31.

240 9 0
                                    


Amikor hazaértünk, délután volt, de mindannyian hullafáradtak voltunk. Szinte mindenki bevonult a szobájába és lepihent.

-Rendelni kéne kaját.. - Feküdt le az ágyára Jin.

-Igen, én is erre gondoltam. - Bólintottam. - Szerintem senki se fog csinálni kaját.

-Te vagy a nő. - Nézett rám.

-Jó de nekem sincs kedvem. - Nevettem. Elhatároztuk, hogy rendelünk valami kaját.

-Fogalmam sincs, mit ennék meg. - Gondolkoztam.

-Akkor bízd rám. - Kapta elő a telefonját. Idők közbe V és J-Hope is bejöttek a szobába. Aztán amikor megérkezett a kajánk, bevittük a szobába és az ott lévő asztalra letettük, majd leültük egymással szembe.

-Ti rendeltetek kaját? Csináltam volna... - Nézett ránk J-Hope.

-Hát.. Most már mindegy. - Nézett rá Jin, J-Hope pedig mosolyogva megrázta a fejét.

-Azért a többieknek készítek valamit. Jó étvágyat. - Ment ki a szobából. Utána kiabáltunk egy "Köszi"-t.

-Én is rendelek magamnak pizzát. - Gondolkozott V. Aztán ő is kiment a szobából, mi pedig neki fogtunk a kajálásnak.

-Miket rendeltél? - Néztem körbe.

-Fogalmam sincs, ez valami menü akarna lenni. - Nevetett.

-Ez kimchi? - Vettem fel a tasakot.

-Igen. Ez meg hínár. Ezt Jungkook szereti, nem? - Kérdezte, én pedig elvettem tőle azt is.

-De. De sose kóstoltam a hínárt, pedig mindig mondja, mennyire finom.

-Én se ettem még. - Mondta, én pedig felbontottam őket. Elsőként megkóstoltam, Jin pedig figyelt.

-Na?

-Ez nagyon finom! - Néztem rá. - Kóstold meg. - Nyújtottam felé egyet a pálcikámmal, Jin pedig megette.

-Mm, tényleh jó. - Nézett rám. Elkezdtünk enni, és közben beszélgettünk.

-Hogy haladtok J-Hopeal a közös klipjeitekkel? - Érdeklődött.

-Huh, már csak a klipeket kell felvenni, ami November-Decemberbe lesz szerintem és év végére pont befejezzük. Már meg van a tánc is meg a zene. J-Hope nagyon nagyot alkotott. - Mosolyogtam.

-Kíváncsi vagyok már, majd amikor forgatjátok a klipet, tuti el fogunk menni megnézni titeket. - Nézett rám.

-Ne hagyjátok ki. - Mosolyogtam. - Én nagyon kíváncsi vagyok, mi mikor fogunk turnézni. Még nincs sok dalunk. - Gondolkoztam.

-Szerintem mikor már lesz 3-4 dal amiben te is szerepelsz, akkor fogtok menni. Odébb van. De dolgozz keményen, megéri. - Mosolygott.

-Az első koncertem is csodás volt. Hihetetlen hogy mennyi fanra tettünk szert. - Mondtam és elkezdtem mesélni neki.

-Illik hozzád ez, örülök hogy bekerültél a BlackPinkbe. - Bólintott.

-Én is, nagyon. - Mosolyogtam, és közbe én is ettem.

-Nem régiben, még a Japán koncertezés előtt megkérdeztem Namjoont, hogy szeretne-e velem ebédelni, hogy tudjunk kicsit dumálni meg ezek. - Mesélt, én pedig figyeltem. - És.. Nem tudtunk dumálni. Megkérdeztem tőle, hogy "Hogy vagy?", mire mondta, hogy " Jól, izgatott vagyok a Japán koncertünk miatt". Ő nem nagyon dobott fel témát, így én próbáltam vele dumálni.

Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now