Többször is meggondoltam, hogy tényleg akarom-e ezt és aláírjam-e a szerződést, de aztán végül megtettem. Beszélgetett még velem kicsit a főnök, aztán Lisával elmentünk onnan. Alig hogy kilétünk az épületből, rögtön Lisára néztem.
-Mi az hogy nem lehet barátom?? - Kérdeztem ijedten.
-Nyugi, nem olyan vészes, amilyennek hangzik. - Ragadta meg a vállam Lisa. - Csak annyi, hogy titokba kell tartanotok a kapcsolatotokat..
-De felvételek keringenek az interneten arról, hogy interjút adtam, meg hogy a koncerten megpuszilt.. - Néztem rá.
-Az a múlt, ne azzal foglalkozz. Azzal foglalkozz hogy ne jöjjenek rá jelenleg arra, hogy kapcsolatban vagy.
-D-de ez azt jelenti, hogy akkor nem is házasodhatok meg és nem lehet családom? - Estem kétségbe.
-Amíg itt vagyunk, addig nem. Egyikünknek sem. - Rázta meg a fejét, én pedig a tenyerembe temettem az arcom. Sose bántam meg semmit se ilyen gyorsan.
-De akkor Jisoo miért mondta, hogy hozzam össze RapMonnal..? - Néztem rá.
-Mindig megfeledkezik erről az aprócska szabályról.. Én vagyok az egyetlen szerintem, senkinek eszébe van.. - Vakarta meg a fejét.
-Akkor miért nem mondtad?? - Hitetlenkedtem.
-El akartam mondani, de fogalmam sem volt, hogyan.. Nem mintha annyit tudtunk volna beszélgetni ezalatt a pár nap alatt.. - Hajtotta le a fejét. - Ne haragudj..
-Fogalmam sincs, hogy ezt hogy fogom elmondani a srácoknak.. - Vettem egy mély levegőt.
-Ajj.. - Szomorkodott Lisa.
-De.. Hagyjuk a témát. Most inkább menjünk és igyunk meg egy forró csokit. - Néztem rá.
-Szerintem is, elvégre is, azért jöttem, hogy megismerjelek. - Karolt belém, aztán elmentünk egy kávézóba. Rengeteget beszgettünk és nagyon sok mindent megtudtunk egymásról. Mintha ez a szerződés meg se történt volna, olyan volt pár óra múlva.
-Szóval te voltál az első nem koreai előadó a YG Entertainmentnél? De durva.. - Csodálkoztam.
-Ugye? Mindenki ledöbben azon, hogy nem koreai vagyok. Ennyire nem látszik, hogy thai származású vagyok? - Mosolygott.
-Nem, max egy kicsit. - Néztem rá.
-Nem mellesleg.. Köszönöm, hogy átvetted a Maknae szerepét. - Nézett rám, mire elnevettem magam. Igen, én lettem a legfiatalabb BlackPink tag, a február 14.-ei születésemmel 20 évesen. Lisa március 27.-én lett 21 éves, ergo, egy évvel idősebb nálam.
-A Maknaek cukik. - Mutattam békejelet. 2 óra beszélgetés után hazafelé vettem az irányt. Lisa elkísért a ház ajtajáig, majd megöleltem és elváltunk egymástól. Kinyitottam az ajtót, bementem, a srácok pedig (azaz Jungkook, J-Hope, V és RapMon) épp Just Danceztek.
-Helló. - Mosolyogtam, a srácok pedig abbahagyták a játékot.
-Trixii. - Intett J-Hope, én pedig beljebb lépkedtem. Jungkook odajött hozzám és megölelt. Aztán beugrott a szerződés..
-Suga, Jin, Jimin? - Érdeklődtem.
-Suga és Jimin a konyhában vacsorát készítenek, Jin pedig karaokebárba ment vagy mi. - Nevetett RapMon.
-Oh, értem.. - Bólintottam, de végig Jungkookot néztem. Nem tudom mit mondjak neki..
-Mi az? - Fogta meg az arcát Jungkook. Azt hitte van rajta valami.
-Jaj, semmi, csak.. Semmi. - Ráztam meg a fejem.
-Na jó, ismerjük ezt a "Semmi, csak.. Semmi" dumát. - Mondta RapMon. Mindig így buktatom le magam, ha van valami. Gratula magamnak.
-Mi történt? - Nézett rám ijedten J-Hope.
-Hát.. Elmentem aláírni a szerződést.. És.. Figyeljetek.. Nektek vannak szabályok, amiket be kell tartanotok..? - Kérdeztem.
-Persze, minden bandára szabnak ki szabályokat. - Bólintott V. - Nincs cigi, alkoholfogyasztás, vezetés, túlzottan egészségtelen kaják evése, túlzott energiaital és kávéfogyasztás és.. Asszem ennyi.. - Nézett rám.
-Nincs megtiltva, hogy legyen barátnőtök? - Vontam fel a szemöldököm.
-Jesszus, miért lenne? Már csak az kéne hogy meg legyen tiltva.. - Mondta J-Hope.
-Miért kérdezed ezt..? - Nézett rám Jungkook.
-Természetesen mi is kaptunk szabályokat.. Nincs cigi, pia, plasztika, vezetés, klubokba járkálás és.. Nincs.. Barát. - Mondtam.
-Barát..? - Nézett rám RapMon.
-Mármint.. Nem lehet barátod? - Kérdezte döbbenten V.
-Nem. - Néztem rá Jungkookra, mire döbbenten nézett rám.
-De.. Szóval.. - Hitetlenkedett Jungkook.
-Na jó, nem, nee.. Mi az, hogy ezt megtiltják? - Ámult RapMon.
-Nem tudom.. Azt mondták, hogy nem lehet családom se addig, amíg náluk vagyok..
-Trixi, mondd azt hogy nem írtad alá a szerződést! - Ragadta meg az állam Jungkook és felemelte a fejemet, hogy a szemebe tudjon nézni. - Nem írtad alá, igaz?
-Aláírtam.. - Szorult össze a torkom, Jungkook pedig elengedett és teljesen ki volt akadva..
- Jungkook.. - Állt fel V.
-Nem, hagyj.. - Temette a tenyerébe az arcát, mire teljesen megsajnáltam. Érzékeny lelke van..
-Jungkook, figyelj.. Én.. Aláírtam, de Lisa azt mondta, hogy ettől függetlenül együtt lehetünk, csak titokban.. És.. És én is az utolsó pillanatba tudtam meg ezeket.. - Mondtam, és a sírás küszöbén álltam, de próbáltam erős maradni.
-Mi az, hogy nem lehet családod..? - Törölte meg a szemét Jungkook.
-Én.. Fogalmam sincs mit csináltam! - Temettem a tenyerembe az arcom.
-Ne sírjatok már, mindent meg lehet oldani! - Állt fel RapMon majd mindkettőnket átkarolt. - Annyi féle mód létezik, ne essetek rögtön kétségbe.. - Mondta, Jungkook pedig megpróbálta összeszedni magát.
-Elrontottam, fogalmam sem volt, hogy hogy működnek ezek a dolgok! - Sírtam.
-Trixi, fejezd be te is, nem rontottad el.. Meg lehet oldani! - Simította meg a karom V.
-El kellett volna mennem veletek túl fiatal voltál ahhoz hogy ebbe egyedül belemenj. - Fonta össze idegesen a karját RapMon és magát hibáztatta.
-Ne sírj! - Ölelt meg Jungkook.
-Ne haragudj.. - Szorítottam magamhoz.
-Nem haragszom.. Te ne haragudj, csak.. Nem számítottam erre és hirtelen megijedtem.. - Simogatta a fejem, én pedig csak ölelgettem.
-Van egy megoldásom.. Átjöttök a Big Hithez. - Mondta RapMon.
-A lányok nem fognak csak miattam átmenni a BigHithez.. - Ráztam meg a fejem.
-Dehogynem. Vagy átjöttök, vagy pedig akkor mondd meg nekik, hogy nem vállalod be ezt, és nem szeretnél tag lenni.. Ez a két megoldás van. Vagy az, hogy titokba tartjátok a kapcsolatotokat..
-Nem, én nem fogok titkolózni.. - Mondta Jungkook.
-Én se akarok.. - Ráztam meg a fejem.
-Akkor igen, az a két megoldás van. Vettem egy mély levegőt, ismét.
-Oké, majd holnap beszélek a lányokkal.. - Töröltem meg az arcom. Később megjöttek a többiek is és nekik is beszámoltunk arról, hogy miről maradtak le.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...