Másnap mikor felkeltem, baromira fájt a hátam, durva izomlázam volt. Kimentem a nappaliba, és leültem a kanapéra.
-Jó reggelt! - Köszönt a konyhából Jin.
-Jó reggelt. - Köszöntem. - Megkaptam tőle a reggeli kávémat és leült mellém.
-Hallod, csak nekem fáj baromira hátam..? - Néztem rá.
-Nem, nekem a karomba és a hátamba is durva izomláz van. Majd ha J-Hope felkel, megmondom neki hogy masszírozzon meg. - Mondta, mire elnevettem magam. Eldumáltunk, majd lassacskán a többiek is felkeltek. Idők közbe felöltöztem én is, majd visszaültem a kanapéra.
-J-Hope.. Megmasszírozol? - Nézett a fotelben telefonozó J-Hopera Jin.
-Fáj a hátad? - Kérdezte.
-Jaja. - Bólintott, J-Hope pedig felállt és leült mellénk a kanapéra, majd Jitn kezdte masszírozni.
-Trixinek is fája háta. - Mondta Jin, J-Hope pedig rám, nézett.
-Te is kérsz? - Mosolygott.
-Nem, majd én! - Állt fel rögtön Jungkook, mire J-Hope és én is elnevettük magunkat. Később mikor RapMon kijött a szobából, ránk nézett.
-Mi van itt, wellness hétvége? - Vonta fel a szemöldökét.
-Izomlázunk van.- - Néztem rá halvány mosollyal.
-DE jó dolgotok van. - Nevetett.
-J-Hope rohad jól masszíroz. - Mosolygott Jin.
-Kookie is. - Bólintottam. - Sose baj, ha egy srácnak jó a kéztechnikája. - Mondtam,mire a srácok elröhögték magukat, de Jungkook teljesen meghalt ezen a hozzászólásomon és sírt a röhögéstől, és én is nevettem.
-Te már csak tudod.. - Nézett rám röhögve RapMon.
-Igen igen. - Nevettem.
-Hát Trixi... Szívesen megmutatom máshol is, hogy milyen ügyes kezű vagyok.. - Mondta Jungkook, és teljesen készen voltunk, mindannyian sírtunk a röhögéstől.
-Na jó, fejezzétek be, mert rám jön a hányinger. - Nevetett Jin.
-Csak irigykedsz. - Mondtam felszegett állal, és közbe a könnyeimet törölgettem. Ez teljesen kész..
-J-Hopenak is jó a kéztechnikája, ha tudni szeretnéd! - Nézett rám Jin, J-Hope meg leszedte a kezét Jinről.
-Jó, én itt most befejeztem. - Nevetett, Jimin, V és Suga pedig kinéztek a konyhából.
-Mi a fenéről beszélgettek? - Kerekedett ki a szeme Jiminnek, de mi csak röhögtünk.
-Trixi beteg dolgokon gondolkozik.. - Mutatott rám Jin, mire elröhögtem magam.
-Már ne haragudj, de nem én mondtam fiú létemre, hogy jó a kéztechnikája! Nem is tudtam ,hogy te ennyire jóba vagy J-Hoppeal! - Néztem rá, J-Hope pedig a tenyerébe temette az arcát.
-Könyörgöm, ne büntessetek ezekkel.. - Röhögött.
-Ez undorító. - Nevetett Jin.
-De Jungkook is jött itt a "Megmutatom máshol is, milyen ügyes kezű vagyok" dumával.. - Jegyezte meg Namjoon, Jungkook pedig sírt a röhögéstől.
-Csak úgy kimondtam, na. - Mentegetőzött.
-Annyira betegek vagytok.. - Ráztam meg a fejem, mire mindannyian rám néztek.
-Te beszélsz?? - Kérdezték egyszerre, mire elröhögtem magam.
-Hol játszod a félénk kislányt hol meg tiszta beteg vagy. - Nevetett RapMon.
-Na jó, inkább shh, mert telefonálni fogok. - Vettem elő nevetve a telefonomat.
-Te még nem fejeztem be a masszírozást.. - Biggyesztette le a száját Jungkook.
-Majd este befejezheted. - Mondtam, mire mindannyian rám néztek. Ez már megint rosszul jött ki.
-Nekem oké.. - Mondta Jungkook nevetve.
-Nem úgy, na. - Mentegetőztem, majd benyomtam Lisa számát és kicsengett.
-Trixi? - Szólt bele a telefonba Lisa.
-Sziaa! Hazaérkeztünk tegnap este sikeresen a turnéról. - Mosolyogtam.
-Juj, ez szuper! Perpillanat nincsenek itt a lányok, viszont.. Szeretnénk pár hetet szánni a megismerésedre, és a srácokkal is dumálnom kéne.. Szóval átugorhatok? - Kérdezte.
-Persze, gyere. De szerintem inkább sétálj. Nem tanácsos ugrálni. - Mosolyogtam, mire Lisa elnevette magát. Megadtam neki a címet, és mondta, hogy egy 20 perc és ideér.
-Micsoda, ki jön át? - Nézett rám Suga.
-Lisa. Azt mondta hogy veletek is beszélni szeretne.. Kíváncsi vagyok miről. - Gondolkoztam.
-Micsoda? Átjön Lisa? - Döbbent le Jimin, én pedig bólintottam. - Pizsamában vagyok! Hogy nézek ki? - Nézett a tükörbe, majd a szobájába szaladt, gyanítom felöltözni.
-Nem is tudtam, hogy Jimin ennyire odáig van érte.. - Csodálkoztam.
-Én se.. - Mondta V.
-Mondjuk nekem is Lisa a kedvenc tagom.. Baromira tehetséges Rapper, szép és aranyos. - Gondolkoztam.
-Kíváncsi vagyok, én még nem igazán láttam őket. Akkor is alig láttunk belőlük valamit amikor a szállóba jöttek.. - Mondta J-Hope. Kábé 5 perc után Jimin kijött a szobából, és a fürdőbe rohant. Ott elidőzött kábé 10 percet aztán onnan is kijött.
-Hogy nézek ki? - Kérdezte.
-Nagyszerű vagy.. - Mondta RapMon.
-Trixit kérdeztem. - Nevetett Jimin.
-Hát.. Lisának biztos.. tetszeni fogsz.. - Vontam fel a szemöldököm.
-Ha Lisa lennél, így eljönnél velem randizni? - Nézett bele a tükörbe.
-Nem ismerem Lisát, de biztos elmenne veled.. - Mosolyogtam. Nem öltözött ki meg semmi, hétköznapi szereplésbe volt, csak a haját lőtte be kicsit. Aztán rögtön ezután csengettek. Odaszaladtam az ajtóhoz és mosolyogva kinyitottam.
-Sziaaa! - Ölelt meg Lisa, én pedig vidáman viszonoztam. - Sziasztok srácok! - Intett nekik, a srácok pedig visszaintettek
-Sziaa! _ Köszöntek. Lisa beljebb jött. Csinosan volt felöltözködve, Negyedujjú felső, kockás szoknya, hálós harisnya és egy fekete bakancs.
-Na, szeretnék elsősorban beszélni mindenkivel. Csapta össze a tenyerét, és mi ketten álltunk a srácok pedig a kanapén ültek.
-Dögös vagy.. - Nézett rá Jin.
-Tudom.- Mondta Lisa mire mindannyian elröhögtük magunkat. - Na de nem erről akartam beszélni. Szóval.. Mindannyian tudjátok, mit jelent egy bandának lenni.. Egy helyre költöztök, együtt éltek, együtt zenéltek, állandóan együtt vagytok.. - Mondta, mi pedig figyeltünk. - A lányokkal mi is tervezgetünk egy saját házat, ahol csak mi vagyunk.. - mondta Jungkook pedig ijedten nézett rá. - Tudom, hogy Trixi veletek van már évek óta.. De bandatag lett.. - Ragadta meg a csuklóm. - Szeretném ha hozzánk költözne.. - Mondta, mire a srácok mindannyian ijedten néztek ránk, és én is csodálkoztam.
-Szóval.. Azt akarod, hogy Trixi költözzön hozzátok..? - Nézett rá Jungkook.
-Igen. - Mondta, mire mindannyian rám néztek. Csak ezt ne..
-Trixi.. - Nézett rám Jimin, én pedig felváltva néztem Lisára és a fiúkra.
-Nem tudom.. Én.. Lisa.. - Néztem rá, ő pedig a szemembe nézett. - Nagyon szeretnék veletek egy házba lakni, biztos mókásak lennének a mindennapjaink és megtudhatnám, milyen igaz barátnőkkel együtt lenni..- Gondolkoztam. - De a srácokkal már évek óta ismerjük egymást.. Oké, középsuliig mindannyian külön voltunk, de akkor nem az volt ,hogy heten együtt vannak, a nyolcadik pedig külön.. Érted? - Néztem rá. - Nem akarom őket itt hagyni.. Ez a ház az egyetlen, ami összeköt minket.. Ha elköltöznék ,kevesebbet találkoznék velük, és a végén megszakadna a kapcsolatunk.. Nem lesz idő a barátomra, és talál magának egy másik lányt, aki jobban foglalkozik vele.. - Néztem Jungkookra kicsit összeszorult szívvel .Ebbe rossz belegondolni. - A srácok találnak maguknak más lányt a helyemre, és.. Én ezt nem akarom.. - Hajtottam le a fejem.
-Sose fog tudni senki se helyettesíteni téged.. - Mondta V.
-És mi van ha de? Ha én elmegyek, találtok magatoknak egy új menedzsert, akivel végül olyan jó kapcsolatotok lesz, hogy elfelejtetek engem? - Kérdeztem vadul dobogó szívvel.
-Nem lesz ilyen, soha.. - Nézett rám Suga.
-Soha ne mondd hogy soha.. - Szomorkodtam.
-Trixi, én nem kényszerítelek arra, hogy költözz hozzánk! Direkt nem vettünk házat.. Ha te nem tudsz hozzánk költözni, akkor mi se fogunk együtt élni. Anélkül is meg fogjuk tudni oldani a próbákat és ezeket. - Mosolygott Lisa.
-Tényleg..? - Néztem rá.
-Igen. Azért az nem lenne fer, ha mi hárman együtt laknánk ,te pedig külön. Vagy mindannyian együtt, vagy mindannyian külön. - Mondta.
-Akkor maradhatok a rácoknál..?
-Persze hogy maradhatsz. - Nevetett, mire megöleltem.
-Úristen, a pulzusom az egekbe szökött.. - Kapott a szívéhez Jungkook
-Nekem is! Rám hoztátok a frászt! - Mondta V ijedten.
-Aranyos, hogy ennyire megijednétek ,ha Trixi elköltözne.. - Mosolygott Lisa.
-Amúgy miért csak Jiminnek köszöntél, amikor Los Angelesbe voltatok..? - Kérdezte Jin.
-Tényleg.. - Jutott eszébe Jiminnek a dolog, majd Lisára nézett.
-Csak hülyéskedtünk.. - Nevetett elvörösödve Lisa. - Viszont most már elrabolom Trixit. - Mondta.
-Oké, merre megyünk? - Néztem rá.
-Mondjuk a YG Entertainmenthez, hogy aláírd a szerződésedet.. - Nézett rám.
-Okés. - Vettem egy mély levegőt. Felvettem a cipőmet meg a bőrkabátomat majd elköszöntem a srácoktól.
-Várjatok! - jött oda hozzám Jungkook, majd egy gyors puszit nyomott a számra.
-Hozd vissza minél hamarabb. - Nézett Lisára.
-Na, miért? - Mosolygott.
-Csak úgy.. Programunk van. - Mondta Jungkook, mire elröhögtük magunkat, és hátul a srácok is nevettek.
-E-Ez nem igaz, nincs s-semmi olyan csak.. Oké hagyjuk.. - Adtam fel a magyarázkodást nevetve.
-Oké, akkor majd útközbe mesélsz nekem. - Mondta Lisa nevetve. - Viszont valószínűleg mi már nem találkozunk, szóval.. - Szaladt vissza, aztán egyesével megölelte a srácokat.
-De tényleg gyere haza minél hamarabb. - Simította meg az arcom Jungkook mosolyogva, mire elvörösödtem.
-Nagyon szeretlek.. - Öleltem meg, mire szorosan magához ölelt. Amikor Lisa végzett odajött hozzánk.
-Na indulhatunk. - Mondta majd Jungkookra nézett.- Izé.. Szabad..? - Kérdezte, mire bólintottam. Lisa megölelte Jungkookot, Jungkook pedig viszonozta. Csak egy ölelésről van szó, nem, nem leszek féltékeny... Elengedték egymást, majd Lisa belém karolt.
-Sziasztok.. - Ragadta meg a másik kezem Jungkook, majd megpuszilta, én pedig elvörösödve néztem rá..Úgy érzem magam, mintha 1 hónapra mennék el. Elindultunk Lisával a stúdióba. Amikor odaértünk, a főnöke kedvesen fogadott engem is.
-Ő lenne az a lány, akiről már annyit áradoztunk. Trixi. - Mosolygott Lisa.
-Szóval te vagy az, akiért a lányok elutaztak Los Angelesbe. - Nézett végig rajtam. - Okés. Lisa ismertette már veled a szabályokat, igaz? - Kérdezte, mire döbbenten néztem Lisára.. Milyen szabályok?
-Öm.. Nem. Ez kimaradt.. - Vontam fel a szemöldököm.
-Gondoltam hogy majd maga elmondja. - Mondta Lisa az asztalra támaszkodva.
-Oké.. Nos, első körben is, a lányok 6 dologtól vannak eltiltva. Dohányozni, Alkoholt fogyasztani, vezetni, klubokba járkálni, plasztikáztatni magad és randizgatni szigorúan tilos. - Nézett rám, az utolsó szón pedig felkaptam a fejem.
-Randizgatni..? - Csodálkoztam.
-Igen. Ha tényleg tag akarsz lenni, el kell fogadnod, hogy rengeteg pasi odalesz érted. Nem lehet barátod. - Mondta, nekem pedig a pulzusom az egekbe szökött. Lisára néztem.
-Szerintem ez teljesen oké, nem lesz baj ezekkel. - Válaszolt helyettem Lisa, én pedig dühösen néztem rá és már nyitottam volna ki a számat, de a tekintetével egyenesen azt sugározta, hogy "Majd megmagyarázom".
-Igen.. Oké. Nincs barát. - Bólintottam remegő hanggal. Mibe keveredtem..? Mik egyáltalán ezek a szabályok?.. Vajon a srácoknak is van ilyenjük?
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...