39.

160 8 1
                                    


Pár nappal szilveszter előtt összesen hárman voltunk otthon, ismét. V, Kook és én. Jin Jisooval ment valahova, Jimin Lisával, RapMon, Suga és J-Hope pedig tűzijátékot mentek venni. V éppen egy telfonhívást intézett, aztán amikor letette, ránk nézett.

-Ki akarjátok magatokat próbálni szülőként? - Kérdezte V, mi pedig ránéztünk.

-Miért? - Kérdeztem.

-Mert a szüleimnél látogatóba az unokahúgom, viszont a szüleimnek el kell mennie egy megbeszélésre. 1-2 óra. - Mondta.

-És addig bedobják ide a gyereket? - Nézett rá Jungkook.

-Ja, azon az ablakon fog érkezni. - Mutatta V, mire elröhögtem magam. Egy 10 perc múlva csengettek az ajtón, V szülei pedig ott voltak. Boldogan megölelte őket, és mi is köszöntünk.

-Úristen, Trixi, te vagy az? Meg se ismertelek.. - Nézett rám az anyukája mosolyogva.

-Igen. Sokan mondják, hogy sokat változtam.. - Bólintottam halvány mosollyal.

-Te a BlackPink tagja vagy most, nem? - Kérdezte az apukája.

-Igen.

-A szüleid biztos nagyon büszkék rád. - Mosolygott.

-Tae, akkor őt átadom neked. - Nyújtotta át a picit V-nek, aki megfogta és mosolyogva nézett rá.

-Jó helyen lesz, ne aggódjatok. - Mosolygott V.

-Reméljük. Másfél óra és jövünk. - Mosolygott az anyukája, aztán elköszönt tőlünk.

-Nézzétek milyen édes.. - Mosolygott V.

-Megfoghatom? - Kérdeztem, mire V átadta nekem, Jungkook pedig mosolyogva felé hajolt.

-Mi a neve? - Kérdezte.

-Hyemi. 4 éves. - Nézett ránk halvány mosollyal V.

-Tündérien alszik.. Elolvadok. - Mosolyogtam.

-Én is meg akarom fognii. - Nézett rám Kook, én pedig átnyújtottam neki a babát. Aztán hátrébb léptem egy lépést és mosolyogva néztem őket.

-Jól mutatok gyerekkel a kezembe? - Nevetett.

-Nagyon. El tudlak képzelni apukaként. - Mosolyogtam összefont karral.

-Pár év múlva megtudod milyen leszek apukaként. - Nézett rám mosolyogva, mire elvörösödtem. Egy 20 perc múlva Hyemi felkelt. Eljátszottunk vele, nagyon aranyos volt.

-Akarod hogy feldobjalak? - Kapta fel Hyemit V.

-V, ez nem jó ötlet... - Nézett rá Kook.

-Nyugi. - Nézett ránk majd feldobta Hyemit a levegőbe, aztán elkapta.

-N-ne, el fogod ejteni! - Aggódtam.

-Ah, akkor... Mivel szeretnél játszani? - Nézett Hyemire.

-Babák.. - Nézett rá Hyemi.

-Babák? Azok nincsenek, de van pár plüss a szobában. Máris hozom. - Tette le a földre, és ott hagyta velünk pár másodpercre, aztán visszajött plüssökkel a kezében.

-Na melyik szeretnél lenni? - Kérdezte mosolyogva V, és leült hozzánk.

-Ő! - Bökött a sárkányra.

-Ne, ő én akarok lenni. Legyél az oroszlán. Az oroszlán menő. - Nyújtotta felé az oroszlánt.

-De én ő akarok lenni! - Hisztizett Hyemi.

-V, add már oda neki a sárkányt. Mindjárt 24 leszel... - Sóhajtott Jungkook.

-De ez a kedvenc plüssöm! - Nézett ránk, mire kivettem a kezéből és Hyeminek adtam.

-Ahhj... - Sóhajtott, Hyemi pedig elvette a másik két állatot (elefánt és macska), és felénk nyújtotta.

-Szeretnéd, ha mi is játszanánk? - Mosolygott Jungkook, Hyemi pedig bólintott. Elvettem a cicát, és elkezdtünk mind a négyen játszani. Hyemi hamar megunta, egy 15 perc után abbahagytuk. Aztán énekeltünk neki mindannyian, ő is énekelt néha velünk, utána enni akart.

-Megyek és csinálok neked melegszendvicset, oké? - Mosolygott V, Hyemi pedig elégedetten bólintott. Otthagytam Kookkal a gyereket és segítettem V-nek a szenyák elkészítésében. Éppen az egyik kenyeret kentem meg, amikor hallottam, hogy V leejtette a szalámit, ránéztem. V megfújta majd rátette a kenyérre.

-Ugye nem azt a kenyered szánod Hyeminek?

-De.. - Mondta, mire nem tudtam hogy sírjak, vagy nevessek. Leszedtem a kenyérről a szalámit. - Vegyél ki újat. Koszos kaját te se ennél meg. - Dobtam ki. Ezért is segítettem inkább neki a kajacsinálásban. Amikor elkészült, odavittük nekik a kaját. Hyemi jóízűen evett, meg Kook is, és mi is a részünket.

-Mondd hogy ááá.. - Nézett Hyemi Jungkookra mire ő mosolyogva kinyitotta a száját, és megetette. - Finom?

-Igen, finomat csinált V és Trixi. - Mosolygott.

-Ha nagy leszek, olyan szeretnék lenni, mint Trixi. - Mondta mire csodálkozva néztem rá.

-Miért? - Kérdezte V.

-Mert szép, és szépen énekel! - Mondta mire a szívemhez tettem a kezem. Ez aranyos volt.

-Istenem, de cuki vagy. - Mosolyogtam. - Gyere és ölelj meg. - Tártam ki a karom, Hyemi pedig megölelt.

-Remélem, hogy majd a mi kislányunk is így fel fog nézni rád. - Mosolygott Kook, mire elvörösödtem.

-Van gyereketek? - Kérdezte Hyemi.

-N-nincs, még nincs. - Vakartam meg a fejem.

-Azt hittem, hogy Tae barátnője vagy. - Nézett rám.

-Miért? - Csodálkoztam.

-Mert olyan szép vagy mint ő. - Mondta.

-Miért én.. Nem vagyok..szép? - Kérdezte Jungkook.

-De, de Tae szebb. - Ment oda V-hez, mire Jungkook nevetve lehajtotta a fejét.

-Remélem, hogy a lányunk nem ezt fogja mondani... - Néztem Jungkookra, mire nevetve magához ölelt és megpuszilta az arcom.

-Pfuj. - Takarta el a szemét Hyemi.

-Szerintem is. Pfuj. - Takarta el a szemét is, mire én is elröhögtem magam. Egy ideig elszórakoztunk, idők közbe a többiek is hazatértek, utána jöttek Hyemiért. Aranyos lány, és jó volt vele (és Tae szüleivel ismét) találkozni. Aztán jött a Szilveszter napja..

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now