Reggel fura érzéssel keltem fel. Baromi fura volt.. Ez az egész. Felpillantottam Jungkookra, aki engem átölelve aludt még. Megpusziltam az arcát, majd felöltöztem és kimentem a konyhába. Elhatároztam hogy csinálok egy egyszerű reggelit, itt éppen tükörtojást sütöttem, és idők közben Jungkook is felkelt.
-Jó reggelt. - Fordultam hátra halvány mosollyal.
-Reggelt. - Túrt bele a hajába Jungkook, majd közelebb jött, és hátulról átkarolva megpuszilta a nyakam. - Reggelit csinálsz?
-Igen. Remélem megfelel a tükörtojás. - Néztem rá.
-Meg. - Puszilta meg az arcom majd elengedt, én pedig lekapcsoltam a gázt és Jungkookhoz fordultam.
-Mikor indulunk? - Támaszkodtam a mögöttem levő a gázra.
-Hamarosan, 1 óra. - Nézett fel az órára.
-Akkor addig bepakolok. - Bólintottam, majd elindultam a szoba felé, de Jungkook megragadta a karom.
-Hé. Gyere közelebb. - Mosolygott, mire halvány mosollyal közelebb lépkedtem hozzá. Megfogta mind a két kezem és a szemembe nézett. - Hogy érzed magad?
-A tegnap este után..? Boldogan.. - Mosolyogtam elvörösödve.
-Vigyáztam rád. - Simította meg az arcom, én pedig közelebb hajoltam hozzá.
-Tudom.. - Csókoltam meg, aztán magamhoz öleltem. Később sikeresen bepakoltunk és elbúcsúztunk Thaiföldtől.. Csodás hely, az tény. A repülőút hosszú és fárasztó volt, de végül hazaértünk. Kinyitottam az ajtót, a srácok pedig sehol nem voltak.
-Senki sincs a kanapén? Wow.. - Lépett be Jungkook, majd én is, és becsuktuk az ajtót. Aztán a konyhából kinézett V.
-Jungkook és Trixi megjöttek! - Szólt a többieknek, aztán hozzám szaladt és megölelt. - Trixiii.. Hiányoztál!
-Wow, pedig csak 4 nap volt. - Öleltem magamhoz nevetve, aztán elengedtük egymást.
-Te is. - Ölelte meg Jungkookot is, mire elnevette magát, aztán szép sorban jöttek a többiek is.
-Végreee. - Ölelt meg J-Hope, sőt még meg is pörgetett, azaz hozta a szokásos energiabomba formáját.
-RapMon! - Öleltem meg a bátyámat is.
-Élve hazatértetek. Ez megnyugtató. - Viszonozta mosolyogva. Miután végigölelt mindenki mindenkit, Jimin érdeklődött.
-Milyen volt Thaiföldön?
-Nagyon jó, olyan szép hely.. Oda eskü vissza kell még menni... - Mosolyogtam.
-Bár a Thai kaják nagyon rosszak. - Mondta nevetve Jungkook.
-Nekem ízlettek. - Sóhajtottam.
-Mindenesetre nagyon örülök, hogy elmentünk. Minden úgy történt, ahogy terveztem. - Mosolygott Jungkook.
-Igen? - Vontam fel a szemöldököm, mire Jungkook bólintott. -Részemről nem igazán. - Néztem fel a plafonra elvörösödve.
-M-mi az, ami nem tetszett? - Nézett rám ijedten Jungkook.
-Minden tetszett... - Ráztam meg a fejem mosolyogva.
-Akkor? - Nézett rám.
-Ezt majd elmondom.. - Sóhajtottam.
-Jaaa... - Esett le minden Jungkooknak. - Nem tervezted..?
-Nem. Én nem.
-De nem baj..?
-Dehogy. - Nevettem, majd magamhoz öleltem őt.
-Mi a fene? Miről van szó? - Nézett ránk Suga.
-Semmiről. - Mondtuk egyszerre. Nagyon hamar le fogjuk buktatni magunkat.
-Elmentem kipakolni. - Kapta fel mosolyogva a cuccokat Jungkook, majd a szobába ment.
-Mit titkolóztok? - Kérdezte összefont karral RapMon.
-Nem tartozhat minden rád. - Sóhajtottam, mire mindannyian csodálkozva néztek rám.
-Na jó, neee... - Nézett rám RapMon. Ez túl feltűnő lett volna?
-Miii.. Igazunk lett? - Kérdezte J-Hope.
-N-nem, csak arról beszéltünk, hogy nem terveztem megnézni a moziba a Star Warst, de Jungkook mégis megnézette velem. - Füllentettem.
-De Jungkook nem is szereti a Star Warst. - Mondta felvont szemöldökkel Jimin, mire elröhögtem magam. Nem ez az erősségem.
-Jó, csak hagyjatok. - Sóhajtottam nevetve, majd leültem a kanapéra.
-Oké, akkor mit szólnál ha animéznénk? - Huppant le mellém V is.
-Ne már, nee.. - Nézett fel a plafonra Suga.
-Úristen, de rég néztem már.. Belekezdjünk valamibe? - Néztem V-re. Régebben renegeteget animéztünk együt,, de sajna ez már 2 éve hanyagolva van.
-Igen! Eszembe jutott, hogy régen mindig együtt néztük őket, és alig vártam már, hogy hazagyere és nézzünk valamit. - Mosolygott.
-Na jó, akkor bementem a szobámba olvasni. - Indult meg a szoba felé Suga.
-Dettó. - Mondta RapMon, így csak V, J-Hope és én maradtunk a nappaliba.
-Mit nézzünk? - Nyomtam be a googleet a TV-n.
-Láttuk már a Soul Eatert? - Nézett rám V.
-Nem, én nem. - Ráztam meg a fejem.
-Én se.. Akkor azt! - Mondta én pedig megkerestem felirattal az első részt és mind a hárman belekezdtünk. Megnéztünk 6 részt, és nagyon jó volt újra velük tölteni egy kis időt. Közben J-Hope hozott magunknak popcornt is és egészen este 7-ig animéztünk. Amikor befejeztük, mosolyogva hátradőltem a kanapén.
-Istenem, de imádom ezeket a perceket. - Sóhajtottam.
-Mármint? - Mosolygott J-Hope.
-Amikor olyan dolgokat csinálunk, amiket régen. - Néztem rá.
-Én is. - Értett egyet V. -Holnap is lehetne ilyen.
-Holnap velem fog táncolni egész nap. - Mutatott rám J-Hope.
-Jesszus, középsuliba mennyit táncoltunk. - Nevettem.
-Bizony. Emlékszel amikor 15 évesen megígérted nekem, hogy majd ha híres leszek, táncolni fogsz velem egy klipben? - Mosolygott.
-Igen, emlékszem. Aznap összekaptam Jinnel... - Vakartam meg a fejem.
-Ha kiadom az első saját albumom, az egyik klipben táncolsz velem? - Mosolygott.
-A klipben? - Csodálkoztam.
-Igen.
-Igen! - Bólintottam lelkesen, majd megöleltem, ő pedig nevetve viszonozta.
-Már dolgozom rajta. Remélem év vége fele sikerül összehoznom. - Mesélte.
-Apropó.. Kaptunk ismét egy interjúmeghívást amíg távol voltatok. - Nézett rá V, én pedig elengedtem J-Hopeot.
-Igen? Mikorra?
-Holnap után.
-Ah, és.. Basszus, mindjárt nyár.. Mi van az Egyetemmel? - Kérdeztem.
-Jungkook és Jimin diplomázik. Szóval most baromi sokat kell tanulniuk az utolsó vizsgákra, ezétt is akartuk befejezni minnél hamarabb az új számunkat. - Mondta.
-Tényleg, azt még nem is hallottam. - Csodálkoztam.
-Akkor itt az ideje. - Kapta elő a telefonját J-Hope, én pedig elvettem tőle, mivel én ültem középen, és így néztük a klippet. Mindketten a vállamra hajtották a fejüket és figyeltünk. A klipp közbe többször is elmosolyodtam, meg megjegyzgettem, hogy "Ez a ruha nagyon jól áll neki" meg ezek, de a számért egyenesen odavoltam.
-Ez nagyon jó! Vááá. - Kaptam a szám elé a kezem egy olyan "Fangörcsölök" stílusban.
-Mindig tetszenek a számaink. - Nevetett V.
-Ha egyszer baromi jók vagytok. - Öleltem magamhoz őket. - Néha elönt a büszkeség, mint egy anyukát.
-Megfojtasz. - Nevetett V, én pedig elengedtem őket. Másnap J-Hoppeal Just Danceztünk egész nap, meg énekelgettünk, aztán este fele Jinnel meg Jiminnel csináltam vacsorát. Csak ebből kissebb csata alakult ki hármunk közt.
-Jin, add légyszi a lisztet. - Nyújtottam a kezem.
-Trixi, figyu. - Mondta, mire ránéztem és.. Az arcomba fújta a lisztet.
-Oh, Jin, hogy azt a... - Töröltem meg az arcom, mire elnevette magát. - Ebből így nem lesz közös pulcsi. Jinnel megdumáltuk pár héttel ezelőtt, hogy lesz valami közös rózsaszín pulcsink.
-Deee, azt már lebeszéltük, nem mondhatod vissza. - Nevetett.
-Trixi, jól vagy? Sápadtnak tűnsz. - Nézett rám Jimin, mire elnevettem magam. Ha-ha..
-Nagyon vicces. - Grimaszoltam, és megtöröltem egy ronggyal az arcom, majd a kezembe vettem egy marék lisztet, mire Jin és Jimin hátrálni kezdtek, de mindkettőjüket lefújtam.
-Csináljunk bundáskenyeret. - Kapott fel egy tojást Jimin, majd felém közeledett.
-Jimin, ne, ne ne ne! - Hátráltam nevetve, mire a pultnak ütköztem. Zsákutca. Jimin meglendítette a kezét, mire.. Jin beállt elém.
-Azt már nem! - Mondta Jiminnek, majd a tojás a fején landolt. - Na jó ez hülye ötlet volt. - Túrt bele a hajába nevetve.
-Milyen hősies. - Kaptam fel egy rongyot és Jinnek nyújtottam.
-Ugye? Nézd meg mit meg nem teszek a érted. - Törölgette magát. - Na jó, ebből zuhany lesz.
-Jimin, ezt neked! - Kaptam fel hirtelen egy tojást és széttörtem a fején, mire mindannyian elnevettük magunkat és Jimin is elkezdte magát törölgetni.
-Most ezt miért, én nem bántottalak. - Nevetett.
-De akartál. Plusz bosszútálltam Jinért. - Nevettem.
-Mi a... Szent.. Szar..? - Jött be Suga a konyhába, mire mindannyian ránéztünk.
-Jin kezdte! - Mutattunk egyszerre Jiminnel Jinre, ő pedig elnevette magát.
-Pedig te vagy a legidősebb.. - Sóhajtott nevetve Suga.
-Az ember sose lehet elég idős a hülyeségekhez. - Mosolygott Jimin.
-Na jó, én inkább elmentem zuhanyozni. Suga, szállj be a helyemre. - Adta oda a kötényt Sugának Jin.
-Az enyémre is hívjatok valakit. Ha már valakinek szét kellett törnie a tojást a fejemen. - Nézett rám Jimin mosolyogva.
-Te kezdted. - Nevettem.
-Valaki jöjjön folytatni a vacsorát! - Kiabált Suga, mire Jungkook bejött a konyhába. Aztán rám nézett.
-Jesszus. Kicsit kifehéredtél. - Mosolygott rám.
-Jin az arcomba fújta a lisztet. - Nevettem.
-5 évesek. - Nevetett Suga is.
-Te is kérsz? Van még. - Néztem rá.
-Na gyere. - Mondta, mire a kezembe vettem egy kis lisztet.
-Most komolyan rám akarod fújni?
-Azt hiszed nem merem megtenni? - Vontam fel a szemöldököm mosolyogva.
-Na. - Bíztatott, mire megfújtam a lisztet ami az arcában landolt.
-Fulladj meg. - Törölte meg nevetve az arcát.
-Majd. - Nevettem, aztán végül folytattuk a vacsorát és el is készült. Holnap megyünk interjúra, és a lányokat is fel kéne hívni, hogy sikeresen hazaértem.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...