December 30.-án V 24. születésnapját ünnepeltük, aztán szilveszterkor kimentünk a közeli kilátóba éjfél előtt 20 perccel.
-Miért nincs itt senki? - Csodálkozott J-Hope, miközben egy ösvényen vágtunk át a kilátó felé.
-Mert ez tiltott terület. - Mondta Suga, aki legelöl ment és vezetett minket?
-Tiltott? - Kapta fel a fejét Jimin.
-Igen. Nyugi, nincsenek kamerák.
-Biztos jó ötlet a kilátóba tölteni a Szilvesztert? - Kérdezte V.
-A kilátóból gyönyörű ez az egész, én csak ezt akarom nektek megmutatni.
-Na de tiltott területen? - Csodálkoztam.
-Igen, ezt úgy a jó, hogy nem ordítoznak mellettünk a részeg emberek, és itt egy embert se látsz. - Mondta. Amikor kiértünk a bozótból, megláttuk a kilátót. Felmentünk rá, és volt 13 perc éjfélig.
-Van valami őrültség, amit meg akartok tenni ebben a 13 percben? - Kérdezte a korlátra támaszkodva RapMon.
-Kiabálni akarok.. - Nevetett J-Hope.
-Pont te? - Vontam fel a szemöldököm, mire elnevette magát.
-Igen. Nem akkora őrültség, de... - Hajolt ki. - Szeretem a BTS-t! - Kiabált, mire mindannyian elmosolyodtunk.
-Na, tudassunk mindenkivel valamit. Én jövök.. - Hajolt ki Suga. - Suga vagyok, és szeretek rappelni! - Kiabált, mire elnevettük magunkat.
-Én, én! - Hajolt ki Jimin is. - Próba! - Kiabált, mire ránéztünk. - Csak kipróbáltam hogy mennyire vagyok hangos.. - Nevetett.
-Hangosabban. - Tanácsolta Suga.
-Ah, nem vagyok jó a kiabálásban.. - Nevetett zavartan. - De.. Szeretem a barátaimat! - Kiabált.
-Mi is tégeeed! - Ölelte meg J-Hope.
-Én jövök.. - Ment a korláthoz mosolyogva Jungkook.
-Én szerintem tudom mit akarsz kiabálni.. - Nézett rá V.
-Biztos? - Mosolygott Jungkook. - International Playboy is here! - Kiabált, mire mindannyian elnevettük magunkat.
-Akkor én! - Hajolt ki V. - Szeretjük Trixit! - Kiabált nagyon hangosan, mire a szívemhez tettem a kezem.
-Ahw.. - Mosolyogtam. - Nem akarok utolsó lenni, én jövök. - Mentem a korláthoz nevetve. - I love my life! - Kiabáltam.
-Szeretem a barátnőmet! - Kiabált Jin. - Meg magamat! Meg talán a barátaimat is!
-Szemét. - Nevetett Jimin.
-Szeretjük a fanjainkat! - Kiabált utolsónak RapMon.
-Szerintem 2 perc és máris itt lesz a fél világ. - Gondolkoztam, mire elnevették magukat.
-Amúgy igen, kevésbé kéne feltűnőnek lennünk, de.. Ez az első közös szilveszterünk, így felnőttként. - Bólintott Jin.
-Valaki hozott valami piát? - Kérdezte RapMon.
-Máris inni akarsz? - Kérdezte nevetve Jimin.
-Neeem, csak érdeklődöm. - Nevetett.
-Én nem merek inni.. - Vakartam meg a fejem.
-Miért? Ne légy má runcsi, szilveszter van. - Nézett rá Suga.
-Mert 7 fiú van körülöttem. És ha én is lerészegedek, az.. Az nem lesz jó. - Nevettem.
YOU ARE READING
Bangtan Friends Forever [Jungkook ff.]
Fanfiction"...-Tervezel még holnapra valamit? - Kérdeztem. -Holnapra már semmi különöset. - Rázta meg a fejét. - Mára van még egy tervem.. - Mosolygott, majd lejjebb hajolt és megcsókolt, én pedig kicsit szaggatottan vettem a levegőt az idegességtől. - Nyugi...