8#

284 9 0
                                    


 Este a telefonomat nézegettem elalvás lőtt. Bementem a beszélgetésünkbe Jungkookal és tényleg nem volt ott a videó.. Rányomtam az I-betűre a beszélgetésünk jobb felső sarkbába és lejjebb görgettem a "megosztott tartalmak"-hoz, és.. Ott volt a videó. Hát persze, hisz ezzel nem törli ki végelegesen.. Bedugtam a fülhallgatómat a telefonba és a fülembe és elindítottam a videót. Jungkook nézett a kamerába.
-Sziaa! Okés, nem szeretném rabolni az idődet, függetlenül attól ,hogy mimkor nézed ezt a videót.. Szeretnék mondani egy fontos dolgot.. - Mondta én pedig érdeklődve figyeltem. - Mindig is tudtam ,hogy tetszik neked Suga, vagyis, mindig is gyanítottam. Legjobb barátok vagyunk és sose említetted de én tudtam. Most pedig.. Fogalmam sincs.. Jártok? Nem? Nem tudom, mert nem mondod el.. - Hajtotta le a fejét mire lebiggyesztettem a számat. Aucs.. Van benne valami.. - Már általános óta nagyon jó kapcsolatban vagyunk. Mindig is úgy tekintettem rád, mint ha a húgom lennél. Csak az a baj ezzel, hogy.. Egy húgba nem szokás szerelmesnek lenni.. - Nézett a kamerába, és zavarban volt, én pedig döbbenten ültem fel az ágyamban. - Én.. Nagyon régóta szeretlek.. Nem tudom.. Általános 7. óta talán.. Tudom, volt 10.-be egy barátnőm, de tudod miért szakítottunk? Mert nem tudtam őt úgy szeretni mint téged. Tudom, hogy te szereted Sugát, én rám csak legjobb barátként tekintesz, de.. Én ezt nem tudom elfogadni.. Szeretnélek, de tudom hogy nem kaphatlak meg..Szeretném érezni ahogy megcsókolsz, de tudom, hogy sose lesz ilyen. Őszintén, amikor megcsókoltátok egymást V-vel ,baromira féltékeny lettem. - Mosolygott halványan. - Bár tudom, hogy egyikőtöknek se jelentett semmit se az a csók. Mindannyian felnőttek vagyunk, simán belefér most egy ilyen... Na de tényleg, nagyon sokat beszélek.. Nem tudom, mit akartam kihozni ebből.. Csak szerettem volna ,hogy tudd, mert már nagyon régóta el szerettem volna mondani neked. És sajnálom hogy nem személyesen mondtam el.. De talán még jobban zavarban lettem volna a tekintetedtől, így is érzem ,ahogy furcsállva nézel rám.. Szeretlek. - Mosolygott, majd küldött egy puszit és a videó befejeződött. Sokkoltan tettem le a telefont és a szám elé kaptam a kezem, majd átpillantottam Jungkookra, aki aludt. Nem akartam hinni a fülemnek.. Jungkook?.. wooow.. Csak woow..
"Namjoon: Te még fent vagy?" - Érkezett egy üzenetem messenegren ,mire megnéztem. Bátyus írt..
"Én: Igen, csak megnéztem valamit, most fogok aludni.. Ha fogok tudni..
Namjoon: Mit néztél?
Én: Egy videót.. Amit.. Jungkook küldött.
Namjoon: Milyen videót küldött?
Elküldtem neki a videót, és pár perc múlva válaszolt.
Namjoon: Jaj.. Tudom.. Említette hogy már régóta meg szerette volna csinálni ezt a videót neked... Nem hiszem el, hogy tényleg elküldte..
Én: Tudtál róla?
Namjoon: Igen, de nem akartam elmondani , mert Sugát szereted.. Nem lett volna értelme elrontani a kapcsolatotokat Jungkookkal.
Én: És ezt Suga tudja?
Namjoon: Dehogy tudja, normális vagy? Meg is öli Jungkookot..
Én: Ahhjj, Istenem..
Namjoon: Döntés elé szorultál?
Én: Igen..
Namjoon: Érzel valamit Jungkook iránt?
Én: NEM TUDOM... Mindig is szerettem Sugát de Jungkookot is különösebben szeretem.. Ez olyan fura..
Namjoon: Sugával már jártok, nem?
Én: Nem tudom, nem jelentettük ki.. De már többször is megcsókoltuk egymást..
Namjoon: Majd rákérdezek, kíváncsi vagyok mit mond.. Döntsd el, mit szeretnél.
Én: Alszom rá egyet..
Namjoon: Jóéjt ♥"
Ezek után elaludtam. Reggel nagyon korán keltem. Kimentem a konyhába, ahol természetesen Jin volt, hisz ő mindig korán kel, és.. Ott ült Jungkook is.
-Jó reggelt Trixi! - Mosolygott rám Jungkoook.
-Jó reggelt. - Mosolyogtam, mire Jin is jó reggelt kívánt. Leültem az asztalhoz.
-Kérsz kávét? - Kérdezte Jin.
-Nem tudom.. Kérek. - Mondtam és Jungkookra néztem.
-Nem szoktál ilyen korán kelni. - Nézett rám Jungkook.
-Tudom.. Pedig este nem feküdtem le valami korán. Asszem hajnali kettőkor aludtam el.
-Mit csináltál te addig? - Érdeklődött.
-Gondolkoztam.. Rohadt sokat. - Gondoltam vissza tegnapi videóüzenetre.
-Trixi, ha nem fogsz korán aludni, akkor hamarabb le kell feküdnöd. - Jegyezte meg Jin.
-Nem,csak tegnap este kicsit másabb volt minden. - Vakartam meg a fejem.
-Mivel volt másabb? - Tette le elém a kávét, és leült mellénk ő is. - Jaa, várj,. azt hiszem tudom! Tudom, tudooom! Basszus, neee! Ilyen hamar? - Csodálkozott, mire Jungkookkal furán néztünk rá.
-Mi volt hamar? - Vontam fel a szemöldököm zavarodottan.
-Basszuuus.. Akkor Suga ezért nem jött sokáig aludni!
-Micsoda? - Nézett rám Jungkook.
-Nem tudom, fogalmam sincs miről beszélsz! - Néztem Jinre.
-Hát ti, nem..?
-N-nem te jó ég, úrsiten! - Döbbentem le. - Én.. Nem, nem vele voltam este. Jesszus.. - Temetem a tenyerembe az arcom. Mr korán reggel sikerült zavarba hozni.
-Jó, bocsi azt hittem, annyira mondtad hogy különleges volt a tegnap este hogy azt hittem! - Nevette el magát Jin.
-Nem különleges volt hanem másabb. Istenem.. Nevettem el magam.
-Oké, akkor miben volt másabb? - Támasztotta meg az állát Jungkook.
-Öhm.. Hagyjuk.. Ez csak két emberre tartozik. - Ráztam meg a fejem.
-Jaj, értem.. Vagyis nem, de biztos. - Állt fel Jin, és mindketten elnevettük magunkat Jungkookkal. Átlagos reggel.. Felöltöztem, közbe a többiek is keltek fel. Amikor senki nem volt a nappaliba Jungkookon kívül, leültem mellé.
-Fáradt vagyoook de nem tudok visszaaludniii! - Hisztizett Jungkook.
-Én is fáradt vagyok.. Baromira.. - Dörzsöltem meg a szemem. - Jungkook.. Beszélhetnénk?
-Persze. - Bólintott és mélyen a szemembe nézett.
-Én.. Láttam a videót.
-Micsoda? De kitöröltem.. - Hitetlenkedett.
-Nem ,véglegesen nem.. A megosztott tartalmaknál ott volt, és.. Tegnap este azt néztem meg..
-Micsoda? Ne.. Nene... - Idegeskedett.
-Miért nem akartad, hogy megnézzem.
-Nem tudom, gáznak tartottam... Nem akartam elcseszni semmit.. Ajj.. - Temette a tenyerébe az arcát.
-Nyugi van már! - Nevetem le magam és a vállára tettem a kezem mire rám nézett. - Jungkook, a videó nagyoon édes volt, de tényleg.. Aranyos vagy..
-Igen..? - Csodálkozott.
-Igen..De.. Nem tudom, most fogalmam sincs, mi folyik körülöttem.. Sugával már többször is megcsókoltuk egymást,de nem jelentettük ki, hogy járunk..Namjoon fogja megkérdezni, hogy mit érez irántam és.. Baromira kíváncsi vagyok..
-És te mit érzel..? - Kérdeze.
-Nem tudom. Nagyon szeretem Sugát.. De.. Téged is.. Tudod..9.-óta érezek irántad valamit.. - Jöttem zavarba.
-Komolyan? - Döbbent le.
-Igen..
-Azta..Jó tudni..
-Most fogalmam sincs mi van, de.. Igyekszem minél hamarabb választ adni a kérdésedre, jó? - Simítottam meg az arcát.
-Oké.. - Mosolygott rám, én pedig megöleltem. Szorosan magához ölelt.
-Nagyon szeretlek.. - Suttogta, mire elvörösödtem.
- Én is szeretlek.. - Öleltem meg.
-Tényleg, végül hívott a BlackPink ,hogy bevettek-e? - Kérdezte érdeklődve, én pedig eltoltam magamtól.. Tényleg..
-Nem.. - Csodálkoztam. Basszus.. Au.. - Szomorodtam el. - És.. a teszt eredményeit te tudod már? - Kérdeztem.
-Nem, még nincs fent.. Majd később fogják kitenni,de már várom.. - Mosolygott. 1 óra múlva tényleg kint voltak az eredmények és mindannyian gratuláltunk nekik. Egy ideig unatkoztunk, én a szobámba voltam, ahova később bejött Jungkook is. 

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now