kijöhessen az új számunk. Kaptam én is a szövegből példányt, hogy otthon tudjam gyakorolni. Ezek után hazamentem, és Jungkook, Jimin meg V épp beszélgettek a kanapén. Halvány mosollyal mentem oda hozzájuk.
-Na mi újság? - Nyújtotta a kezét Jungkook, én pedig megfogtam, mire közelebb húzott magához.
-Lehet hogy nem kell elmennünk onnan, mert eltörlik a szabályt.. Lehet. - Mosolyogtam, majd ráültem Jungkook térdére. - Ti most beszélitek meg a dolgokat? - Érdeklődtem.
-Nem hagytak békén.. Volt más választásom? - Nevetett V.
-Kibékültünk. - Bólintott Jimin.
-Ennek örülök, már nem ártott.. - Mosolyogtam. - Képzeljétek.. Megvan már az első közös dalunk szövege. Itt van, és én kezdem az egész dalt.. - Kaptam elő a szöveget a srácok pedig megnézték.
-Azta, ez a szöveg nagyon.. Ütős.. - Nézett rá Jimin.
-Ez ilyen szexis dal lesz? - Kérdezte Jungkook mire elnevettem magam.
-A lányok mondtak terveket a klipre.. És igen, olyasmi. A koreográfiára is már nagyon kíváncsi vagyok, Lisa azt mondta hogy gyakoroljam a.. Csípőmozgatást. Vagy mi. - Nevettem.
-Hajjaj, mit fogtok csinálni, twerkelni vagy mi? - Nézett rám nevetve V.
-Nem hiszem. Vagyis remélem nem. - Vakartam meg a fejem nevetve.
-Engem nem zavarna. - Köhintett Jungkook.
-Engem se. - Mondta egyszerre Jimin meg V, mire felálltam.
-Betegek.. - Ráztam meg a fejem nevetve, mire egyszerre megszólaltak egy "Te beszélsz?" kérdéssel. Igen, ezt mindig megkapom.
-Mellesleg mi is dolgozunk egy új dalon. Remélhetőleg sikerül letudni 1 hónap alatt. - Nézett rám V.
-Mi is azon vagyunk. - Bólintottam. Később este csörgött a telefonom, és Lisa hívott.
-Na, mi az? - Kérdeztem kíváncsian a srácok pedig mind nagyon figyeltek.
-A főnök beszélt az igazgatóval.. - Mondta. - És azt mondta, hogy.. Pár nap és eltörlik ezt a szabályt.. - Mondta vidáman mire tapsikoltam.
-Ez aaaz! - Mosolyogtam, mire a srácoknak is felcsillant a szeme. Dumáltam Lisával egy ideig aztán letettük.
-Na? - Mosolygott Jimin.
-Eltörlik a szabályt. Nincs megtiltva, hogy kapcsolatban legyek. - Mosolyogtam, mire Jungkook megölelt. És ezek után hetekig próbáltunk mi is, meg a srácok is az új számunkhoz...  

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now