33.

182 5 1
                                    


Másnap Jimin és Lisa elmentek randizni, J-Hope, Suga és RapMon kávézóba mentek, V először elvinni készülte Roset vacsorázni, Jin pedig egy régebbi barátjával ment találkozni, így hárman maradtunk otthon, V még nem indult el.

-V, nem kéne készülődnöd? Azt mondtad Rosenak hogy ott leszel érte 6-ra. - Néztem fel az órára.

-Micsoda? - Nézett fel az órára ő is. - Már fél hat van? Basszus! - Pattant fel a kanapéról és elindult a szobájába, hogy felöltözzön, mi pedig Jungkookkal elnevettük magunkat. Amikor kijött, mind a ketten ránéztünk, ő pedig elénk állt.

-Hogy nézek ki? - Kérdezte, mi pedig felmértük.

-Megfésülködtél? - Kérdezte Jungkook.

-...Nem. - Nevette el magát, én pedig odaadtam neki az asztalon lévő fésű, aztán megfésülködött. - Na akkor most?

-Jól nézel ki. - Mondta Jungkook.

-Igen. De túlságosan be van gombolva az inged, nem? - Néztem rá.

-Miért, gomboljam ki? - Vonta fel a szemöldökét.

-Szerintem ne is vedd fel. - Legyintett Jungkook mire elröhögtük magunkat.

-Nem erre gondoltam. - Nevettem. - A lányok szeretik, ha az első két gomb nincs begombolva, itt. - Mutattam a nyaka felé, ő pedig kigombolt két gombot.

-Ez így jó? - Nézett rám.

-Tökéletes. - Mosolyogtam.

-Nem fog mutogatós bácsinak nézni? - Aggódott, én pedig nevetve a tenyerembe temettem az arcom.

-Nem, biztos vagyok benne hogy Rose is szereti ezt. - Mosolyogtam.

-Miért te szereted? - Kérdezte Jungkook.

-Szeretem ha nincs teljesen begombolva az ingje egy srácnak. - Bólintottam. - Na jó, ez furán jött ki, váltsunk már témát. - Nevettem el magam.

-Akkor ez így tetszetősebb? - Kezdte el kigombolni az ingjét, mire nevetve megfogtam a kezét és letettem.

-Hagyd abba! - Nevettem elvörösödve.

-Figyeljetek, úgyis ketten lesztek itthon, azt csináltok amit akartok. - Nézett ránk V.

-Tényleg. Csak ketten leszünk itthon. - Gondolt bele Jungkook.

-O-oké, V, mennél már? - Néztem rá.

-Jól van na, ki ne tegyetek már a házból csak azért mert ti ki tudja mit akartok csinálni! - Nézegette magát nevetve a tükörbe, én pedig sóhajtva hátradőltem a kanapén.

-El legyen választva a hajam, vagy ne? - Kérdezte, és a választékával babrált.

-El fogsz késni.. - Nézett rá Jungkook, én pedig felálltam és odamentem hozzá a tükörhöz.

-Nézz rám. - Mondtam, és elkezdtem igazgatni V haját, hogy normálisan álljon. -Így. Így jó? - Kérdeztem, V pedig a tükörbe nézett.

-Ah, igen, köszönöm!

-Na, menjél már. - Nevetett Jungkook.

-Jó,jó, megyek már! - Indult az ajtó felé, én pedig elkísértem.

-Sok sikert, és jó szórakozást. - Öleltem meg V-t, ő pedig mosolyogva viszonozta.

-Köszi. Nektek is... Jó szórakozást. - Tolt el magától.

-Meglesz. - Mondta Jungkook, mire V elnevette magát, után elindult én pedig becsuktam az ajtót.

-Büszke vagyok rá. - Mosolyogtam és visszaültem Jungkook mellé a kanapéra.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now