11#

321 9 0
                                    


 2 hét múlva reggel hulla fáradtan keltem. A betegségemből pár nap alatt kilábaltam, viszont a Los angelesi út miatt nagyon izgatott voltam és emiatt este alig tudtam aludni. Reggel már egyik srác se volt a szobába. Felkeltem és kimentem a nappaliba.
-Jó reggelt. - Köszöntem.
-Jó reggelt! - Szólaltak meg egyszerre. Odamentem Jungkookhoz és nyomtam egy puszit az arcára majd bementem a fürdőszobába felöltözni. Amikor kimentem, a srácok rám néztek, aztán.. Kitört belőlük a röhögés.
-Mi az? - Vontam fel a szemöldököm.
-Figyelj Trixi, ha tetszik a stílusom, csak mondd hogy melyik ruha tetszik és kölcsön adom. - Nevetett J-Hope, mire Jin felállt és a tükör elé állíttatott. Aztán én is elröhögtem magam.
-Basszus ne.. Nagyon fáradt vagyok.. -Csaptam a homlokomra. J-Hope cuccai voltak rajtam.
-Észrevettük. Olyannyira hogy Jimint pusziltad meg az előbb. -Mosolygott Suga, Jimin pedig hátrafordult és rám nézett.
-Gondolom nem nekem akartad címezni. - Nevetett.
-Megjegyeztem. - Nézett rám nevetve Jungkook.
-Micsodaa? Ahj.. Ne harii, nagyon hülye vagyok ma reggel. - Mentem oda Jungkookhoz és ezúttal tényleg az ő arcát pusziltam meg. Erre ő pedig megszagolt.
-Most olyan illatod van mint J-Hopenak. - Jegyezte meg nevetve.
-Mivel az én cuccaimban van. - Nevetett J-Hope is.
-Hát.. A gatya kissé nagy, tipikus férfi farmer, de a pulcsi nagyon bejön, szóval ezt elcsórom.. - Néztem végig magamon.
-Ne már.. Így J-Hope fog eszembe jutni, ha megcsókollak. - Nézett rám Jungkook.
-Akkor ne csókold meg. - Logikázott Jin.
-Az nem lehet. - Ingatta a fejét.
-Na jó, nem, inkább felveszem a saját cuccaimat. - Álltam fel aztán átöltöztem a saját cuccaimba, majd Jungkook megint megszagolt.
-Máris jobb. - Mondta mire elnevettük magunkat.
-Nincs rajtad fülbevaló. - Néztem Jungkookra, a többiek pedig készülődtek az útra.
-Igen, nem hozok magammal.
-De imádom amikor rajtad van az az ezüst karika fülbevalód. - Mosolyogtam halványan.
-Ez? - Vette elő a zsebéből.
-Igen! - Bólintottam, mire betette őket a fülébe.
-Csak a te kedvedért. - Mosolygott, és megpuszilta a homlokom. Mi is elkezdtünk készülődni és mindenki cipelt egy-egy táskát. A repülőn J-Hope és RapMon mellett ültem (azaz közöttük), mögöttünk Jungkook és Jimin, mögöttük pedig Jin, Suga és V. Közbe néha hülyültünk, beszélgettünk, zenét hallgattunk, aztán elaludtam a bátyám vállán. A szállásra érve mindenki bepakolt a szobájába. Szállás amúgy nagyon szép volt.
-Akkor én veled fogok aludni? - Néztem Jungkookra.
-Persze hogy velem. - Mosolygott így lepakoltunk egy szobába és felfedeztük. Kinyitogattuk a szekrényeket, kinéztünk az ablakon meg ilyenek.
-Ah, és akkor ma este koncerteztek. Egy csomót gyakoroltatok. - Néztem rá.
-Igen. Nagyon remélem, hogy most már nem fogom elfelejteni a lépéseket.. - Pakolt ki a bőröndjéből, miközben az ablakon kihajolva bámészkodtam.
-Nem fogod, az már rég volt. Meg tudod csinálni, nem ez lesz az első koncerted. - Mosolyogtam.
-Tudooom, csak amilyen szerencsétlen vagyok.. - Sóhajtott, mire bezártam az ablakot.
-Nem vagy szerencsétlen, csomó jó dolog történik veled. - Lépkedtem felé zsebre dugott kézzel.
-Igen, az mondjuk igaz. Az egyik az te vagy. - Nézett fel rám, aztán felállt az ágyról. - Még mindig nem tudom elhinni, hogy az enyém vagy. - Mosolygott.
-Pedig ideje lenne. Csak a tied. - Mosolyogtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Gyermekek! - Rontott be Namjoon kopogás nélkül mire mindketten ránéztünk. -Bocsánat hogy megzavarom a pillanatot de... Nektek nincs kedvetek moziba menni így első nap kezdésként? - Érdeklődött.
-Nem ismered azt a szót, hogy "Kopogás"? - Érdeklődtem.
-Jó, nem csináltatok semmit intim dolgot, szóval ne zavarjon. - Jegyezte meg mire elnevettük magunkat.
-Mit néznénk? - Kérdezte Jungkook.
-Valami horrort.
-Akkor nem. Most nincs kedvem horrorozni. - Rázta meg a fejét.
-Én kíváncsi vagyok, meg minden, én szerintem elmegyek. - Bólintottam.
-Akkor velem meg J-Hopeval jössz. A többieknek nincs kedve mozizni.
-Akkor mi addig gyakorolunk az esti koncertre. Nélkületek. - Gúnyolódott nevetve Jungkook, majd kiment a szobából.
-Szörnyű.. - Nevetett Namjoon. Összekapartuk J-Hopeot és elindultunk mozizni. Egy nagyon jó horrort néztünk meg. Bár középen ültem, és ebből az lett, hogy mind a hárman végigröhögtük az egészet, mert mindig volt valami hozzáfűznivalónk. Valamelyik résznél már J-Hope és én sírtunk a röhögésnél, mire a mögöttünk ülők lepisszegtek. Meg Namjoon is megszólt, hogy viselkedjünk. Igen, itt már csak ilyen egy átlagos horrorfilm nézés. Csak a szokásos. A moziból hazafele menet még mindig a filmről dumáltunk és nevetgéltünk, amikor..
-Az ott nem Jungkook? - Kérdezte Namjoon, mire odakaptuk a fejünket.
-De! - Döbbentem le, mire mind a hárman egy szobor mögé rejtőztünk. A járókelők megbámultak, hogy így "kémkedünk", de nem zavart. Egy lánnyal beszélgetett, és nem voltak messze tőlünk, hallottunk belőlük valamit.
-Akkor bandatag vagy te is? - Kérdezte a lány.
-Igen. Menő mi? - Mosolygott Jungkook.
-Jobban jártál mint én. - Nevetett a csajszi.
-Nekem tetszik a munkád. Foglalkozhatsz az állatokkal. - Nevetett Jungkook, és igyekeztem nem arra fókuszálni, hogy milyen elbűvölő mosolya van.
-Kösz.. - Mosolygott a csajszi. - Na jó, jó volt veled találkozni. Megvan még a számod, majd lehet hívlak. - Ölelte meg, Jungkook pedig viszonozta, én pedig döbbentem fordultam el és igyekeztem volna leleplezni a sírógörcsömet.
-Trixi, Jungkook nem olyan, ne akadj ki.. - Mondta J-Hope aggódóan.
-Mi az hogy hívja? Mi az hogy megvan a telószáma? Miért..? - Kérdeztem könnyes szemmel.
-Ne csináld ezt Trixi, ne sírj.. - Ölelt meg Namjoon.
-Te nem akadnál ki, ha lenne egy barátnőd aki egy számodra ismeretlen palival találkozgat? - Kérdeztem sírva.
-De.. Valószínűleg.. Ahj.. Menjünk inkább. - Mondta. Egész úton hülyének néztek a járókelők, hogy én bőgök, két srác meg vigasztal. Megpróbáltak felvidítani, de ezek után nem ment. Levágódtam a kanapéra, mire a többiek is jöttek a nappaliba.
-Hazaértetek? Milyen volt a film? - Érdeklődött Jin, de aztán megpillantott engem.
-A film jó volt. - Mondta J-Hope.
-És mi a baja Trixinek? - Kérdezte.
-Hosszú.. - Mondtam. - Próbáltatok? - Érdeklődtem és próbálgattam letörölni a könnyeim.
-Igen, egy kicsit, de aztán szünetet tartottunk és Jungkook elment. Azóta se jött vissza. - Mesélte Jimin.
-Nem hiszem el... - Hitetlenkedtem. - Sose leszek senkinek se elég jó..
-Ne mondj ilyeneket. Ha Jungkook betoppan majd rákérdezel. - Mondta J-Hope, mire a többiek kíváncsiak voltak, hogy mi történt. Ő és Namjoon elmagyarázták, aztán végül megjött Jungkook is.
-Sziasztok! - Köszönt.
-Hát te meg merre jártál? - Kérdezte V. - Olyan gyorsan elviharoztál..
-Boltba voltam. Vagyis olyasmi. - Mondta, mire könnyes szemmel megráztam a fejem. Aha.
-Eddig..? - Kérdeztem gombóccal a torkomba.
-Igen.. Sokáig tartott... A.. Vásárlás.. - Vakarta meg a fejét, mire V, Jimin J-Hope és a többiek bementek a konyhába. Tudták, hogy beszélni akarok Jungkookkal.
-Baj van? - Kérdezte.
-Aha.. - Bólintottam és igyekeztem nem elsírni magam.
-Éreztem.. Mi a baj?
-Te.. - Hajtottam le a fejem, ő pedig furcsállva nézett rám. - Amikor jöttünk hazafele a moziból.. Láttunk.. Téged.
-Tényleg? - Nézett rám.
-Igen.. Egy lánnyal. És.. Láttam, ahogy.. Megöleltétek egymást, meg.. Elnevetgéltetek.. És.. - Soroltam, de kezdett elcsuklani a hangom. Megtöröltem a szemem és Jungkookra néztem.
-Ne sírj, kérlek, nem szeretlek így látni! - Törölte le az ujjával a könnyeim.
-Jó, de.. Én.. - Szomorkodtam, mire megfogta az állam és felemelte.
-Nézz a szemembe... - Mondta, mire nagy nehezen megpróbáltam a szemébe nézni. - Te azt hiszed hogy más lánnyal találkozgatok?
-Nem tudom, csak.. Hallottam, hogy "Majd hívlak" meg ezek és.. Én.. - Magyarázkodtam, mire Jungkook kedvesen elnevette magát.
-Jajj te.. Az egy volt osztálytársam volt. Összefutottunk az utcán. Semmi több. - Nézett rám.
-De azt mondtad, hogy boltba voltál..
-Igen, olyasmi. - Bólintott, majd benyúlt a zsebébe. - Neked vettem.. Vagy csináltattam. - Kapott elő egy kis dobozkát, mire csodálkozva néztem rá.
-Nyugi, nem lánykérésre készülök. - Nevette el magát, mire én is halványan elmosolyodtam. Kinyitotta a dobozkát és kivett belőle egy gyűrűt. - Add a kezed. - Mosolygott, mire odaadtam neki a kezem és rátette az ujjamra a gyűrűt. Jobban megnéztem és az volt ráírva, hogy: "Jungkook's girlfriend", és oda volt írva a dátum, amikor összejöttünk.
-Nekem is van. - Mutatta fel a kezét mire megnéztem. Az övén is rajta volt a dátum és az volt ráírva, hogy " Trixi's boysfriend".
-Ezeket csináltattad? - Mosolyogtam.
-Igen. Nehogy azt hidd, hogy most hogy az enyém vagy, elengedlek. Sose foglak. - Mosolygott és megfogta a kezem.
-...Imádom a mosolyod.. - Néztem rá.
-Zavarba hozol. - Nevetett.
-Annyira hülye vagyok.. Ne haragudj.. Csak.. Megijedtem..
-Semmi baj, én is megijedtem volna. Csak ne sírj. Nem szeretem, ha sírsz. - Hajolt közelebb és megcsókolt, majd betoppant a szobába RapMon.
-Megdumáltátok? - Kérdezte.
-Ahaaa. - Bólintottam.
-Van kedvetek játszani? - Nézett ránk.
-Micsodát?
-Hívom a többieket is. - Kiabált a konyhába, a többiek pedig jöttek leültünk a földre egy körbe.
-Na szóval. A játék arról, szól hogy mindenki elmondja az ideálját. - Csapta össze a tenyerét.
-Ez csak így kipattant a fejedből? - Csodálkoztam.
-Most na, miért ne? - Nézett rám.
-Oké, akkor kezdem a kérdezést én. Jimin? - Nézett rá.
-Miért én? ..Ahj, jó.. - Sóhajtott nevetve.
-Mondd el az ideálod. Mi az,amit megnézel egy lányon? - Kérdezte RapMon.
-Nos.. Hát, amit először megnézek, az az arca, meg a.. Meg az alakja. Nem akarom, hogy bombázó alakja legyen, de.. Azért legyen jó. - Mosolygott zavartan.
-Értem. J-Hope?
-Fú, hát.. Nem tudom. - Nevetett és kicsit zavarba volt. - Szeretem ha... Egy lánynak jó az alakja.. Szép arca van... Gondoskodó.. És ha szereti, ha ölelgetik.
-Még valami, külső tulajdonságra? - Kérdezte.
-Hmm.. Nem, szerintem ennyi.
-Értem. V? - Kérdezte a mellette ülő V-t, és így sorba mentünk.
-Nincsenek külsőleg nagy elvárásaim, csak legyen melle, legyen szép, öltözködjön nőiesen és tudjon főzni. - Mondta.
-Akkor te azt szereted, ha egy lány inkább.. Csinosan öltözködik? - Értelmezte J-Hope.
-Igen. - Bólintott.
-Oké. Jungkook? - Nézett rá, mire hevesebben kezdett verni a szívem.
-Az ideálom?
-Igen.
-Trixi. - Nevetett.
-Oké, részletesebben. - Nevetett RapMon.
-Fú, oké.. - Gondolkozott. - Szeretem ha egy lány.. Lazán öltözködik, szép arca van, alacsonyabb nálam.. Szép lábai vannak.. És.. Ennyi. - Mondta.
-Mellét meg ezeket nem nézed? - Kérdezte RapMon, mire elvörösödve néztem rá.
-Miért csak tőle kérdezel rá erre?? - Hitetlenkedtem. Néha zavarba ejtő egyedül lánynak lenni.
-Bocs hugi. - Nevetett.
-Hát.. Szeretem ha.. Nagyobbak a mellei, vagy na.. Értitek. - Nevetett zavartan mire mindannyian rám néztek.
-N-ne már! - Hajtottam a fejem a saját ölembe, így eltakarva őket.
-Szegény, egyem meg.. - Nevetett Jimin.
-Oké, szerintem felemelheted a fejed. - Mondta Suga.
-Nem, így leszek végig! Ki jön?
-Te. - Mondta bátyus.
-A pasi ideálomat mondjam? - Emeltem fel a fejem, mire Jinnek lejebb tévedt a tekintete.
-Igen. - Bólintott RapMon.
-Ne azt nézd már! - Vágtam Jinnek egy párnát.
-Ne haragudj. - Nevetett.
-Hát.. Szeretem ha egy srác.. Tud főzni, magasabb nálam, nyilván, ha van fülbevalója, ha szép mosolya van, és ha.. Kimutatja, hogy szeret.
-Egyéb külső elvárások? Hány centi legyen? - Érdeklődött RapMon.
-Nem tudom, 160 fölött.
-Azt a rohadt. - Nevetett Jimin, mire a többiekből is kitört a röhögés.
-Kicsit nagyravágyó vagy tesó. - Nevetett RapMon... Aztán leesett.
-N-nee.. - Nevettem, J-Hope, Jungkook és Suga pedig már konkrétan sírtak a röhögéstől. - Azt hittem a magasságra vagy kíváncsi na! Ahj, olyan betegek vagytok.. - Nevettem.
-Figyelj Trixi, azért nem tudok neked mindent megadni.. - Nézett rám Jungkook, és mindannyian sírtunk a röhögéstől. Még én is.
-J-jó, le lehet állni. - Nevettem. - Ne lovagoljunk ennyit a témán.
-Hát azon szerintem se. - Mondta Jungkook, és ismét kitört mindenkiből a röhögés.. Ez kész katasztrófa.
-Na jó, Suga jön! - Nevettem, mire megpróbáltunk elhalkulni és Sugára figyelni.
-Hát.. Nekem sincsenek nagy elvárásaim.. Legyen szép, gondoskodó, és szeretném ha meghallgatná a zenéimet. És öltözködjön lazán.
-És te legyél az egyetlen srác, akivel dumál. - Fűzte hozzá Jin.
-Igen.
Ezek után Jin és RapMon is elmondták. Aztán készülődtünk a koncertre. Egy idő után elindultunk, gyakoroltak még kicsit a helyszínen. Természetesen ezt a koncertet is végignéztem, mint mindet, énekelgettem, táncolgattam a színfalak mögött, majd amikor végeztek, visszamentünk mint a gyakorlóterembe.
-Trixi, egyébként téged nem zavar, hogy.. Több ezren rajonganak Jungkookért? - Kérdezte bátyus.
-Nem.. - Ráztam meg a fejem. - Mert tudom, hogy az enyém. - Mosolyogtam.
-Ez így van. - Bólintott Jungkook mosolyogva. Azt hiszem sikerült elfelednem Sugát. Mindig is vonzódtam valamennyire Jungkookhoz, de valamiért úgy éreztem, hogy Sugához jobban. Most már szerencsére nem így érzek...  

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now