A koncertjük, mint mindig, ez is nagy sikert aratott. A koncert legvégén Jungkook akarta előadni az egyik legújabb számát, amit még jó magunk se hallottunk.
-Szeretnék így egy utolsó előtti számnak előadni egy saját dalt.. Nem rég fejeztem be, nincs klipje, youtubeon se jött még ki, de.. Ha minden jól megy, valószínűleg pár hét és kifog jönni.. Viszont addig is, el szeretném énekelni most.. Ez a dal egy.. számomra különleges lánynak szól, aki egész életembe itt volt velem, illetve velünk.. - Mondta, mire döbbenten néztem rá a színfalak mögül. Mellettem voltak a srácok is, akik szintén meglepődtek.
-Woow, rátört a "Meg kell tudnia a Világnak, mi van velem" érzés, vagy mi? - Meredt Suga a színpadon álló Jungkookra. A fanok is lesokkolódtak, hogy Jungkooknak van valakije, és emiatt rossz érzés fogott el.. Szerintem lesz pár fan, aki emiatt utálni fog engem a közeljövőben.. Jungkook belekezdett a dalba, én pedig összefont karral, a falnak támaszkodva néztem őt mosolyogva. A szám közepe fel sikeresen elérzékenyültem és könnycseppek folytak le az arcomon. Nem szeretek sírni, ennek ellenére mostanság túl sokat sírok..
-Naaa, Trixii.. - Karolt át V. Éneklés közben Jungkook néha hátrafordult és rám nézett. Amikor meglátta, hogy könnyezek, közeledett felém. Hátrébb léptem egy lépést, jelezve, hogy fel ne vigyen a színpadra. Jungkook a szemebe nézve énekelt, majd megragadta a karom.
-Jungkook, ne.. - Néztem rá könnyes szemmel, mire V és Jin meglöktek, jelezve, hogy menjek ki vele a színpadra. Nem volt más választásom. Próbáltam elkerülni a fanok tekintetét és csak Jungkook szemébe nézni. Miközben énekelt, néha megfordított a tengelyem körül én pedig csak könnyes szemmel néztem rá. Mikor az utolsó sorokat énekelte, megtörölte az arcom, és a szemembe nézett. Amikor levitte a hangot és befejezte, megpuszilta a homlokom és mindenki őrjöngeni meg tapsolni kezdett. Elmosolyodtam.
-Miért csinálod ezt velem..? - Néztem rá halvány mosollyal, miközben a fanok tapsoltak.
-Csak szeretném tudatni mindenkivel, hogy a tied vagyok.. - Mosolygott rám, mire levörösödtem. Elindult a Pied Piper című számuk, mire hátrébb lépkedtem és megfordultam, hogy lemenjek a színpadról. A srácok pont akkor jöttek fel, és ahogy jöttek,J-Hope és RapMon megragadták a karom.
-Nem mész te sehova. - Húzott vissza Namjoon és J-Hope.
-De ennek nem tudom a koreográfiáját.. - Néztem rájuk.
-Nem is akarunk rá komolyabban táncolni. - Mosolygott Jin. Mindannyian énekelgettünk ,táncoltunk, a fanok ritmusra tapsoltak, én pedig maximálisan boldog voltam. Értékesek az ilyen pillanatok, hisz nem szoktam asrácokkal egy színpadon lenni .Nem bandatag vagyok, hanem a menedzserük és a legjobb barátjuk..de ennek ellenére ők mégis felvisznek a színpadra magukhoz..
Az utolsó refrénre megöleltük egymást és úgy énekelgettünk, majd amikor vége lett, mindannyian levonultunk a színpadról és az öltözőkbe mentünk.
-Imádok koncertezni. - Mondta Jimin mosolyogva.
-Aranyos fanjaitok vannak.. Azon kívül, hogy szerintem most mindannyian meg akarnak ölni engem.. - Vakartam meg a fejem.
-Jungkook miatt? Jaj dehogy.. El fogják ezt fogadni idővel, sőt, biztos lesznek olyanok akik már a kezdetektől fogva támogatják a kapcsolatotokat és aranyosnak találnak titeket. - Nézett rám Namjoon.
-Igen..?
-Igen. - Bólintottak egyszerre.Miután kifújtuk magunkat, visszaindultunk a szállóba. Ott bekapcsoltuk a rádiót és beszélgettünk. Egy idő után hallottam, hogy egy BlackPinkes szám csendül fel.
-Ez BlackPink, nem? - Kérdezte Namjoon.
-De! - Vágtuk rá egyszerre Jiminnel.
-Istenem, nagyon szeretem ezt a számukat. - Mosolyogtam. - Olyan jó lenne velük zenélni..
-Nem hiszem el, hogy tényleg nem kerestek téged végül.. - Hitetlenkedett Jungkook.
-Nem tudom, talán nem illek hármójuk közé..Találtak mást. - Álltam fel, és vártam hogy elinduljon a refrén.
-Táncolni készülsz? - Ült le a helyemre V, mire bólintottam.
-Nem ellenkezem. - Kacsintott rám Jungkook, mire mosolyogva megráztam a fejem. Énekelgettem és táncolgattam a számra, a srácok pedig egy két résznél csak úgy néztek. Amikor vége lett, beálltam a kedvenc tagom - Lisa - pózába és a srácokra néztem.
-Imádom ahogy táncolsz.. - Nézett rám elbűvölve Jungkook mire elvörösödtem.
-Nem hiszem el ,hogy nem jössz zavarba, hogy 7 srác előtt táncolsz amúgy.. - Vonta fel a szemöldökét Jin.
-Már megszoktam. Mármint szoktunk is együtt táncolni és énekelni, most mit szégyenlősködjek?
-Sose baj, ha egy lány magabiztos. - Mondta Suga.
-Így van. - Bólintottam, mire csöngettek az ajtón. A srácok a kanapén ültek, én pedig kinyitottam az ajtót.. És.. szívrohamot kaptam..
-Mondtam, hogy ő van itt! - Nézett rám Jisoo a BlackPinkből, én pedig kis híján le voltam sokkolódva.. HOGY...?
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...