Másnap lebeszéltem a lányokkal, hogy náluk reggelizek, ezért elmentünk Roseékhoz és náluk voltunk. Nagyon jól elbeszélgettünk nézegettünk képeket a neten, és akadt már pár, ahol rajta voltam én is.
-Lisa, olyan szép vagy ezeken a képeken.. - Nézegettem a képeket, miközben kajálgattunk.
-Ahj, elpirulok. - Nevetett.
-Trixi, olyan aranyos vagy mindegyiken. Olyan menő, de mégis aranyos. - Nézte a képet Rose is.
-Ja nagyon. Jaj, imádtam ezt a ruhát rajtad. - Böktem mosolyogva az egyik képre.
-Ti láttátok már azt, ahol egy ember arról beszél, hogy egy felmérés szerint melyikünk-milyen? - Kérdezte Jisoo, mire mindannyian megráztuk a fejünket. Előkapta a telefonját és megmutatta, miről beszélt. A videóban ezt mondták.
-A legtehetségesebb táncosra az emberek többsége azt mondta,, hogy mindannyian azok, nem tudtak választani. A legaranyosabb tagnak Trixit szavazták meg, valamint Lisát. - Mondta, mire Lisával lepacsiztunk. - A legszexibb tagnak Jisoot és Trixit szavazták meg, a legviccesebb tagnak Lisát, a legjobb vokalistának, és a legszerényebb tagnak Roset, a legjobb stílusú tagnak Jisoot és Roset mondták, és utolsónak a legtöbb fannal rendelkező tagnak.. Lisát mondták. - Mondta.
-Ez egész szép eredmény. - Bólintottam elismerően.
-Legjobb vokalista és legszerényebb tag? - Wow. - Nevetett Rose.
-Jó stílusom van, igen! - Örült Jisoo nevetve.
-Nekem lenne a legtöbb fanom? Aztaa. - Mondta aranyos hangnemben Lisa,és az arcára tette a kezét.
-Igen, meg a legtöbb aegyoval rendelkező tagnak is téged mondták. Meg Trixit.
-Komolyan? Pedig bennem szerintem semmi aranyos sincs. Csak próbálkozom. - Vakartam meg a fejem zavartan.
-Pedig nagyon "édes lány vagy". - Mondta Jisoo, mire ránéztem.
-Láttad a tegnapi interjút? - Kérdeztem.
-Persze, Roseval együtt néztük. - Mosolygott.
-Én lemaradtam rólaaa. - Biggyesztette le a száját Lisa.
Annyira aranyos dolgokat mondtak rólad a srácok. Mázlista. -Mosolygott Rose.
-RapMon olyan jó bátyó lehet. - Nézett rám Jisoo.
-Az is. - Bólintottam mosolyogva.
-Jungkook volt a legaranyosabb szerintem, meg Rapmon... meg Jin.
-Érződik rajtuk, hogy szeretnek téged. - Helyeselt Rose.
-Apropó. - Szürcsölt egyet az ivólébe Lisa. - Kaptunk egy koncertmeghívást, méghozzá Június legelejére az egyik közeli városba.
-Úristen, az első koncertem! - Mosolyodtam el.
-Bizony, nagyon jó lesz! - Simította meg a akarom Jisoo.
-Csak nem kell izgulnod! - Fogta meg a kezem Lisa (velem szemben ült).
-Igyekszem, bár nem lesz könnyű. - Mosolyogtam.
-De szép gyűrűd van.. - Nézte az ujjam. - Megnézhetem? - Kérdezte, én pedig levettem és odaadtam neki. Beszélgettünk még egy csomót, aztán délre hazamentem a srácokhoz. Jungkook és Jimin ismét tanultak, Jin és V videó játékoztak, J-Hope pedig a saját dalának koreóján dolgozott a szobánkban. Suga aludt, Rapmon pedig V-t és Jint nézte. Ezúttal én is csak néző voltam, aztán elmenem vacsorát készíteni. Egy idő után Jimin és Jungkook kijöttek érdeklődni, hogy mikor leszek kész. Megtöröltem a kezem és.. Közbe vettem észre valamit.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...