Reggel arra keltem fel, hogy valaki felém hajol és megpuszilja az arcom. Kinyitottam a szemem és megpillantottam Jungkookot.
-Jó reggelt. - Mosolygott és megsimította az arcom.. Olyan fura.. Nem járunk, meg semmi, de kimutatja, hogy szeret.
-Jó reggelt... - Mosolyogtam halványan, mire mindketten felültünk.
-J-Hope? Suga? - Néztem körbe a szobában.
-Öltöznek. Megyünk valami interjúra..
-Interjú? És.. Én? - Kérdeztem.
-Te is jössz. - Mosolygott, majd visszadőlt az ágyra. - Olyan jó úgy aludni, hogy ölelgethetek valakit.
-Nekem is jó. - Néztem rá mosolyogva. - Biztonságérzetet ad.
-Igen... Tényleg.. Mi van Sugával? - Kérdezte.
-Tegnap amíg aludtál, beszéltünk.. Azt beszéltük hogy barátok maradunk.. És azt mondta hogy inkább fókuszáljak rád.
-Tényleg? - Csodálkozott a plafont bámulva.
-Igen. - Bólintottam. - Mondjuk én is így gondolom..
-Akkor gyere közelebb és fókuszálj rám. - Nyújtotta ki a kezét mosolyogva, mire felé csúsztam és a szemébe néztem. -Aranyos vagy. - Simította meg az arcom és lejjebb húzta a fejem, aztán megpuszilta az arcom. Én is megpusziltam majd mindketten felkeltünk. Mi is elmentünk felöltözni majd kimentünk a nappaliba.
-Na, mindenki felkelt, és elkészült. Fél óra és indulunk. - Mondta Namjoon.
-Én ma vásárolni akartam menni.. - Mondta Jungkook.
-Fogsz tudni menni, nem fog sokáig húzódni szerintem. - Mondta J-Hope.
-Különben is, mit akarsz vásárolni? - Nézett rá V.
-Nem tudom, csak már rég voltam. - Nevetett.
Később mindannyian elindultunk a helyszínre. A nő, aki várta őket az interjúra, furcsállta a jelenlétem, nem tudta, ki vagyok.
-Szabad tudnom hogy kicsoda a lányka? - Nézett rám mosolyogva.
-Ő a barátunk. Ovis korunk óta.. Mindig velünk van.
-És egyben a menedzserünk. - Bólintott Jin. - Meg Namjoon húga.
-A múltkori koncertükön megmutatták őt, asszem Trixi a neve. - Mondta az egyik operatőr, mire elmosolyodtam. Wow..
-Igen, Trixi vagyok.. - Bólintottam.
-Nos örvendek. Akkor te is részt vehetsz az interjúba. - Mosolygott, mire a srácok rám néztek.
-Jaj, én nem tudom.. - Vakartam meg a fejem.
-Na, itt az idő hogy téged is megismerjenek. - Mondta Suga.
-Gyerünk húgi. - Simította meg a vállam Namjoon.
-Ha belemész, kapsz tőlem valamit! - Mondta Jungkook, mire mindannyian "Úúú"-zni kezdtek.
-Jó, jó, belemegyek naa. - Mondtam. Az interjúban olyan kérdéseket kaptam, hogy mióta ismerem őket pontosan, miben szoktam segíteni, kihez állok legközelebb, meg...
-És barátod van-e? - Kérdezte, mire mindannyian felém fordultak. Tudtam, hogy le fogják adni a TV-ben, és meg kell gondolnom, mit válaszolok.
-Nincs.. - Mondtam pár másodperc gondolkozás után. - Csak kialakulóban van.
-Ó, és.. Azt szabad tudni hogy kivel vagy egyelőre maradjon titok? - Mosolygott.
-Egyelőre maradjon titok.. - Bólintottam halvány mosollyal. Igen, azt hiszem ez így lesz a legjobb. Az interjú végeztével (ami kb amúgy másfél órás volt) hazamehettünk. Mindannyian a nappaliba mentünk, a szokásos helyünkre.
-Fura hogy látni fogom majd a TV-ben magam.. Ma este.. - Mondtam.
-Majd megszokod. - Mosolygott Jimin.
-Tényleg, ígértem valamit. - Mondta Jungkook, mire ránéztem. - Azt mondtam hogyha belemész az interjúba kapsz valamit.
-N-nem kell semmi, tényleg, szívesen elfogadtam.. - Jöttem zavarba, és mind a hatan minket néztek.
-Csukd be a szemed.
-N-nem, tényleg nem kell.. - Vakartam.meg a fejem.
-Csukd már be! - Mondta V. Örülök hogy van közönség.. Becsuktam a szemem és fogalmam sem volt, hogy valamit a kezembe akar-e adni vagy valami.. Aztán azt éreztem, ahogy az ajkai megérintik az enyémet és.. Megcsókolt.
-Végre! Végreeee! - Mondta Suga.
-Eljött ez a pillanat is! - Örült J-Hope, Jungkook pedig elhajolt tőlem. Elvörösödve néztem rá.
-Tetszik az ajándék? - Kérdezte halvány mosollyal, a szívem pedig vagy százzal vert.
-Igen.. - Mondtam halkan, mire Jungkook magához ölelt a srácok pedig tapsoltak(?). Tényleg örültek.
-Most már az enyém vagy.. A barátnőm.. - Mondta, én pedig eltoltam magamtól.
-Gyerekek, nem tudom hogy vagytok vele, de Trixi sokkal jobban illik Jungkookhoz.. Végre. - Mondta Suga és tényleg örült nekünk.
-Szerintem is, én szurkoltam Jungkooknak. - Mondta J-Hope.
-Én tudtam hogy összefog neki jönni. Jungkook kitartó. - Mondta Jimin. Miután ezeket is kitárgyaltuk, Jungkook el akart menni vásárolni és azt mondta menjek vele. Vele mentem és nagyon jól éreztük magunkat. Beültünk kajálni, halkan énekelgettünk az utcán és vásárolgattunk.
-Úristen ez a felső nagyon tetszik.. - Néztem ki az egyiket, amire az volt írva, hogy "Queen."
-Ez ilyen páros felső. - Vette fel mellette a "King" feliratú felsőt. - Tök aranyos lenne, ha lenne ilyen felsőnk.
-Vegyük meeeg! - Néztem rá bociszemekkel, mire elnevette magát, és megsimított a fejem.
-Kérésed számomra parancs. - Vette fel a felsőket mosolyogva és a pénztárhoz mentünk. Hazafele menet egy csomót beszéltünk.
-Nem hittem volna, hogy valaha is barátnőm leszel. Kitartottam de nem fűztem ezekhez sok reményt.. - Mondta.
-Én se hitem ezt. - Gondolkoztam. - De.. Nagyon szeretlek és jól érzem magam veled..Felszabadultabb vagyok melletted és..Egyszerűen imádni való vagy. Mint eddig. Mindig is kíváncsi voltam, milyen lehetsz, ha barátnőd van..
-Akkor most személyesen tudhatod meg. Eddig hogy tetszem? - Állt meg, én pedig ránéztem.
-Eddig tökéletes vagy. - Lépkedtem hozzá közelebb mosolyogva, mire megcsókolt.
-Most már én is úgy érzem, hogy nem illek Sugához.. Ő nem mondja hogy gyönyörű vagyok, és nem csókolgatott túl gyakran meg ezek.. - Vakartam meg a fejem.
-Én csak önmagamat adom. Nagyon szeretem kimutatni másoknak ,hogy szeretem őket.
-Tudom ,ezt már rég megtapasztaltam. - Mosolyogtam, mire megpuszilt a homlokom, és megfogta a kezem.
-Mehetünk? - Kérdezte, mire bólintottam. Hazaértünk és lepakoltunk. Mindenki a szokásos helyén volt.
-Mit hoztatok nekünk? - Kérdezte J-Hope nevetve.
-Semmit. - Nyújtottam ki a nyelvem.
-Elmennek vásárolgatni és még csak nem is gondolnak ránk. Felháborító.. - Rázta meg a fejét nevetve Jimin.
.Viszont magunknak vettünk egy nagyon aranyos pulcsit. - Vette elő Jungkook a pulcsit, majd felkapta, és rögtön utána én is felvettem az enyémet.
-Tádá! - Tártuk ki mindketten a karunkat nevetve.
-De aranyoos! - Nézett ránk J-Hope.
-Tökéletesen összeillenek.. - Mosolygott halványan Suga.
-Kell egy barátnőőőő... - Nézett fel a plafonra Jimin.
-Minek? - Kérdezte Jin, mire mindannyian elröhögtük magunkat.
-Azért mert.. Olyan jó lenne valakivel úgy elaludni hogy átöleljük egymást, és.. Valakivel közös pulcsit hordani.. Meg valakit ölelgetni..
-Itt vagyooook! - Ölelte meg őt J-Hope.
-Lányra gondoltam. - Rázta meg a fejét nevetve Jimin, J-Hope pedig elengedte, ekkor megcsörrent a telefonom.
-Igen? - Szóltam bele, mire egy férfi hang szólalt meg. Engem és a srácokat keresett. Egy ajánlatot tett fel, miszerint a srácoknak el kéne menni 4 napra Los Angelesbe, egy koncertre. 3 napon lenne koncert, a 4. Nap pedig egy ajándék nap, úgymond. Az időpont március 27-31-ig lenne, szóval 2 hetünk van.
-Aha.. Köszönöm, átgondoljuk. És.. A szállás?
-Azt fizetjük. Hét szobás lenne. Nem régiben hallottam magáról, mint menedzser, és tudom hogy ott kell lennie a koncerten. Nem tudom, valahogy meg lehetne oldani, hogy maga is jöjjön..?
Én: Persze lenne alvóhelyem. - Bólintottam. -Akkor gondolják át és értesítsenek minél hamarabb.
-Rendben. Viszlát. - Tettem le.
-Ki volt az és mit akart? - Kérdezte RapMon.
-Srácok.. Van kedvetek koncertezni Los Angelesbe március 27-től 31-ig? - Mosolyogtam rájuk halványan.
-Los Angeles? Mindig is meg akartam nézni! - Lett izgatott Jimin.
-Hogy a fenébe ne lenne! - Mosolygott J-Hope és úgy tűnt mindannyian benne vannak.
-Okés akkor pár óra múlva visszahívom. - Bólintottam.
-Mit mondott? - Kérdezte Suga.
-3 napig kéne koncerteznetek, a negyedik nap meg egy szabadnap lenne, ahol azt csinálunk amit akarunk. A szállót is fizetik. Hét szobás. - Meséltem.
-Mindenkinek lenne saját szobája? De menőő. - Mondta V.
-Kivéve nekem. - Bólintottam.
-Te majd alszol a szobaajtó előtt. - Legyintett a drága bátyám, mire mindannyian elröhögtük magunkat.
-Kösz, én is szeretlek. - Nevettem.
-Na, én nem hagyom. Majd alszik velem. - Mondta Jungkook.
-Nem, az kizárt! Nem akarunk egész este titeket hallgatni. - Jegyezte meg Jin.
-Hallgatni? - Vontam fel a szemöldököm, mire ismét mindenkiből kitört a nevetés. Aztán nekem is leesett.
-Basszus, n-nem, nyilván nem! - Ellenkeztem.
-Persze nyilván nem. Halkak leszünk. - Mosolygott Jungkook, én pedig irtó zavarba jöttem.
-Nem akarok még nagybácsi lenni. - Jelentette ki Namjoon.
-Erről szó sincs! Istenem elég! - Temettem tenyerembe az arcom nevetve.
-Szegénykém. Imádom amikor zavarba jösszm - Ölelt magához Jungkook és megpuszilta a fejem...
-Oké, én inkább megyek és csinálok vacsit. - Indultam meg a konyhába.
-Én is! - Mondta V, és jöt utánam.
-V, te inkább ne, mert abból minden lesz csak vacsora nem. - Nézett rá Namjoon.
-Had próbáljam meg. Majd Trixi irányít! - Kérlelte, mire rábólintottak. Valami egyszerű kajára gondoltam, amiben V is tud segíteni, így gondoltam miért ne, csináljunk tejberizst. Előpakolásztuk a hozzávalókat, meg minden, egy ideig jól is ment.
-Addig szórd bele az edénybe a rizst. Ott van a szekrénybe. - Mutattam. Amikor főztük a rizst, kavargattam egy ideig.
-Fura állaga van a rizsnek.. Tettél bele valamit? - Vontam fel a szemöldököm félve.
-Nem, azt csináltam amit mondtál. Csak rizst tettem bele. - Mondta.
-Fura.. Mindegy, ha a végeredmény finom lesz, nem zavar. Csak..ne tegyél bele semmit. - Néztem rá. Később lekapcsoltuk a tűzet és megkaptam a megtiszteltetést, hogy megkóstoljam. Ekkor bejött a konyhába Jimin meg Jungkook is. Megkósoltam.
-Basszus. - Kaptam a szám elé a kezem.
-Mi az? - Kérdezte V.
-Ez iszonyatosan szar. - Kaptam elő egy zsepit és inkább kiköptem.
-De miért? Mindent úgy csináltam ahogy mondtál. Láttad is. - Furcsállt V.
-Megnézted a szavatosságát is, ahogy mondtam? - Kérdeztem.
-Bakker.. - Vakarta meg a fejét.
-Istenem, V.. - Temettem a tenyerembe az arcom, Jimin és Jungkook pedig elröhögték magukat.
-Velünk jobban jártál volna. - Mosolygott Jimin.
-Én pedig próbálkoztam.. - Sóhajtott V.
-Oké, akkor szerintem ma rendelni fogunk.. - Mondta Jungkook, és mindannyian beleegyeztünk leültem a nappaliba kanapéra és nagyon nem éreztem jól magam.
-Mi a baj? - Kérdezte Jungkook.
-Nagyon fáj a hasaaaam... - Hisztiztem, és nem voltam a legjobb idegállapotba, a sírás kerülgetett. - Szédülök is, olyan.. Szarul vagyok.. - Nyafogtam, mire Namjoon a homlokomra tette a kezét.
-Tűz forró vagy. Lázas lennél? -Csodálkozott.
-Hozok teát neked. - Ajánlotta fel Jin és már ment is a konyhába. Jungkook leült mellém.
-Fázok is rendesen, pedig normálisan fel vagyok öltözve.. - Mondtam, mire Jungkook rám terített egy pokrócot és magához húzott.
-Lebetegedtél?
-Úgy tűnik.. És gyomorrontásom van a lejárt szavatosságú rizs miatt.
-Ne haraguuudj.. - Nézett rám V, és őszintén sajnálta.
-Már megszoktam, hogy béna vagy.. - Kacagtam. Később Jin hozott nekem teát Jungkook pedig énekelt nekem. Mindig is körbeugráltak, ha beteg vagyok, nagyon aranyosak. ♥
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...