26.

214 7 0
                                    


Szeptember vége fele eljött a koncertjük napja Japánban. Természetesen én is velük utaztam, és 2 nap adtak volna koncertet, azaz 3 napig voltunk a szálláson. Az első napunk szabad volt, egyszerűen hihetetlen volt Japánban lenni. Számunkra V-vel Japán maga a mennyország, tele animés cuccokkal, boltokkal, és a többi. Rengeteg cuccot vettünk magunknak, és az első nap nagyon jó volt. A második nap szinte telt házas koncertük volt a srácoknak és mint mindig, a színfalak mögött így is nagy volt a sürgés-forgás.

-Ember, láttad mennyien vannak kint? - Nézett Suga Jinre.

-A Japán fanok imádnak minket, csak annyira, mint az Angliaiak és.. És a többi. - Mosolygott J-Hope. RapMon, Jimin és V a koreót gyakorolgatták, miközben énekelgettek.

-Srácok, öt perc kezdésig! - Nézett ránk a kellékes.

-Huh, oké, mindenki megvan? - Kérdeztem.

-Jungkook nincs itt. - Nézett körbe Jin.

-Hol van Jungkook? - Csodálkoztam.

-Itt vagyok! - Intett, miközben belekortyolt a vizébe.

-Már megszoktam a koncertezést, de valamiért most különösen izgulok.. - Nevetett Jimin.

-Jaja, dettó. - Bólintott Jungkook.

-Mi az első szám , amit előadtok? - Érdeklődtem.

-Cypher pt.4. Mi kezdünk. - Mutatott békejelet J-Hope. Aztán elkezdődött a show, és kivonult J-Hope, Suga és RapMon a színpadra. Ők hárman éneklik a dalt.

-Oké, és a következő?

-Mic Drop. - Nézett rám Jin, aztán énekelni kezdett, utána Jimin és V is, majd én is becsatlakoztam, de próbáltunk halkak lenni, hogy ne hallatszódjon ki a színpadra, hogy mi meg teljesen mást énekelünk.

-Kook, mennyit iszol még? - Nézett rá Jimin.

-Már semennyit mert elfogyott. - Nyomta össze a flakont Jungkook és kidobta a kukába.

-Hol járnak? Elszaladok wc-re. - Hallgatózott Jin.

-Siess, mert ez már a dal közepe. - Néztem rá.

-Futok. - Szaladt el.

-Oké, Trixi, megkérhetlek valamire? - Nézett rám V.

-Mondd.

-Fogd meg a szemüvegem. - Nyújtotta nekem, mire elnevettem magam.

-Oké. De.. Miért nem hordod a színpadon is? Szerintem nagyon jól áll. - Mosolyogtam.

-A lehető legkevesebbet hordom. Utálom. - Rázta meg a fejét, én pedig Jungkookra néztem, aki az asztalra támaszkodott a háta mögött és a plafonra nézve mély levegőket vett.

-Ennyire izgulsz? - Mentem oda hozzá. - Már rengeteg koncertetek volt, emiatt ne izgulj. Többen vannak, mint szoktak lenni, de ez ne akadályozzon. - Simítottam meg a karját, de Jungkook csak bólintott. Nem olyan, amilyen szokott lenni. Sokkal.. Csendesebb és sivárabb...

-Megjöttem! - Szaladt hozzánk Jin jó pár másodperc. - Nem késtem le semmit, igaz?

-Nem, most fogják befejezni a dalt. - Nézett ki a színfalak mögül Jimin. Tényleg sietett.

-Tudsz énekelni? - Néztem Jungkookra aggódva.

-Hogy ne tudnék? - Nézett rám. - Jól vagyok. Csak izgulok. - Mondta majd RapMonék befejezték a dalt.

-Hajrá! - Mosolyogtam, Jin, V, Jungkook és Jimin pedig kivonultak a színpadra. Előadták azt a dalt is, majd jött a DNA, Go Go, aztán jött egy kis helycsere, ami szintén egy hármas dalt volt. V, Jin és Jimin adták elő a Special Acoustic Medley-t, Jungkook, RapMon, Suga és J-Hope pedig levonultak.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now